Beoordeeld op 16 februari 2020

De kamers was ernstig verouderd , scheuren in het gordijn, waterkoker oud en niet schoon, badkamer niet goed schoon ( schimmel ) wc-pot vol vieze kalkstrepen, meubilair gedateerd, De kamer was ook niet goed gestofzuigd en alles was groezelig wat de 4 sterren nogal twijfelachtig maakt. Ook was er voor 2 personen van alles slechts één: shampoo- en doucheschuim flesje, badjas. etc. Deze kamer was zijn prijs absoluut niet waard.
Het ontbijt was prima maar veel te duur het diner bleek achteraf niet het door ons geboekte Valentijns diner maar een meer dan matig ander menu. hoewel het personeel vriendelijk genoeg excuses aanbood, werd deze vergissing verder op geen enkele manier gecompenseerd.De ligging van het hotel is prima aan de Maas en dicht bij het centrum. het personeel was zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: februari 2020
FrontOfficeCPM, Team Crowne Plaza Maastricht van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Geachte gast, allereerst dank voor het kiezen van Crowne Plaza Maastricht en voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het erg jammer te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Uw feedback nemen wij zeer ten harte, zodat wij ons product en service kunnen en blijven verbeteren. Wij hopen dat wij u nogmaals mogen verwelkomen in ons hotel, om u te overtuigen ons ons service niveau. Met vriendelijke groet, Team Crowne Plaza Maastricht

Beoordeeld op 8 januari 2020

We hadden een superior kamer op de derde verdieping en deze was modern en uiterst comfortabel. De kamer een beetje aan de kleine kant, maar een prima bed en goed geoutilleerde badkamer. Moderne inloopdouche en vloerverwarming. Ontbijt is aan de prijzige kant, maar wel van goede kwaliteit. Met direct uitzicht op de Maas een goed begin van de dag.

Kamertip: Voor minder validen is overleg over kamerkeuze wenselijk, omdat er halverwege de gang een trap van ongeveer 6 treden zit.
Datum van verblijf: januari 2020
FrontOfficeCPM, Team Crowne Plaza Maastricht van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2020

Geachte gast, het is erg leuk te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en zien u graag terug in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Team Crowne Plaza Maastricht

Beoordeeld op 3 januari 2020

Net 2 dagen in Maastricht verbleven.
Kamers van dit hotel zijn sterk verouderd, een 4 sterren hotel onwaardig.
Versleten en gescheurde gordijnen, vergeelde badkuip, gescheurd behang papier enz.
Ook lag er nog een leeg cola flesje van vorige gasten onder ons bed.
Het ontbijt was gelukkig wel top.

Datum van verblijf: januari 2020
FrontOfficeCPM, Team Crowne Plaza Maastricht van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2020

Geachte gast, vriendelijk bedankt voor het schrijven van uw review. Wij waarderen de mening van onze gasten en vinden het erg jammer dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Uw op- en aanmerkingen over uw kamer zal ik delen met de desbetreffende afdelingen. Met vriendeijke groet, Team Crowne Plaza Maastricht

Beoordeeld op 14 december 2019 via mobiele applicatie

Op loop afstand van het centrum met top restaurants in de omgeving, ontbijt is te duur in een te krappe ruimte, kamers ok maar het is te warm in de kamers en in het hotel, wel keurig een andere kamer aangeboden

Datum van verblijf: december 2019
FrontOfficeCPM, Team Crowne Plaza Maastricht van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2020

Geachte gast, hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen en zien u graag terug in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Team Crowne Plaza Maastricht

Beoordeeld op 1 december 2019 via mobiele applicatie

De locatie is prima, ontbijt uitstekend. Barpersoneel niet toegankelijk, prijzen schandalig hoog overigens in de bar. Kamers ruim, echter veel te warm. Kamers gesitueerd aan de Maas. Erg veel herrie s'nachts. Personeel ging gesprek aan met andere gasten terwijl je aan het uitchecken ben. Erg onbeleefd. Rekening werd niet voorgelegd ter controle. Prijzen te hoog voor het gebodene. Volgende keer ander hotel.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken
FrontOfficeCPM, Team Crowne Plaza Maastricht van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2019

Geachte gast, dank voor het delen van uw ervaring en het kiezen voor Crowne Plaza Maastricht. Het is erg jammer te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest en zullen uw op en aanmerkingen delen met de betreffende afdelingen. Wij hopen dat wij u nogmaals mogen verwelkomen in ons hotel, om u te overtuigen ons ons service niveau. Met vriendelijke groet, Team Crowne Plaza Maastricht