Snaptravel
Hotels.comUS$ 106
Expedia.comUS$ 106
StayForLongUS$ 135
Beoordeeld op 12 oktober 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel met vriendelijke bediening, fijne en schone kamers. Ook het ontbijt is goed verzorgd met voldoende keus en regelmatige aanvulling. De gekookte eieren hadden voor mij wel iets minder hard gemogen.
Het hotel ligt op een paar minuten fietsen van het Vrijthof.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 5 oktober 2020 via mobiele applicatie

Twee nachten geslapen met mijn vrouw in het Novotel van Maastricht.
Goed hotel met vriendelijk personeel!
Wat ons wel tegenviel is het parkeertarief van 8 euro per nacht.
Dit was niet met zoveel woorden te vinden op de website.
Ontbijt is, zeker in deze COVID-19 tijd, goed verzorgd.

Al met al een prima verblijf met maar 1 hele kleine tegenvaller.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 23 september 2020

Het personeel aan de receptie was vriendelijk, het inchecken zou misschien wat sneller kunnen. Het is ongeveer een half uurtje lopen naar het centrum, maar dat is goed te doen. Het hotel zag er verzorgd uit.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 22 september 2020

Uiterlijk zie je een betonmassa voor je, maar eens binnen, wordt je overklast door het warm hartelijk onthaal aan de incheckbalie. De kamer is ruim en prachtig met TV-hoekje en zitbank, ruime instapdouche met lavabo, een afzonderlijke WC en alle andere comfort. Het ontbijt is er overheerlijk. Jammer van het gedoe rond corona, wqnt we waren met twee stellen (m'n broer en ikzelf met de vrouwen) en we mochten niet aan dezelfde tafel dineren noch ontbijten. De coronamaatregelen werden er strikt opgevolgd en het invullen van speciale coronafiche of QR-code was dan ook telkens een must. Gezien de coronaperikelen werden de kamers maar ververst na ons vertrek. Ander minpuntje is volgens mij de te beperkte kaart om te dineren van het restaurant Winners.

Kamertip: Het hotel is goed toegankelijk voor mindervaliden.
Beoordeeld op 15 september 2020 via mobiele applicatie

Zeer goede ligging van het hotel enige minpunt is dat de shuttle van het hotel geen dienst deed door corona regels dus moesten 2 km te voet doen om naar centrum te gaan of taxi nemen dus bijkomende kosten het ontbijt was lekker maar de regeling van te moeten ontbijten op 45 min was er wat over zijn in een hotel om alles rustig aan te doen en niet in het leger