Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 177 per nacht.

Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Bar/lounge
Crowne Plaza Maastricht(Maastricht)
  • Restaurant
NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 271 per nacht.

Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Stayokay Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 01/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis ontbijt
Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Gratis parkeren
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename, rustige kamer. Een badkamer met alles wat we nodig hadden. Bij aankomst een leuke attentie op onze kamer! Geen hinder ondervonden van het station om de hoek. Prijsvriendelijke parking in de buurt van het hotel. Vriendelijke medewerkers in het hotel. We komen terug!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste Thomas,

Hartelijk bedankt voor je positieve recensie.

We zijn blij te lezen dat je zo hebt genoten van de rust en stilte van je kamer en dat ook alles naar wens was op de badkamer.

Het klopt inderdaad dat er verschillende mogelijkheden zijn om in de buurt te parkeren.

Het doet ons uitermate plezier dat je aangeeft opnieuw bij ons te willen verblijven bij je volgende bezoek aan Maastricht.

Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek aan ons hotel.

22 mei 2018 beoordeeld

Zeer leuk hotel, mooie kamers, leuk concept met het afrekenen in de lounge. Wij wilde per se goed slapen en onze kamer werd zeer netjes gewisseld van dichtbij de lift op de begane grond naar een andere verdieping ver van de lift vandaan. Ontbijt is wel wat duur.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
22 mei 2018 beoordeeld

Fantastisch verblijf gehad. Mooie ligging in een gezellige wijk. Fijne kamers, super vriendelijk personeel! Ze laten je echt thuis voelen.
Leuke details, goede entourage.
We komen hier zeker een keer terug!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste Dianne,

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons hotel.

Wat geweldig dat je een fantastisch verblijf bij ons had en dat je aangeeft opnieuw bij ons te willen verblijven in de toekomst.

Onze medewerkers zijn in de wolken over de complimenten wat betreft hun service en gastvrijheid.

We zien je graag terug bij een volgend bezoek aan Maastricht.

12 mei 2018 beoordeeld

Hotel is gezellig en leuk ingericht. Ontbijt was goed, mensen waren vriendelijk en behulpzaam en locatie is perfect. Ook geen straf om even wat tijd te doden in de huiselijk ingerichte hotel lobby. Korte loopafstand van hartje Mestreech! Komen hier zeker nog eens terug!

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Hotel-cmanager, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Beste Musacha,

Dank je voor de score en review.

Dit is heel leuk om lezen en erg motiverend voor ons allen bij de opstart van ons gloednieuwe hotel. We verheugen ons dat alles naar wens was en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen vergasten op een vlekkeloze ervaring.

Met hartelijke groet en graag tot een volgende keer,

11 mei 2018 beoordeeld

Fantastisch leuk hotel. Heel relaxed. Erg leuk is de welkomst soep, de nightcap, dat je tijdens borreluur gewoon een drankje kon pakken en dat je het daarna zelf aangaf bij de receptie. Heerlijk ontbijt buffet, leuk personeel. De mannen mochten na de fietstour ook nog beneden douchen voordat we weggingen. Echt allemaal heel erg aardig.

Kamertip: Hotel ligt vlakbij het station. Ook een parkeergarage en de fietsverhuur is vlakbij.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Beste Louise,

Dank voor je feedback.

Wat fijn dat je genoten hebt van een fantastisch verblijf bij ons en dat je in je nopjes was met de inrichting en sfeer van ons hotel.

Ook fijn dat ons ontbijt je heeft gesmaakt en dat je lekker hebt kunnen relaxen!

Ons team dankt je voor het compliment. Ook bij een volgend bezoek ontvangen we je met een lekker soepje!