“Verwenonrbijt bij zusje Lezzet Coffee”
Beoordeling van Lezzet Grill

Lezzet Grill
Reserveer een tafel
ma 30-11
20:00
OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 350 van 456 Restaurants in Maastricht
Beschrijving: “Proef de geheimen uit de Turkse en Europese HALAL keuken, en geniet van onze overheerlijke grill gerechten” Wij heten je van harte welkom op de website van Lezzet Grill te Maastricht. Hét restaurant van Maastricht met bijzondere smaken. Geheimen uit de Turkse en Europese keuken worden tot een mix van overheerlijke gerechten in onze menukaart verwerkt. Al onze gerechten worden met de grootste zorg en dagelijks verse ingrediënten bereid. See you soon # Lezzet Grill
12 augustus 2020 beoordeeld

Wat een enorme verwennerij, bij het jonge zusje Lezzet Coffee, (geopend vanaf deze week) pal naast Lezzet Grill. Een enorme ruime keus aan heerlijke ontbijt -en lunchgerechten en een groot assortiment aan Turks gebak. Tel daarbij op de enorm vriendelijke bediening en je bent verzekerd van een heerlijk uitje!

Datum van bezoek: augustus 2020

19 juli 2020 beoordeeld

Lezzet heeft een mooi terras op het plein, binnen is de inrichting minder gezellig. De onvangst was nogal kortaf, en in het algemeen was het lastig om de aandacht van de bediening te trekken. De kaart bevat veel grilgerechten, maar ook pizza en pasta. De pizza was goed, maar het vlees van de grillgerechten was erg droog.

Datum van bezoek: juli 2020
11 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gezellige plek om lekker te eten. Echt een familie restaurantje, vooral in de zomer is het terras super. Prijs kwaliteit vinden wij goed.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant ziet er uit als een simpele afhaal kebabzaak,maar het eten is er super goed en personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: oktober 2019
16 oktober 2019 beoordeeld

Een uitgebreide kaart met lekker, vers eten. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Vriendelijk personeel en een keuken die rekening houdt met speciale wensen!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Lezzet Grill bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Lezzet Grill geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.