Beoordeeld op 16 februari 2020

Goed morgendontbijt onthaal vriendelijk en altijd goed gezind het avond eten moet men bestellen nogal wat minieme variatie maar de wijn is wel goed het terras en zwembad geeft er nog een pluspunt aan.

Datum van verblijf: april 2019
Dewi N, Stagiair Marketing & Communicatie van Novotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Beste Jacques, Hartelijk Dank voor uw mooie beoordeling. Wij zijn enorm blij dat u genoten heeft van uw verblijf en hopen u de volgende keer weer te mogen ontvangen.
Hartelijke Groet,
Team Novotel Maastricht

Beoordeeld op 10 februari 2020 via mobiele applicatie

Via de ANWB dit hotel geboekt met ontbijt en een lunch en een diner. Was allemaal dik in orde.
Kamer ook prima. Schoon. Heerlijk rustig. Prima douche en bed. Vriendelijk personeel en ideale ligging voor weekendje Maastricht.

Datum van verblijf: januari 2020
Dewi N, General Manager van Novotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Beste Jan,

Wat fijn om te lezen dat jullie een zeer geslaagd verblijf hebben gehad in Novotel Maastricht. Daar genieten wij ook van en we zien ernaar uit om u snel weer eens te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 6 februari 2020 via mobiele applicatie

Goeie aanbieding met veel extra's. Hotel is prima.
Belachelijk dat je in het restaurant n het hotel 3.50 moet betalen voor een karraf leiding water. Dit wordt ook niet gezegd als je het water bij het eten bsteld. ( we hadden ook gewoon bier en wijn bij het eten) Het eten was verder gewoon prima maar d prijs voor het water zorgt toch voor eem kater.

Datum van verblijf: februari 2020

Beste Andries,

Hartelijk voor uw feedback over uw verblijf bij ons. We hopen dat u verder van alle gratis uitjes en voordeel via de ANWB heeft genoten van de stad Maastricht.

Graag tot ziens weer in Maastricht

Beoordeeld op 2 februari 2020

Het hotel is top! Wij zijn heel gastvrij ontvangen. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Wij voelden ons zeker welkom. De kamers waren zeer schoon en leuk ingericht. Mooie schone badkamer en prima bedden. Ook het eten was goed. Een heerlijk uitgebreid ontbijt, er ontbrak werkelijk niets. Het diner en de lunch hebben ons goed gesmaakt. Een prima service was dat er Ieder uur een busje naar het centrum ging. Fijn als je even geen zin had om met de benenwagen te gaan. Overigens was het maar 20 minuten lopen naar het centrum, dus dat was goed te doen. Kortom, het hotel is een echte aanrader. Wij komen zeker terug.

Beste gasten,

Ontzettend dank voor deze mooie woorden die ik lees in uw beoordeling. Daar zijn wij als team heel erg blij mee en we genieten graag mee met onze gasten.

We zien u graag weer terug in ons hotel ! Tot volgende keer !

Beoordeeld op 26 januari 2020

Het hotel ligt niet erg centraal maar is te voet wel goed te doen. De kamer was netjes en schoon en. Apart Klein toilet zonder fonteintje niet erg hygienisch, liever in badkamer. Vanwege verjaardag koffie met gebakje (limburgse vlaai) besteld van barkaart, maar was 's middags blijkbaar al op. Ontbijt is eenvoudig, weinig broodkeuze en slecht aangevuld of was om half negen al gewoon op. 2x gedineerd, 1x beperkte kaart vanwege ANWB voucher, 1x à la carte. Eten smaakte prima. Personeel was correct maar wat afstandelijk (wat misschien ook wel hoort).