“Heerlijk gegeten! Muziek stond”
Beoordeling van Pasta Corner

Pasta Corner
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 17 van 458 Restaurants in Maastricht
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Muziek stond niet te hard, nette zaak, vriendelijke bediening, mooie deco maar t aan t eten was ook echt aandacht besteed :-).

27 augustus 2020 beoordeeld

Pasta Corner is een echte aanrader. Zeer lekker gegeten in dit modern kader. De porties zijn perfect.

24 augustus 2020 beoordeeld

Eten was heerlijk! Carbonara een aanrader!
Alleen de muziek was echt veel te hard.
Leek eerder alsof je in een discotheek was, hierdoor werd onderling praten ook vrijwel onmogelijk.
Misschien een tip om de muziek zachter te zetten, de harde muziek was voor mij een reden om niet meer terug te komen ondanks het lekkere eten.

20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verse ingrediënten daar komen we voor! Hier vind je die, smaakvolle pasta’s en ook goed gevuld. Ben je in Maastricht dan is een bezoek aan dit restaurant zeker waard. Doen dus!

19 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm lekker gegeten bij Pasta Corner.
Het is een echte aanrader, heerlijk eten, super gezellig, mooi ingericht en leuke muziek. Ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening.
(Wij waren met een gezin van zes waarvan vier jong volwassene)

Reizigers die Pasta Corner bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Pasta Corner geweest? Deel je ervaringen!