Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreamsUS$ 74
FindHotelUS$ 76
Trip.comUS$ 76
Agoda.comUS$ 74
Travelocity
Beoordeeld op 5 september 2020 via mobiele applicatie

Bij inchecken miste ik al wat uitleg mbt de soep en t slaapmutsje maar ach. Kamer 404 was best klein met geen kast.
Alkes was er verder maar WiFi niet erg best. De 2e dag rond 18.15 uur teug op de kamer om ff op te frissen maar geen schone handdoeken. Dit gemeld aan de receptie en zei gelijk hieft niet maar straks wel. Nou om 22.30 uur in het hotel en nog steeds niets aan de kamer gedaan. Nou dan ben ik klaar met dit hotel. Geen excuses. Betaal best veel geld om hier 2 nachten door te brengen masr dit kan niet.
Ik kom hier niet weer

Datum van verblijf: september 2020
LBG Hotels, Marketing van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2020

Beste meneer Kunnen,

Het spijt ons dat er miscommunicatie is ontstaan over de schone handdoeken. Wij hebben u op dat moment verkeerd begrepen en hebben verstaan dat de handdoeken niet nodig waren, terwijl u er juist vanuit ging dat we de handdoeken later op de avond zouden vervangen. We hadden u graag alsnog om 22.30 uur nieuwe handdoeken gebracht om onze vergissing recht te zetten.

Hartelijke groet,
Milan - Guest Happiness Server

Beoordeeld op 29 augustus 2020 via mobiele applicatie

We hebben hier overnacht met een bon van Social Deal (98€).Hierin zat een overnachting, 2-gangen diner en ontbijt. Ontvangst is aangenaam en vriendelijk. De kamer is redelijk
klein en rumoerig, maar met zo'n actie verwacht ik ook niet meer. Het avondeten was huiselijk en heel lekker. Er waren twee van de drie nagerechten niet beschikbaar maar dit werd goedgemaakt met een heerlijke wafel met ijs als alternatief. De eetzaal was redelijk koud en niet heel gezellig ingericht wat daarom niet echt uitnodigt om te blijven zitten. Voor het ontbijt moet je nu een tijdslot en menu kiezen. Ik zou liever alles apart hebben kunnen kiezen want nu zat er weinig bij wat ik normaal zou nemen en moest er helaas veel brood weggegooid worden. Voor onze prijs zou ik er nog opnieuw gaan maar persoonlijk zou ik er niet meer voor willen betalen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

Super gezellig hotel vlak naast het station. Op loopafstand naar het Vrijthof en andere bezienswaardigheden. Mogelijkheid voor privé parkeerplaats bij hotel. Uitgebreid ontbijt en ruime kamers. Gezellig om ‘s avonds tijdens een drankje in de lobby een spelletje te doen of iets te lezen. Een soepje in de middag of een afzakkertje ‘s avonds staan voor je klaar. Gezelschap nodig? Blub de vis komt graag bij je logeren :).

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 23 juli 2020

Zeer fijn origineel hotel, fijne vriendelijke bediening, uitbundig ontbijt, leuke sfeer.
Enkel ivm ontbijt beetje warrige info, en helaas airco kapot.
Zeer goeie ligging, wandelafstand van centrum en Wyck. Dicht bij station maar toch nachtelijke stilte.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 22 juli 2020 via mobiele applicatie

We hadden ons verheugd op 2 dagjes Maastricht,
Dit ging goed volgens plan omdat de ligging van het hotel goed was, dicht bij het centrum, goedkopere parking en toch rustig gelegen.

Bij de kamer hadden we geen goed gevoel, we merkten al meteen op dat de hygiëne niet top was, overal waar er stof op kan liggen lag het er ook op.
We stelden ons dan ook de vraag dat de niet zichtbare delen al dan wel of niet proper waren.
Een beetje zorgend makend nu dat het Covid 19 virus rond spookt.

De bediening en het interieur was heel goed, we werden als verwacht ontvangen met een vers dagsoepje en ‘s avonds voor het slapengaan een ‘slaapmutske’

Volgende keer proberen we een ander hotel.

Datum van verblijf: juli 2020