“Driegangenmenu”

Exotic Food House
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 247 van 458 Restaurants in Maastricht
1 september 2020 beoordeeld

We hadden het driegangenmenu: De voorgerechten zagen er eenvoudig uit, maar waren smaakvol, de Hoofdgerechten waren heerlijk!!! Ook de nagerechten waren heerlijk! Ik kom zeker terug!!

19 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Aziatische gerechten zeker een aanrader als je toch in Maastricht bent. Hele aardige bediening!

17 augustus 2020 beoordeeld

Ze geven zeker niet te weinig eten, en het eten wat ze geven smaakt vers en ook echt goed.

Ook is het een nette plaats met onwijs behulpzaam personeel. Alles werd netjes uitgelegd en bij vragen ook netjes beantwoord.

Krijg je je eten niet op? Dan wordt er zelfs gevraagd of je het mee wilt in een doggybag. Goede service.

13 augustus 2020 beoordeeld

Het eten is er heerlijk en voor bodemprijzen. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.
Vooraf hebben wij een garnalen soep gegeten, deze was verfijnd en bijzonder van smaak.
Als hoofdgerecht bami / nasi met garnalen, rijk aan smaak en rijkgevuld.
Als ijsje heb ik zelf een mix van smaken gekozen (mango, vanille en aardbei), dit was op een warme dag als deze zeer verfrissend.
Het viel op dat de service snel was, en dat er aandacht was voor of het eten goed in de smaak viel.
Wij komen niet uit de buurt, maar komen zeker nog eens terug.

28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Oosterse keuken. Sushi was erg lekker. Niet veel verschillende soorten, maar beter lekker dan veel.

Relatief weinig groente in het buffet.

Bediening mag wat adequater worden. Meer op gasten letten qua drank en afruimen van tafels van gasten die weg zijn.

Prijs/kwaliteit was in orde door social deal

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Exotic Food House bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Exotic Food House geweest? Deel je ervaringen!