Gratis annuleren tot 28-05-22
Hotels.comUS$ 108
TravelocityUS$ 108
ZenHotels.comUS$ 124
Beoordeeld op 29 november 2021

Het hotel ligt op een mooi plekje vlak bij het station.
Bij aankomst kregen we een aantal boekjes met alle mooie plekjes van Maastricht erin.
Kamer 330 was echt perfect. Zeer ruim, met zicht op de straat, die trouwens helemaal in kerstsfeer was.
Verder was het ontbijt heerlijk, veel keuze en super vers.
Maar de foto van een knoflookteentje boven het bed maakte het voor mij af.
Ik hen genoten.

• Reistype: Reisde voor zaken
Mildred Snackers, Gastenservice/Front Office van Designhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2021

Hi Melody,

Super bedankt voor de geweldige score die je ons hebt gegeven, wij waarderen dit zeer. Wat leuk om te horen dat je helemaal in de kerstsfeer bent gekomen bij ons in de straat. Wij vinden het ook fijn dat je de kamer zo goed hebt ontvangen en de service van onze medewerkers hebt kunnen waarderen. Positieve berichten zoals deze zorgen ervoor dat wij elke dag weer gemotiveerd onze gasten kunnen ontvangen. We hopen je snel weer ene keer terug te zien in het verre zuiden!

Beoordeeld op 29 november 2021

ligging hotel perfect je bent zo in het centrum . Ontbijtservice perfect mis wel de bar en restaurant faciliteiten . heel vriendelijk personeel zeker in deze COVID priode . Wij hebben er allemaal mee te dealen .

Hi Wim,

Dankjewel voor het delen van je ervaring die je bij ons in het hotel hebt opgedaan. Wij waarderen je feedback enorm en het doet ons goed dat je een fijn verblijf hebt gehad. Bedankt ook voor de lieve woorden, wij raken hierdoor zeer gemotiveerd om een top service te kunnen blijven geven. Wij staan alvast gereed om je in de nabije toekomst weer opnieuw te mogen ontvangen in het mooie Maastricht!

Beoordeeld op 28 november 2021

Een aanrader! Mooi en luxe hotel met sfeervolle kamers met koffiehoek met nespresso apparaat. Fijne en hartelijke ontvangst. Eindelijk een hotel gevonden met goede bedden. Goed verzorgd ontbijt, royale keuze van diverse broodjes en beleg. Heerlijk gegeten!

Beste Rob,

Super bedankt voor de perfecte score die je ons hebt gegeven! Het hele team is ontzettend blij dat wij je z'n geweldig verblijf hebben kunnen geven. Het is ook erg fijn om te horen dat je een goede nachtrust hebt gehad in het hotel. Wij hopen je snel nog een keer te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 28 november 2021

Designhotel Maastricht - een beleving op zich. heerlijke en zeer nette kamer met in de ochtend een heerlijk ontbijt, personeel heel vriendelijk en gastvrij - uitstekende ligging - auto parking op loop afstand

Beste van Zitteren,

Super bedankt voor de 5 sterren die je ons hebt gegeven! Wij vinden het super leuk om te lezen dat je verblijf zo goed is bevallen. Bedankt ook voor de complimenten over de medewerkers, wij waarderen dit ontzettend erg. Hopelijk heb je kunnen genieten van het mooie Maastricht en zien we je snel nog een keer terug. Wij staan alvast gereed om je opnieuw een warm welkom te geven bij Designhotel Maastricht!

Beoordeeld op 27 november 2021

Hotel heeft niet geheel aan onze verwachtingen voldaan. We zouden een upgraden krijgen, maar voor ons gevoel is het eerder een downgrade geweest. 2x 1 persoons bed ipv 2-persoonsbed. Uitzicht was matig. Bedden waren ook matig. Locatie is prima!

Datum van verblijf: november 2021
Mildred Snackers, Gastenservice/Front Office van Designhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2021

Beste heer Vesters,

Bedankt voor je feedback. Destijds had u een kamer geboekt zonder daglicht, nu hadden wij de keuze genomen om een upgrade te geven naar een kamer met daglicht. We vinden het ontzettend jammer dat dit niet goed is bevallen. Wij willen uiteraard dat al onze gasten het naar hen zin hebben. wij hopen dan ook dat jullie nog een keer terugkomen zodat we samen kunnen kijken naar een kamer die wel helemaal naar wens is. Het is wel fijn om te zien dat je hebt genoten van de locatie en de service van het personeel.