eDreams
Hotels.comUS$ 116
Trip.comUS$ 133
getaroom.comUS$ 202
Beoordeeld op 10 januari 2021

Een uitstekend verblijf gehad in dit hotel: het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk, de kamer was heel netjes en voldeed aan de verwachtingen en er waren goede oplossingen bedacht op de COVID restricties.

Datum van verblijf: januari 2021
Mildred Heuts-Snackers, Guest Services / Front Office van Designhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2021

Wat een fijne review. Heel erg bedankt voor deze mooie woorden.

Graag tot ziens in Designhotel Maastricht!

Beoordeeld op 3 januari 2021

Erg enthousiast personeel met goede faciliteiten in aangename omgeving met veel eetgelegenheden en 100 meter van treinstation en fietsverhuur.Het uitgebreide ontbijt kon elke ochtend op afgesproken tijdstip worden opgehaald en ontspannen opgegeten op kamer.

• Reistype: Reisde alleen

Beste,

Bedankt voor deze mooie review. Ik geef de complimenten over het personeel graag door aan mijn collega's.

We zien er naar uit jullie weer een volgende keer te mogen verwelkomen!

Mildred - namens Team Designhotel Maastricht

Beoordeeld op 27 december 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel op een top locatie, gemakkelijk te bereiken vanaf het station en in het hartje van het centrum. Mooie stijlvolle kamers, uitgebreid ontbijt en vooral heel spontaan en vriendelijk personeel. Ik kom graag terug!

Reistype: Reisde alleen

Beste Lieke,

Bedankt voor deze fantastische review. Wat leuk om te lezen dat je ons hotel een echte aanrader vindt.

Graag tot de volgende keer!

Mildred - namens Team Designhotel Maastricht

Beoordeeld op 27 december 2020

Vriendelijk personeel, mooie locatie, je loopt zo het centrum in. Compleet uitgeruste kamer, met een heerlijk bad en douche. Ook het bed ligt heerlijk. Ondanks de Corona doen ze hun best het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken! Echte aanrader

Beoordeeld op 23 december 2020

Ruime hotelkamer en badkamer met bad. Kamer heeft wel wat scheurtjes hier en daar.
Groot ontbijtpakket voor op de kamer. Binnen 10 minuten wandelen sta je midden in het centrum van Maastricht. Zeker voor herhaling vatbaar.