“Lekker zitten op het terras met vriendelijke personeel”
Beoordeling van Clichee

Clichee
Geclassificeerd als nr. 206 van 514 Restaurants in Maastricht
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangenaam verrast, vriendelijke bediening, lekker streetfood van de kaart. Hummus, bietentapenade op een flatbread, vegie dip groente en de Italiaanse bitterballen

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In een van de gezelligste straatjes van Maastricht ligt deze mooie zaak. Wij hebben genoten van een heerlijke lunch op het terras. Op de menukaart staan gevarieerde en verrassende gerechten. Eenmaal een keuze gemaakt, kregen we een mooi opgemaakt bord/gerecht voorgezet, dat ook nog eens heerlijk smaakte! De vlotte bediening en gastheer maken het geheel af. Kortom, een aanrader!

2 september 2019 beoordeeld

Hippe, trendy omgeving. Internationale menukaart met diverse streetfood die je zowel to share als in je eentje kunt eten. De cocktails zijn er overheerlijk (Pornstar Martini is een échte aanrader!) en ook voor brunch ben je bij Clichee aan het juiste adres.

Tip: Korean Fried Chicken!

29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht vandaag bij Clichee. Allereerst was de bediening snel en attent. Ik had mijn sigaret nog niet aangestoken of de ober kwam al met een asbak aanlopen.
We bestelden Eggs benedict en Eggs fiorentina. Precies zoals een gepocheerd ei hoort te zijn, dat als je het opensnijd het eigeel eruit loopt. De smoothie 'Berry Bom', zat inderdaad bomvol vitamine's en was rijk aan smaak.
Ze hebben een originele kaart, en in de uitvoering maken ze het nog waar ook.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van de wentelteefjes en smashed advocado, een genot voor het oog en de smaakpappillen. Doen!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Clichee bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Clichee geweest? Deel je ervaringen!