casperstoete

Nice stay!

5,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeld
Prima hotel op een uitstekende locatie. Prima parkeergelegenheid. Gezellig, verzorgt en weer prima verblijf gehad.
Reistype: Bezocht voor zaken
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
1.5 km van Townhouse Hotels & Apartments
Gratis parkeren
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 12 mei 2024

Gezellige huiskamer waar je koffie / thee en lekkere soep kan pakken wanneer je wilt.
Kamer was netjes, prima badkamer
Aanrader is ook behandeling bij Navish

Beoordeeld op 3 mei 2024

Fantastisch personeel. Uitstekende geluidsdichte kamers met heerlijke bedden. Prettige woonkamer waar men gebruik kan maken van een mooi en uitgebreid ontbijtbuffet.
Voor de treinreiziger en buspassagiers is het ideaal t.o. het station gelegen. De parkeergarage voor de automobilist ligt t.o. het hotel. Townhouse het plezier en het gemak dient de bezoekende mens.

Beoordeeld op 16 april 2024

Entree is modern, vriendelijke medewerkers, maar dat was het voor ons dan ook wel. De kamers vonden wij gedateerd, minimaal, krap, liften leken af en toe gammel. Het ontbijt was goed, niet bijzonder (weinig broodkeuze). Bed was goed.
De ligging van het hotel is prima, het centrum is vlakbij. Voor één nachtje was het te doen, maar niet langer dan dat.

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeeld op 24 maart 2024

Wij vonden de prijs/kwaliteitsverhouding echt heel slecht voor wat we kregen. We hadden extra betaald voor een ‘ruime’ kamer met ‘kingsize bed’. De kamer was maar net aan medium te noemen met een heel normaal bed. Het bed was keihard, slapen was op zijn zachtst gezegd onaangenaam, waardoor we gebroken wakker werden. Ook de isolatie was zeer slecht: het leek of de bussen door de kamer heen reden. Een raam openzetten was al helemaal niet te doen. Verder deden de grote lamp en een van de bedlampen in de kamer het niet. De kamer had ook een vage rookgeur/muffe geur.
We moesten douchen in het bad… dat is sowieso al niet fijn, maar de antislipmat lag alleen op de plek waar de douche zat. Bij het uitstappen van het bad moest je dus alsnog door het deel van het bad zonder antislipmat.
De locatie is op zich prima, maar nog best een eind lopen naar het centrum. Zeker voor deze prijs (472 euro voor 2 nachten!!!).
Het personeel beneden was vriendelijk en ze vulden het ontbijt goed aan. Maar ook dit ontbijt was helaas de prijs niet waard. Sinaasappelsap uit pak, geen echte jam, roerei uit een pak… het was ok voor een goedkoper hotel, maar wederom geldt: voor deze prijs zeker niet ok.
Kortom: wij hebben voor ons gevoel veel te veel betaald voor een magere hotelervaring helaas.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 24 maart 2024

Goede locatie, kamer was klein (medium volgens de site) maar wel netjes, schoon en compleet.
In de buurt veel leuke restaurants, centrum prima aan te lopen.
Let wel op of je inclusief of exclusief ontbijt boekt anders komen er nog best kosten bij. Het ontbijt was wél lekker en ruime keus.

Datum van verblijf: maart 2024