“Leuke gezellige plek om lekker”
Beoordeling van Lezzet Grill

Lezzet Grill
Reserveer een tafel
zo 29-11
20:00
OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 350 van 456 Restaurants in Maastricht
Beschrijving: “Proef de geheimen uit de Turkse en Europese HALAL keuken, en geniet van onze overheerlijke grill gerechten” Wij heten je van harte welkom op de website van Lezzet Grill te Maastricht. Hét restaurant van Maastricht met bijzondere smaken. Geheimen uit de Turkse en Europese keuken worden tot een mix van overheerlijke gerechten in onze menukaart verwerkt. Al onze gerechten worden met de grootste zorg en dagelijks verse ingrediënten bereid. See you soon # Lezzet Grill
11 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gezellige plek om lekker te eten. Echt een familie restaurantje, vooral in de zomer is het terras super. Prijs kwaliteit vinden wij goed.

Datum van bezoek: augustus 2019

2 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant ziet er uit als een simpele afhaal kebabzaak,maar het eten is er super goed en personeel is vriendelijk en behulpzaam.

16 oktober 2019 beoordeeld

Een uitgebreide kaart met lekker, vers eten. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Vriendelijk personeel en een keuken die rekening houdt met speciale wensen!

6 oktober 2019 beoordeeld

De linzensoep is een aanrader! Leuke opmaak van de borden. De köfte en pasta waren ook erg lekker!

Wat het afmaakt is de vriendelijke bediening.

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs met 4 vrienden gaan eten, een lasagne; een hamburger en twee schotels. Met de schotels was niks mis mee en smaakte goed, daarin tegen was de lasagne helemaal verbrand van de onderkant en de hamburger ook.

Bediening was heel onoplettend en moesten drie keer vragen voor de rekening. Tevens was de bar binnen een grote puinhoop en toonde geen uitstraling.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Lezzet Grill bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Lezzet Grill geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.