Beoordeeld op 28 september 2020

In één woord “geweldig!!”. Zo mooi en schoon was de suite. Wat een heerlijke plek om je weekend Maastricht door te brengen. Iedereen vriendelijk en een topservice! Hier gaan we zeker terugkomen! Ondanks het iets mindere weer een super ontbijt gehad op het verwarmde terras. Voelde echt als een mini vakantie.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 28 augustus 2020

Lekkere cocktails! Strawberry Mojito is een aanrader. Nachos smaakte ons ook goed.
Hartstikke druk. Binnen en buiten vol dus dat lijkt me positief. Wil nog speciaal noemen; Slechts twee meiden en zeer zelden een enkele andere die beide terrassen bedienden, dikke pluim hoe zij renden. De kleine blonde serveerster was bovendien erg grappig.
Zag ze een coronaproof tafel maken voor acht man, dat is dus klantvriendelijk!!
Beetje prijzig wel, waarschijnlijk door de toeristische plek.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 27 augustus 2020 via mobiele applicatie

Eenmaal aangekomen in Maastricht (een aantal uur voor inchecktijd), meteen maar even naar het hotel om de koffer te droppen. Super aardig ontvangst door het personeel, ze bieden ons gelijk een welkomstdrankje aan, maar we kiezen er voor om eerst even de stad in te gaan om wat rond te kijken.

Met lunchtijd keren wij terug bij het hotel, nemen plaats op het terras en genieten van een heerlijke lunch met welkomstdrankje. Na de lunch weer de stad in om te shoppen (overigens is shoppen en compleet bankroet terug komen niet moeilijk in Maastricht...)

Na een heerlijk diner helemaal kapot dus meteen terug naar het hotel om lekker uit te gaan rusten, super moderne, schone (voor ons stiekem het belangrijkste) en comfortabele kamer met een heerlijk bed. Door de diepe slaap (en dus ook prima akoestiek) niks meegekregen van de zomerstorm die over het Vrijthof trok.

De volgende ochtend genoten van een super uitgebreid Champagne ontbijt met tuffel omelet op het terras, kijkend op de chaos die de storm had achtergelaten. Na het ontbijt snel afreken om weer de stad in te gaan, de prijs kwaliteit hier is ook echt waanzinnig (dus vergeet geen fooi achter te laten voor het personeel!!!)

Conclusie: wil je verblijven in een fantastisch hotel, dat hygiëne hoog in het vaandel heeft staan? Met personeel waar het werkplezier vanaf spat en de keuken super is? Dan is Hotel Britannique een goede keus voor u! Wij komen in ieder geval graag nog een keer terug.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 28 juli 2020

Zeer enthousiast jong ondernemers koppel dat vanaf aankomst tot vertrek alles tot in de puntjes heeft verzorgt.

Prachtige kamer met uitzicht op het Vrijthof voorzien van alle luxe en met veel gevoel ingericht.

prima bedden - en ontbijt op het buitenterras - luxe badkamer

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 19 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij moesten eerst even schakelen aangezien we ons niet beseften dat het boven een restaurant zat, maar we werden vervolgens bijzonder vriendelijk geholpen. Onze bagage werd naar de kamer gebracht terwijl wij genoten van een welkomstdrankje ‘van het huis’: gelijk ontspannen! De kamer was mooi en ruim genoeg en compleet met goede koffie (en föhn) ingericht. Het was er brand-schoon, het was een fijn, zacht bed en een prima badkamer met prettig ruime douche. We hebben heerlijk geslapen alhoewel we af en toe een ‘oog open deden’ aangezien de vloer boven ons wat kraakte (maar dat is logisch in een historisch pand). Omdat wij zelf altijd graag op onderzoek uit gaan hebben we ergens anders ontbeten, maar het zag er goed uit. De prijs-kwaliteit verhouding vond ik uitstekend, volgende keer gaan we bij een weekendje Maastricht zeker weer naar Britannique!

Datum van verblijf: januari 2020