“social deal”

vr 18-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 259 van 514 Restaurants in Maastricht
5 weken geleden beoordeeld

Tapas was minimaal en lauw. En sommige producten waren uit een verpakking. Niet voor herhaling vatbaar. En niet Italiaans.

Datum van bezoek: september 2019

31 juli 2019 beoordeeld

Tijdens onze citytrip naar Maastricht hier een lekker hapje gegeten. Het restaurant is vrij nieuw en ziet er prachtig uit! Wij kozen ervoor om voorin in het wat minder formele deel te zitten. Leuke aankleding en prettige muziek. De bediening was zeer vriendelijk en ze gaven uitgebreide informatie over de weekkaart. Naast de gewone kaart zijn er namelijk weekspecials. Kwamen regelmatig vragen of het smaakte. Kortom: lekker eten en heel erg vriendelijk! Zeker een aanrader!

10 juli 2019 beoordeeld

We waren iets eerder dan gepland maar werden hartelijk ontvangen. Er werd ons uitgebreid uitleg gegeven over het menu van de dag. De pizza was heerlijk. Zeker de moeite waard!

8 juli 2019 beoordeeld

Hier op zondag geluncht. Mooie zaak, enthousiast en vriendelijk personeel.
Eten: tomatensoep had iets meer op smaak gebracht mogen zijn.
Uitsmijter: het brood eronder was erg droog.
De salades en het omelet waren prima.
Lekkere Illy koffie!

30 juni 2019 beoordeeld

Enthousiast, meedenkend, en erop vertrouwend dat het met de betaling achteraf (!) wel goed kwam hebben de mensen van Paletti willen meewerken aan een leuke verrassing voor onze vrienden. Geweldig uitgevoerd en dat terwijl we alleen telefonisch contact hadden. Nu willen wij er ook zelf naar toe.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Ristopub Paletti bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Ristopub Paletti geweest? Deel je ervaringen!