“Super salade, wijn over geprijsd”
Beoordeling van De Comedie

De Comedie
Reserveren met
De Comedie is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 134 van 477 Restaurants in Maastricht
Keukens: Europees
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toch een van de mooiere locaties van Maastricht. Recent verbouwd en het ademt nu Parijs. Bistro kaart en dito tafeltjes buiten. Salade nicoise gegeten en die was heerlijk. Helaas: de rosé was prima/ lekker (Aix) maar met 7 euro behoorlijk te duur. Volgende keer toch maar eens op zoek naar een ander plekje.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het terrasje is op een van de allerbeste plekken in maastricht. Weg van de overlopen vrijthof , maar in het knussere gedeelte v maastricht. Eten is ok, maar geen cuisine speciaal

10 mei 2018 beoordeeld

Veel mensen in de bediening, maar niet een die je helpt. Ze stonden regelmatig in de deuropening te kletsen. Om een ober roepen hielp niet. Na 20 minuten ergeren hebben we een ober letterlijk bij de arm genomen en gevraagd of we iets mochten bestellen. Opvallend was dat een beeldschone jongedame binnen een minuut door twee obescwerd geholpen. Hoe het eten smaakt weten we niet. Na de koffie hebben we betaald en zijn ergens anders gaan lunchen.

1 mei 2018 beoordeeld

Hier is het gezellig toeven op één van de mooiste terrassen van Maastricht. Bediening is OK, al begrijp ik de strenge stoelregels niet altijd... Lekkere hapjes en maaltijden. Altijd leuk om even te verpozen als je in Maastricht bent.

Datum van bezoek: april 2018
20 april 2018 beoordeeld

Gelegen aan een vd gezellige pleinen in Maastricht.
Keurige maaltijd met vriendelijke bediening.
Prijs vd maaltijden valt best mee; drankjes eerder duur.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die De Comedie bekeken, bekeken ook

In De Comedie geweest? Deel je ervaringen!