Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Agoda.com
Hotels.comUS$ 114
TravelocityUS$ 114
eDreamsUS$ 113
Beoordeeld op 14 september 2021

Het bezoek aan dit hotel heeft gemengde gevoelens bij ons achter gelaten. Op de kamer lag een welkomstkaartje met een snack, erg leuk maar jammer dat er verkeerde namen op het kaartje geschreven staan. Na melding hiervan wordt dit ook niet hersteld met een excuses-kaartje. Op de kamer ruikt naar de keuken, de afvoer van de keuken is slecht geplaatst. Ontbijtgeur in de morgen en dinergeur in de avond. Kwalijk was het aantreffen van een naald in het dekbed. Partner heeft een paar lelijke krassen er aan overgehouden. De kamer is verder prima en het personeel s vriendelijk. Al met al een teleurstelling die de prijs niet goed maakt.

Datum van verblijf: september 2021
Team Beaumont, Guest Services / Front Office van Hotel Beaumont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2021

Beste Staaf73,

We schrikken uiteraard van deze review. Zeker ook omdat we bovenstaand met jullie op locatie besproken hebben en jullie ons de indruk gaven uiteindelijk tevreden te zijn. Hoe een naald van een naaisetje in het linnen terrecht is gekomen is ons een raadsel. We hebben dit teruggelegd bij onze linnenpartner en besproken met onze huidhouding. Nogmaals onze welgemeende excuses hiervoor. Voor een eventueel volgend bezoek zouden we jullie willen vragen om rechtsreeks via reservations@beaumontmaastricht.com te boeken. We hebben bovenstaand opgenomen in jullie profiel en zullen jullie dan extra in de watten leggen. We hopen dat jullie ondanks alles hebben genoten van onze mooie stad Maastricht.

Met gastvrije groeten,

Beoordeeld op 10 augustus 2021

We waren verheugd een deluxe kamer te hebben gereserveerd, echter deluxe viel wel tegen.
De kamer had een vreemde indeling met de badkamer voor het raam en geen rekje voor je shampo.
Bij de wastafel geen mogelijkheid om je handdoek op te hangen. Er straalde behalve het bed geen luxe af van deze kamer. Wij vonden de kamer het geld niet waard, dus komen hier niet terug.

Datum van verblijf: augustus 2021
Team Beaumont, Guest Services / Front Office van Hotel Beaumont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2021

Beste R978Ulinfo,

Jammer dat de stijl van onze deluxe kamer niet bevallen is. We proberen nochtans zo transparant mogelijk te zijn middels foto's en een uitgebreide omschrijving op onze website. De badkamers zijn recentelijk vernieuwd en we gaan op basis van uw feedback extra haakjes ophangen. Dank hiervoor. Ondanks alles hopen we dat u toch heeft kunnen genieten van onze mooie stad.

Met gastvrije groeten,

Beoordeeld op 8 juli 2021

Voortreffelijk ontbijt! Heel mooi hotel, super vriendelijk en behulpzaam personeel, goede ligging!
klein minpuntje: toilet en douche zijn aan andere kant kamer dan wastafel. De luxe kamers liggen op 4e verdieping, is wel warm bij hoge temperaturen.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 19 februari 2021

Bekend met Harry’s en op zoek naar een korte ontsnapping van het thuiswerken hebben we twee nachten de suite in Beaumont geboekt. Bij binnenkomst voelden we ons direct welkom. De suite was eenvoudig maar prima.

Diner van Harry’s werd op de kamer gebracht. De kaart was zeer beperkt waardoor we beide avonden vrijwel hetzelfde hadden. In de hoofdgerechten mag iets meer worden gevarieerd voor gasten die langer verblijven.
Het ontbijt werd in een breakfast bag voor de deur gezet. In het tasje zat een pastry (een koffiebroodje of chocolade croissant), een yogurt met granola, een flesje sap en een stuk fruit. Basic maar voldoende voor een ontbijt met als tip om de pastry door de gast te laten kiezen op het briefje dat je aan de deur moet hangen.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 17 februari 2021

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad bij Hotel Beaumont. Ik had een nachtje geboekt als verrassing voor mijn vriend zijn verjaardag. Ik wilde graag een rijstevlaai en een zitje op de kamer en dat hebben ze keurig geregeld! Ook al mijn vragen werden geduldig beantwoord. In de straat kun je parkeren in hun parkeergarage. Het personeel is vriendelijk bij het in- en uitchecken. De kamer was schoon en het bed was heerlijk! Nog nooit zo lekker geslapen in een hotel (Auping matras).

Eén van de redenen dat we bij Hotel Beaumont gingen slapen, was omdat we goed wilden eten op de kamer. Restaurant Harry's maakte dit mogelijk. Het eten was zeer goed. Nog nooit zo lekker boneless spareribs gegeten, ook de friet lekker vers! Goede porties, enorm keurige prijs-kwaliteit verhouding (wij wonen in de Randstad, dus dat zijn we denk ik niet meer gewend). Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: februari 2021
Team Beaumont, General Manager van Hotel Beaumont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2021

Beste,
Hartelijk dank voor postief bericht en super om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. In deze gekke tijd proberen we het beste eruit te halen voor onze gasten en zo een fijne diner mogelijkheid te creëren. Graag zien wij u in de toekomst weer terug in hotel Beaumont.