Beoordeeld op 4 juni 2020 via mobiele applicatie

Nadat Premier Rutte de versoepeling van Corona maatregelen aankondigde waarbij restaurants weer (beperkt) open mochten gekozen voor een citytrip naar Maastricht.
Geboekt bij MABI maar ongeboekt naar Townhouse. Beetje onhandige communicatie, zeker mbt de betaling, waarbij de boeking zelfs bijna werd geannuleerd.
Maar na wat telefoontjes is het geregeld, dus op weg naar Townhouse. Vriendelijke ontvangst, en we kregen een kamersleutel. Kamer viel een beetje tegen, aan de kleine kant, geen kast om overhemden etc. op te hangen, maar wel een balkon. En een Håstens bed. Als betweter dacht ik altijd dat dit geweldige bedden waren, maar wat een teleurstelling.
De eerste nacht dacht ik dat je even moest wennen, maar ook de 2e werd niet veel beter. Toen Angelo van de receptie vriendelijk vroeg hoe we geslapen hadden moest ik hem toch vertellen dat dat niet best was.
Hij reageerde direct met het aanbieden van een andere kamer met een echte boxspring. Die kamer was bovendien veel ruimer en dat was erg prettig.
Kortom, het verblijf werd toch nog aangenaam door de goede zorgen van Angelo de receptionist. Moet nog aan toegevoegd worden dat alle medewerkers buitengewoon vriendelijk waren en zeer gastvrij. Complimenten, want door alle Corona-regels is het er niet makkelijk op geworden.
Diner én het uitgebreide ontbijt waren uitstekend, dus ik ben uiteindelijk tevreden huiswaarts gekeerd.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 19 februari 2020

Fantastische ligging, heerlijke bedden, super ontbijt en gastvrij personeel waardoor je je meteen thuisvoelt. Niks is het personeel te veel gevraagd. Keuze uit diverse hoofdkussens. Ook is het ontvangst met een heerlijk soepje een fijne bijkomstigheid. De gratis fietsen zijn ideaal om Maastricht mee te ontdekken.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Josine Vendrik, Hotel Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Beste gast,

Wat een topreview, bedankt daarvoor! Hopelijk mogen we je in de toekomst nog een keertje verwelkomen.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 29 januari 2020

Aankleding van hotel positief en ligging tegenover treinstation Maastricht heel goed. Naar centrum lopen , goed te doen!

Mis op de kamer een tel. verbinding met receptie. Lag vreemd ondergoed achter kluisje .

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Josine Vendrik, Hotel Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2020

Beste Mbosmaneggink,

Bedankt voor deze beoordeling! We doen steeds ons uiterste best om onze gasten een aangenaam verblijf te bieden en we zijn blij dat we daarin geslaagd zijn! We noteren je opmerking over de telefoon op de kamer. Van je laatste opmerking zijn we wel geschrokken! We melden het aan ons schoonmaakteam, zodat we zulke voorvallen kunnen vermijden in de toekomst.

Hartelijke groet en graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 28 januari 2020

Fijne en mooie kamers. Alles was schoon en opgeruimd. Het was een ruime kamer die leuk was ingericht. De locatie is perfect. Het is ideaal om met de trein naar toe te gaan, het hotel ligt op 100 meter van het station. Ook ligt het op loopafstand van het centrum.

Beste Noah,

Allereerst, heel hartelijk bedankt voor het delen van jouw ervaring.
Het is altijd erg leuk om te lezen dat onze gasten geen enkel minpuntje ondervonden.

We vinden het erg fijn dat je genoten hebt van een fantastisch verblijf en dat je de ruime kamer als aangenaam en fijn hebt ervaren.

Met veel plezier staan we een volgende keer weer voor je klaar!

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 28 januari 2020

Prima hotel, let op de eerder gemaakte opmerkingen over verlichting en bestek bij ontbijt.
Gastvrij door ontvangst met soep en ‘s avonds slaapmutsje. Open haard idee en spelletjes tafel. Heel huiselijk!

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Josine Vendrik, Hotel Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2020

Beste Lovetravel404647,

Het doet ons plezier te horen dat alles naar wens was. Ons team dankt je voor het compliment en ontvangt je graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Maastricht.

Vriendelijke groet,