18 juni 2018 beoordeeld

De serviceverlening bij de bediening is duidelijk aanwezig. Bij de receptie voelde het minder. Alsof de medewerker/student zich niet op haar gemak voelde. Iets vertellen over ontbijttijden etc zou prettig zijn. Verder heerlijk bed en goede douche.

• Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
16 juni 2018 beoordeeld

Wat een geweldige kamers! Superleuk en soms echt hilarisch! Ook keurig personeel (studenten), zagen er keurig uit, spraken ons netjes aan, kwamen soms nog wat onzeker over. Lokatie is prachtig en op de fiets ben je zo in het centrum van Maastricht! Echt een verrassende aanrader!

• Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
Marylene K, Management Assistant van Teaching Hotel Château Bethlehem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2018

Beste Anneloes, Hartelijk dank voor uw review en uw verblijf is ons hotel!

En natuurlijk voor de mooie complimenten, daar doen wij het voor! Soms wat onzeker is ook niet vreemd, wij starten iedere 10 dagen met een geheel nieuw team aan studenten. Dit maakt het begrijpelijk dat ze soms nog wat onzeker kunnen zijn, maar wat zijn we trots op ze!

Hopelijk zien wij u in de toekomst nogmaals terug: wij kijken ernaar uit.

16 juni 2018 beoordeeld

Erg mooi om te zien hoe ze allemaal bezig zijn om de hospitality kneepjes onder de knie te krijgen.
Vooral als ze een verzoek krijgen waar creativiteit (stukje out of the box) verlangt wordt om het op te lossen.
Bedden waren uitstekend, En er was een feestje in de buurt. waarbij het enkel glas van de ramen toch nog geluid doorliet.

• Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
11 juni 2018 beoordeeld

Ze hadden heel goed gedacht aan onze baby, lief en gastvrij personeel dat altijd voor je klaar staat. Ontbijt was super! Enige minpunt voor ons waren de lichte gordijnen, maar daar hadden we evt ook een andere kamer voor kunnen vragen.

• Verbleef: juni 2018, reisde met familie
10 juni 2018 beoordeeld

Het kasteelhotel heeft veel soorten verrassende kamers, gezellige bar en mooie binnenplaats. Het ontbijtbuffet is luxe en gevarieerd. Bovendien heeft Chateau Bethelehem een prachtig achterterras rn tuinpark.

• Verbleef: juni 2018, reisde met familie

Bedankt voor de complimenten en uw verblijf! Fijn om te lezen dat u van al onze facliteiten heeft mogen genieten. Graag tot ziens.