Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 16 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wat een prachtige kamers, fijne ontvangst en gastvrije jonge en vriendelijke hotelschoolstudenten. Er wordt door de studenten erg goed voor je gezorgd. Alle vragen worden uitgebreid beantwoord, kamers goed schoongemaakt en een heerlijk diner of ontbijt voor je verzorgd. Een aanrader voor een weekendje Maastricht!

Beoordeeld op 11 oktober 2020 via mobiele applicatie

Uitstekende service door de jonge studenten (het zit wel goed met onze toekomst!). Allen doen hun uiterste best om er een onvergetelijk verblijf van te maken, en dat is het ook geworden. Zeer bijzondere en goede kamers (voor elk wat wils), schoon en goede faciliteiten. Diner en ontbijt (ook tijdens COVID-19 piek) uitstekend van kwaliteit en zeer verzorgd geserveerd (uiteraard zijn kleine aspecten niet 100%, maar dat heeft bij deze studenten wel charme). Rondleiding door hotel is een leuk extra. Op ca. 2,5 Km van centrum - 30 mins lopen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 2 oktober 2020 via mobiele applicatie

We hebben 4 nachten geslapen met 7 personen. Prima verzorging en heel goed eten voor een betaalbare prijs. Alleen i.v.m. Corona wel tijdig (vooraf al vanuit thuis) reserveren want het aantal plaatsen in het restaurant is beperkt.

Beoordeeld op 30 september 2020 via mobiele applicatie

Toplocatie in Maastricht... gerund door studenten...zeer vriendelijk en netjes verzorgd. Er zijn kleine details waaraan je merkt dan de medewerkers in opleiding zijn... juist omdat je het van tevoren weet hou je daar rekening mee... zij doen allemaal hun uiterste best :) Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 28 september 2020

Wil je echt terug naar rust, reinheid, regelmaat, ruimte in combinatie met de hartelijke betrokkenheid van de hotelprofessionals in opleiding? Dan moet je hier zijn! Aandoenlijk om nog blozende studenten mee te maken.

Datum van verblijf: september 2020