“Mooi eten in de buurt”
Beoordeling van Farèn

Farèn
Geclassificeerd als nr. 6 van 13 Dessert in Maastricht
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier echt lekker gegeten. Dit restaurant uitgezocht mede om de vegetarische opties. Kom hier niet voor een snel dagmenu maar neem de tijd om te genieten van de rijke smaak in de gerechten van Farèn. We kwamen op een mooie zomer avond en zaten heerlijk op het buurtplein. De gastvrijheid is verwarmend. Zelfs de desserts zijn een smaak avontuur. Kortom een aanrader en de moeite om even om te rijden waart.

Datum van bezoek: juli 2021

26 juni 2021 beoordeeld

Wij hadden gereserveerd. Bij binnenkomst hebben we 5 personeelsleden gepasseerd waarvan niemand ons groeten. Uiteindelijk ons tafeltje gewezen.
Er werd niet gevraagd wat we wilden drinken aangezien de menu kaarten op waren. Lijkt mij dat je toch kan vragen wat je wil drinken. Drank besteld en kregen we zelfs 2x. Maar dat kan gebeuren. Verder was er weinig aandacht van het personeel. Servies wat bleef staan, geen bestek. Moeilijk aandacht te trekken. De voorgerechten waren lekker. Hoofdgerechten vlak van smaak. De rekening was ongeveer € 30 te hoog en duurde even voor dit was opgelost.
Leuk idee, maar ze hebben nog heel veel te leren. Begin met gekwalificeerd personeel bijvoorbeeld. Met in ieder geval enige horeca ervaring.
Wij geven 2 sterren omdat het voorgerecht lekker was en ze deden op hun manier hun best.

Datum van bezoek: juni 2021
24 juni 2021 beoordeeld

Wat een heerlijk plekje is dit! Heel sfeervol, gezellig, top bediening maar bovenal ook echt verrukkelijk eten. Verse ingrediënten en geweldige smaken. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juni 2021
25 oktober 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Vers, smakelijk, voldoende, kwaliteit prijs uitstekend.
Gastvrijheid super. Een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2020
24 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Super smaken. Duizend en een nacht idee qua eten. Aardige en vriendelijke bediening. Gaan hier zeker terug!!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Farèn bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg
Maastricht, Limburg

In Farèn geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.