“EEYY GAP!! Hoe is het schat! ”
Beoordeling van Oak34

Oak34
Geclassificeerd als nr. 6 van 458 Restaurants in Maastricht
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tsja... dit was een bijzonder ervaring. Eerst maar is over het eten. Dat was prima maar niet heel bijzonder.

Wat wel heel bijzonder was was het personeel. Een ieder in zijn eigen manier heel bijzonder. De een had een extreem joviale houding met een behoorlijk Amsterdams accent en adresseerde mijn vriendin als "schat". Oké... kan...(beter niet). Verder hing hij volledig over de tafel, ging bij een tafel dames meerdere keren iets te gezellig doen met wat aanrakingen en schreeuwde met Amsterdams accent zo af toe naar zijn collega's dat zij mij "effe moest uitleggen hoe ik mijn vlees moest eten".

De andere senior zag er uit alsof hij de Nederlandse grote broer van Connor McGregor was (best cool). Deze man was erg goed in zijn werk, extreem veel energie en werkte echt heel hard. Daarnaast waren er nog 2 junioren in de bediening. De eerste liep alsof zijn eerdere werkgever een tapijtenhandel was. Duidelijk geïnstrueerd door zijn meerdere om stoerheid uit te stralen. Wat gewoon misplaatst was. De laatste junior viel me eigenlijk weer in positieve zin op. Deze jongen liep echt zijn benen onder zijn lijf vandaan en bleef ontzettend vriendelijk zonder enige poespas. Eigenlijk zoals je het verwacht dus.

Verder stond de hele toko helemaal blauw van de rook en hebben we 2 flessen water besteld omdat het 35 graden was binnen.

Kortom, we hebben erg gelachen. Wat een show...

28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten!! Gestoofde Iberico wangen waren top en er is een uitgebreide bierkaart. Weinig last van de wespen op dit terras, op tafel stond iets waar rook af kwam die ze weghield. De bediening was niet heel strak geregeld maar dat was geen probleem, we hebben een top avond gehad.

27 augustus 2020 beoordeeld

Gezellige avond gehad. Snelle en goede service. Eten is top. Hangt een gezellige sfeer en de medewerkers houden van een grapje. Shoutout naar Gerda voor de topservice en gezelligheid ;)

26 augustus 2020 beoordeeld

Perfect, leuk ontvangen en heerlijk eten gehad. Een uitgebreide bierkaart en alles was netjes en verzorgd. Voor een goed prijs!

25 augustus 2020 beoordeeld

Vanavond (25/08) heerlijk gegeten op het terras. Enorm vriendelijk, hardwerkend personeel die echt plezier hebben in hun werk. Het eten was boven verwachting goed. Ik raad dit echt iedereen aan.

Reizigers die Oak34 bekeken, bekeken ook

In Oak34 geweest? Deel je ervaringen!