Gratis annuleren tot 12-03-21
FindHotelUS$ 158
CheapTicketsUS$ 158
Trip.comUS$ 166
Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Als vaste klant ben ik teleurgesteld. Wat een slecht receptie personeel. Beschamend. Als ik eigenaar was zou ik het automatiseren want ze voegen niks toe. Het ontbijt is een tasje ipv lekker buffet. Wel afrekenen.., teleurgesteld

Datum van verblijf: september 2020
Team Beaumont, Guest Services / Front Office van Hotel Beaumont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2020

Beste Miranda,

Hartelijk dank voor uw feedback. We nemen dit uiterst serieus en gaan hiermee aan de slag.
In verband met strenge Covid regels hebben wij momenteel gekozen om geen buffet te serveren, maar daarvoor in de plaats een kleine start van de dag.

Wij hopen u toch in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en het tegendeel te kunnen bewijzen.

vriendelijke groet, Team Beaumont

Beoordeeld op 25 september 2020

In de charmante wijk van Wijck is het hotel Beaumont gevestigd met vriendelijke receptie medewerkers met interessante aanbiedingen hotelkamers en aanraders met betreft restaurants in de buurt.
Kamers zijn redelijk ruim opgezet netjes en schoon mooie locatie kortom een aanrader en de service is uitmuntend wij komen zeker terug.

Kamertip: Liefst geen kamer boven het restaurant geeft lichte geluid overlast
Beoordeeld op 21 september 2020

Leuk en charmant hotel in de leuke wijk Wijck, met een klein terras, waar het heerlijk vertoeven is en je leuke inkijkjes hebt in het straatbeeld met het pleintje tegenover. Door de Corona was er geen ontbijt buffet en geen a la carte ontbijt service nog opgestart. Maar genoeg tentjes in de buurt om lekker te ontbijten.

Beoordeeld op 19 september 2020 via mobiele applicatie

In de mondaine wijk Wyck strategisch tussen CS en Vrijthof. Mooie uitvalsbasis voor talloze activiteiten. Keurig hotel, we missen ‘n bar en hadden wat last van het sonore geluid van de luchtzuivering.
Al met al goede prijs/kwaliteit.

Beoordeeld op 14 september 2020

Bed was super fijn, alleen de vloeren gehorig. Vandaar 4/5
Bad was heerlijk, er was alleen een reparatie niet zo fraai uitgevoerd in dr douchewand. Vandaar 4/5

Verder super locatie, vriendelijk, parkeren. Heerlijk genoten van ons weekend.

Datum van verblijf: september 2020
Team Beaumont, General Manager van Hotel Beaumont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2020

Beste Fabienne,
Hartelijk dank voor uw feedback. De reparatie in de badkamer hebben wij opnieuw uitgevoerd.
Heel fijn om te horen dat u heeft genoten van een mooi weekend in Maastricht!

we kijken er naar uit u gauw weer eens te mogen verwelkomen in Beaumont!

vriendelijke groet, Team Beaumont