Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 151
Aanbieding bekijken
Novotel
US$ 136
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 140
Aanbieding bekijken
PricelineUS$ 147
Hotels.comUS$ 140
TraveluroUS$ 165
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.222)
Beoordelingen filteren
1.222 resultaten
Waardering van reizigers
287
629
235
56
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
287
629
235
56
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 1.222 beoordelingen
Beoordeeld op 26 juli 2021 via mobiele applicatie

superieur kamer 1e etage
2 nachten 3 dagen kamer 116

ontbijt zeer beperkt
kamer superieur vloerkleed vies niet van deze tijd zeer onhygiënisch zou er uit moeten gegooid worden
badkamer kit randen schimmel bad stop met een cheap stopper niet de originele plafon schimmel
trappen huis deuren versleten en vloeren vies
zwembad heeft ook onderhoud nodig

het is een hotel met achterstallig onderhoud
tevens ben ik ook een lid accor groep ik heb meerdere hotels bezocht zowel Nederland als buitenland
Corona is geen excuses hotels hebben de tijd gehad om te renoveren

dat waren de minpunten

de plus punten zijn
1 personeel vriendelijk
2 kamer indeling goed

ik hoop dat Novotel zijn 4* waardog maakt

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank icemeneer
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juli 2021

Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Dewi Natrop, General Manager van Novotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2021

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 19 juli 2021

Twee nachten verbleven en het beviel prima. Lekker ontbijt, genoeg aangevuld en wat ik zelf fijn vond, was dat we vrij laat nog mochten ontbijten. Het zwembad is koud! Maar wel heerlijk verkoelend als het buiten warm is. Wel hopen dat je een plekje kan reserveren en er niet teveel plonsende kinderen zijn...

Er wordt niet elke dag schoongemaakt en ook de handdoeken worden niet dageljks ververst. Maar als je dat wel zou willen, kan je dit gewoon regelen aldus het papiertje wat we bij inchecken meekregen.

Enige minpuntje is de ligging. Wij hadden onze eigen fietsen mee, maar om te lopen naar het centrum is dit hotel behoorlijk ver.

Datum van verblijf: juli 2021
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Angelique S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dewi Natrop, General Manager van Novotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2021

Beste Angelique,

Dank voor de review.
Fijn om te horen dat u het verblijf als prettig heeft ervaren!
We hopen u spoedig nog eens te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Team Novotel Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 juli 2021 via mobiele applicatie

Omdat het vorig jaar ons zogoed bevallen was ondanks de toen geldende Corona-regels, kwamen we terug. Op het moment van boeken waren er nog restricties maar die werden voor aankomst al versoepeld. Dus mochten we toch zwemmen in het buitenbad en konden we heerlijk ontbijten, al was er nog geen buffet toegestaan. Maar iedereen was super vriendelijk en behulpzaam om ons verblijft zo fijn mogelijk te maken. Het hotel ligt op 5 minuten fietsen van het centrum, dichtbij het Bonnefanten museum en is een goede uitvalsbasis om te gaan fietsen. Wij moeten nog eens terug als deze pandemie helemaal over is want het is een heerlijk hotel! En het Limburgse land heeft nog genoeg te bieden om naar terug te keren.

Kamertip: Prima parkeerterrein, rustige omgeving, dichter bij het centrum dan je verwacht
Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank tessamen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dewi Natrop, General Manager van Novotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2021

Beste Tessamen

Dank voor de review.
Fijn om te horen dat u het verblijf als prettig heeft ervaren!
We hopen u spoedig nog eens te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Iris Coolen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 juli 2021

We verbleven er twee nachten en bij aankomst kregen we een upgrade naar een superior kamer. De medewerkers aan het onthaal waren zeer vriendelijk en namen ook de tijd om naast alle info van het hotel ook plaatsen die de moeite waard waren om te bezoeken aan te tonen op de kaart van de stad.

We waren wel blij dat het een superior kamer was want eigenlijk was dit wat wij zouden noemen een normale hotelkamer zonder balkon. De matras was echt zeer goed en daar hebben we dan ook een goede nachtrust op gehad. Ook was er geen lawaai van andere kamers. Echt gezellig was de kamer niet eerder clean en zonder ziel zoals eigenlijk alle ruimtes in het hotel. Het mag voor ons wat gezelliger. Het is een pluspunt dat het toilet apart is maar het is moeilijk om binnen te geraken. Ook de badkamer met klein ligbad is echt heel klein en dat is wel jammer.

Het ontbijt bevat alles wat je nodig hebt maar met corona mag je maar 1 keer naar het buffet maar dat is wel enorm beperkend want je bord ligt al vol als je 2 broodjes neemt. Het dienblad is ook enorm klein dus alles in 1 keer meenemen is echt niet te doen en dus niet fijn.

Het zwembad is ook wel een pluspunt en de afstand van ongeveer 2.5 km naar de binnenstad is echt geen probleem.

Voor de prijs best ok

Kamertip: kamer 106 ligt aan de achterkant en heeft een bad
Datum van verblijf: juli 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Natashadalle
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dewi Natrop, General Manager van Novotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2021

Beste Natashadalle,

Dank voor de review.
Fijn om te horen dat u het verblijf als prettig heeft ervaren!
We hopen u spoedig nog eens te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Iris Coolen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken