17 februari 2014 beoordeeld

Doordat het appartement wat wij geboekt hadden nog niet schoon bleek te zijn om 15.00 uur ( was al de 2e keer) werd ons een appartement aan de Rechtstraat aangeboden. I.v.m. de regen werden wij daar op kosten van het hotel heen gebracht. Wij zaten op de 2e verdieping. Ik kreeg onmiddellijk een claustrofobisch gevoel van de 2 smalle en steile trappen omhoog. Om evt. te vluchten was er aan de straatkant in de slaapkamer een z.g.n. "vluchtladder"gemonteerd. Dit wakkerde mijn gevoel alleen maar aan. Het appartement was verder ruim en erg kaal. Het bed was super! Jammer dat er in de douche helemaal geen licht was. Voor de lichtinval en het de herrie op straat s'nachts was het beter geweest om de huiskamer aan de voorkant te maken en de slaapkamer achter. Verder een leuk weekend gehad en prachtig gewandeld over de Pietersberg.

Kamertip: Hou er rekening mee dat de geluidsoverlast op de Rechtstraat redelijk hoog is met het enkele glas. Het bed is ontzettend fijn.
  • Verbleef: februari 2014, reisde met vrienden
3 januari 2014 beoordeeld

We hadden een appartement aan de Wycker Brugstraat. Perfecte plek voor een verkenning van Maastricht. Woonkamer met eenvoudige keuken, slaapkamer, badkamer met bad, wc en wastafel. En we hebben het ook prima naar ons zin gehad. Mijn oordeel valt minder goed uit vanwege de staat van onderhoud. Ik noem: een zeer beperkte en onvolledige inrichting van het keukentje (bijvoorbeeld: geen wijnglazen, geen beslagkom, etc.), een brandplek op het aanrecht, een gedeeltelijke gesmolten elektriciteitssnoer van de waterkoker, het ontbreken van handzeep en een handdoekhaakje op half zeven. De intercominrichting functioneerde niet, er kwam weinig warm water uit de douche, etc. Wifi was aanwezig en deed het ook, maar de t.v. (met beeldbuis) en toebehoren is ook aan vervanging toe. Met weinig middelen is er een prachtig appartement van te maken! Hier en daar een muur opnieuw verven en het toont gelijk ook veel beter. Ondanks de kritische noot toch een aanrader voor een bezoek aan Maastricht. La Bergere Apartments heeft meerdere appartementen: misschien zijn andere er beter aan toe.

Kamertip: Vraag naar het aantal trappen om het appartement te bereiken
  • Verbleef: januari 2014, reisde met een partner
18 november 2013 beoordeeld

Samen met mijn vriend in een van de appartementen op de Rechtstraat overnacht en het was top! Het appartement is ruim ingericht met twee verdiepingen, de slaapkamer en badkamer zijn gesitueerd op de bovenverdieping. De badkamer met douche en bad heeft een ingebouwde radio, wat erg fijn is om mee wakker te worden! Helaas hebben wij niet heel lang van het appartement kunnen genieten doordat er veel in Maastricht te doen is en we veel op pad waren. Zou het La Bergere zeker aanraden!

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner
TeamLaBergereGroup, Manager van La Bergere Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2013

Hoi Dominique,

Hartelijk dank voor deze fijne en positieve review !! Het team van onze groep doet dagelijks ongelofelijk haar best om het onze gasten naar de zin te maken. Fijn dat dit bij jullie gelukt is. Wij hopen jullie nog eens snel terug te zien in Maastricht en dan natuurlijk in een van onze locaties !?

Hartelijke groet en tot ziens bij La Bergere Apartments !!
Managing director

18 november 2013 beoordeeld

Ons appartement bevond zich op de eerste etage van Rechtstraat 70 (A).
Het inchecken verliep vlot, we werden heel vriendelijk geholpen en kregen zelfs een kopje soep om op te warmen. Het appartement bleek ruim en van alle gemakken voorzien. Alleen de magnetron moest je naar de keuken tillen om aan te sluiten aan een stopcontact.
Parkeren kun je voor korte tijd voor de deur; voor langere tijd moet je een parkeergarage zoeken, of bij het station parkeren. Vanuit het appartement loop je in enkele minuten via de St. Servaasbrug naar hartje centrum, het Vrijthof.
Kortom een ideale lokatie voor een weekendje Maastricht.

Kamertip: Je slaapt aan de straat-zijde, dit kan soms wat rumoerig zijn
  • Verbleef: november 2013, reisde met een partner

Beste Henk,

Hartelijk dank voor deze mooie review. Wij vinden het fijn als onze gasten tevreden naar huis terugkeren met mooie herinneringen aan onze gastvrijheid en onze mooie stad.

Maastricht is een zeer oude stad , waardoor bepaalde charmante straatjes, onder andere waar jullie appartement was gelegen, niet altijd berekend zijn op de moderne tijd met veel auto's.

Als jullie een volgende keer naar Maastricht komen, laat het mij dan weten, dan reserveer ik graag een parkeerplaats in een van onze garages.

Graag tot een volgende keer !

Groetjes,
Managing Director

27 september 2013 beoordeeld

Het appartement is ruim; beetje klein raam in de kamer, maar je gaat er geen hele dagen verblijven, dus dat is niet zo erg. Veel trappen lopen kan een nadeel zijn; zou iets prominenter vermeld mogen worden [er stond nu alleen dat er geen lift was].
Verder netjes schoon en op een gunstige plek in de stad om lopend het centrum te verkennen.
Ontbijt in het hotel [7 minuten lopen] was prima, alsook de in- en uitcheck in Townhouse hotel. Aardige, vriendelijke medewerkers.

Kamertip: indien veel trappen lopen een probleem is, dan van tevoren even checken welke verdieping het appartement ligt
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
TeamLaBergereGroup, General Manager van La Bergere Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2013

Hallo,

Hartelijk dank voor uw review. Dit stelt ons in staat om iedere dag weer te trachten nóg beter in onze dienstverlening te worden.
Indien u de volgende keer weer reserveert bij ons, kunt u aangeven dat u een appartement wenst op de begane grond of hooguit de 1e verdieping in één van onze huizen. Wij zullen daar dan terdege rekening mee houden.

Hartelijke groet,
La Bergere Apartments