Word beloond met One Key
Brs
Wielsbeke, België

Een aanrader voor wie Maastricht wil verkennen

Beoordeling van Crowne Plaza Maastricht
4,0 van 5 bollen8 apr 2024 beoordeeld
Hotel is langs de buitenkant een beetje verouderd, maar binnen heel mooi en opgeknapt. Zeer vriendelijk onthaal, zeer erg lekker en gevarieerd ontbijt. De ligging is top ! Parking onder het hotel met directe toegang (alhoewel daar een lift geen overbodige luxe zou zijn voor wie slecht te been is).
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 9 apr 2024
Dear Roam311556

Thank you for taking the time to leave a review about your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us and found our newly refurbished interior to your liking.

We pride ourselves on providing excellent customer service and we are thrilled to hear that you found our staff to be very friendly and welcoming. It's great to hear that you also enjoyed our delicious and varied breakfast options.

We are glad to hear that you found our location to be convenient and that the underground parking was to your satisfaction, although we appreciate your feedback about the need for a lift for those with mobility issues.

Thank you for recommending our hotel to others who wish to explore Maastricht. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

Warm regards,
  • eDreams
0.6 km van Crowne Plaza Maastricht
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 2 april 2024

In de nacht van donderdag op vrijdag (28 - 29 maart) verbleef ik met mijn kind in uw hotel Crown Plaza in Maastricht. In al mijn hele leven was het een voor het eerst dat ik een dergelijke nachtmerrie ervaring heb opgedaan. Ten eerste lekte de bak en kwam er enorme stank uit de bak, die alleen maar erger werd door de lekkage. Ten tweede moest ik het bedrag van tevoren afrekenen inclusief de borgsom van 50 euro, welke mij nog steeds niet terugbetaald is. Ook heb ik geen 20% korting gezien welke mij is beloofd voor het ongemak (we hadden om 11 uur een afspraak voor mijn dochter bij de kapper in het hartje Maastricht, ik had deze op het nippertje gered door de traagheid in het denken van uw personeel).

(Oekraïense asielzoekers schoonmakers die in de ochtend de rust verstoren, het onbekwame personeel bij de balie etc etc.)

U kunt wel iets leren van de hotels welke in normaal gesproken boek zoals het hotel Van Eyck in Maaseik en Bilderberg in Vaals. Wellicht kunt u  uw personeel daarheen sturen voor een stage, zodat het enige bekwaamheden ontwikkelt.

Datum van verblijf: maart 2024
Crowne Plaza Maastricht Front Office, Guest Services / Front Office van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2024

Beste mevrouw Inna,

Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat uw verblijf bij Crowne Plaza Maastricht niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw feedback is van groot belang voor ons, en wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat is veroorzaakt door de genoemde problemen, waaronder de lekkage en de vertraging bij het terugbetalen van uw borg.

Het is ons streven om al onze gasten een uitstekende service te bieden.

We hebben uw e-mail beantwoord en de rekening naar u verzonden. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen.

Met Vviendelijke groeten,

Beoordeeld op 14 maart 2024 via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst.grote en goede bedden . Tapijt op de kamer. Kamer 214 is een beetje verouderd , met een beneden een salonetje en dan met trap naar boven , badkamer met ligbad en apparte wc .
Kamer 638 is mooi gerenoveerd met veel vensters .
Badkamer met inloopdouche en toilet.
Mooi uitgebreid ontbijt.
ondergrondse garage.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 23 februari 2024

Fijn hotel, op loopafstand van het centrum. Beetje gedateerd misschien maar kamer/bedden/badkamer prima en proper.
Wij hebben ons als belgisch/nederlands koppel echter enorm gestoord aan de vanzelfsprekendheid waarmee er door het personeel engels wordt gesproken !
Stagiaires : geen probleem, studenten : geen probleem, maar even vragen of het misschien in het engels mag omdat je het nederlands niet machtig bent is wel zo beleefd.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 30 januari 2024

Voor de eerste keer in CP Maastricht overnacht en ik kan het bijzonder aanbevelen. Het hotel is deels gerenoveerd dus het ene doet wat nieuwer aan, het andere zie je dat nog van het oude is. Maar desalniettemin is het op zich netjes gedaan. Keurige check in, duidelijke uitleg wat waar te vinden, recognition als IHG loyalty member. Ook in de bar keurige service van een engelssprekende medewerker, hij checkte regelmatig of wij nog iets wensten en zag dat hij dta ook bij andere gasten deed.
De kamer is van een mooie grootte en had aan beide kanten van het bed USB aansluitingen, iets wat tegenwoordig erg fijn is. Tegenover het hotel bij de Italiaan gegeten en ook dit was zeer aan te bevelen. Heeft niets met het hotel van doen, maar als je niet ver weg wilt/kunt, is dit restaurant zeker de moeite waard. Helaas sliepen wij slechts 1 nachtje en moesten wij al om 07:00 in het MECC zijn, dus geen gebruik kunnen maken van het onbijt.. Eens kijken of we in de zomer een paar dagen kunnen doen want Maastricht is, ook in de sneeuw, een prachtige stad waar nog veel te ontdekken valt. En dat kun je het beste doen met het Crowne Plaza als basiskamp. Dank voor een genoeglijk verblijf en tot snel, naar ik hoop!

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 12 december 2023

Als eerst werden we verast doordat bleek dat de website van het hotel was gehackt en dat daardoor onze (betaal)gegevens op straat zijn komen te liggen. Dus creditcard geblokkeerd en nieuwe aangevraagd.
Daarop hebben wij aangegeven we dat vooruit per bank wilde betalen zodat onze gegevens niet nog een keer op straat kwamen te liggen.
Dit gedaan en wat bleek , bij het inchecken en het uitchecken was het niet bekend dat we van te voren hadden betaald.(ondanks dat zij de overschrijving konden laten zien) Mijn dochter en haar vriend moesten beschamend aanhoren dat er niet was betaald, ze moesten uit de rij, alles duurde wel een een half uur. Telefoon word niet opgenomen, ik heb geen factuur op mijn bedrijf. Alles zeer slecht geregeld. Herbert ter Morsche

Datum van verblijf: december 2023
Gillian Goulding, Guest Services / Front Office van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2023

Dear Mr. ter Morsche,

Thank you for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your visit.

We would like to clarify that the security breach you mentioned was not related to our hotel but rather a breach that affected the Booking.com platform. This unfortunate event resulted in guest information being compromised. Please be assured that your details, including payment information, are securely stored with Booking.com and not with our hotel.

We understand your concerns and would like to suggest that for future bookings, it may be safer to consider booking directly through the IHG website or contacting me directly via leyla.goktas@cp-maastricht.nl, as we have stringent security measures in place.

Regarding the payment issue you encountered during check-in and check-out, we deeply apologize for the confusion and discomfort it caused you and your daughter. We will investigate this matter thoroughly with our team to prevent any similar occurrences in the future. We appreciate your patience and understanding during these moments.

In regards to your invoice for your company, we apologize for any oversight on our part. Please kindly reach out to me directly at the provided email address, and I will personally assist you in ensuring that you receive the necessary documentation promptly.

Once again, we truly apologize for falling short of your expectations and any inconvenience caused. We value your patronage and would appreciate the opportunity to make it up to you if you decide to stay with us again.

Warm regards,
Leyla Goktas