We ondersteunen de volgende browsers:

“Ouderwets gastvrij!” 5 van 5 sterren
Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Ouderwets gastvrij!”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 28 maart 2013

Hotel dat door de jet set van deze wereld wordt verkozen boven de 5-***** hotels. Niet omdat de badkamers gouden kranen hebben. Maar omdat de medewerkers een gouden hart hebben. Niet op je wenken bediend worden, maar vóór je wenken doordat ze goed aanvoelen wat een gast nodig heeft om zich op z'n gemak te voelen. En: geen snelle winsten draaien en klanten voor internet of een handje pinda's een poot uitdraaien, maar investeren in loyale klanten door ouderwets gastvrij te zijn. Dat zijn we soms een beetje vergeten in Nederland. Klasse!

• Verbleef Maart, 2013, bezocht voor zaken
      Service
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 30 maart 2013
Beste Wilmar Z,

Wat een prachtige beoordeling, hartelijk dank hiervoor.

Wij zijn heel erg blij met het feit dat u uw ervaringen op deze manier met ons en de andere gasten deelt.

Geweldig om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest en dat we hebben kunnen bijdragen aan een mooie beleving.

Graag zien wij u nog een keer terug in Maastricht!

Rino Soeters
Schrijf een beoordeling KLM arrow

1.018 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (94)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
4 van 5 sterren Beoordeeld op 11 maart 2013

Townhouse Hotel gaf ons een fijne thuishaven tijdens ons weekendje Maastricht met koud en nat weer!
Genoten van de kamer met goed bed en huiselijke lounge en heerlijk ongedwongen sfeer!
Wat een fijne regendouche met radio op de badkamer!
Er waren in de lounge enkele verwenmomenten met lekkere hapjes en drankjes...gezellig en geweldig genoten!!

• Verbleef Maart, 2013, bezocht met een partner
      Service
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 23 maart 2013
Amsterdam, The Netherlands
13 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 3 maart 2013

Op zich een adequaat hotel dichtbij het centrum van de stad.
Ruime nette kamers, schoon en goed sanitair.
Ontbijt standaard en de receptie vriendelijk.
Door alle extra's als ontbijt en parking toch wat prijzig voor wat men krijgt.

• Verbleef Maart, 2013, bezocht met familie
      Service
HipHotelMartenslane, Owner van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 16 maart 2013
Beste kkanters,

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om uw persoonlijke beleving in ons designhotel te delen met anderen. Goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons in Maastricht!
Bedankt voor het geven van uw aandachtspunt, wij gaan hier zeker mee aan de slag.
Graag tot ziens.

Groningen, Nederland
5 van 5 sterren Beoordeeld op 2 maart 2013

Binnen 2 kliks werd ik via google naar dit hotel geleid en ik was online al enthousiast! Natuurlijk houd je wat rekening met foto's die mooier zijn dan de realiteit, maar in dit geval is er niets gelogen. Ook niet in de tekst. Het is echt een huiskamer gevoel in de lounge, zonder de hotelservice te verliezen! Knap gedaan. En dat bed in de basic room.... wow, ik wilde eigenlijk niet opstaan. Wat dat betreft zou de (toch al lekker ruime) ontbijttijd nog wel wat mogen worden opgerekt. Vind de ligging ideaal, vlakbij station en de wandeling naar het stadshart over een van de bruggen is erg leuk. Ik kom heel graag terug!

• Verbleef Februari, 2013, bezocht alleen
      Service
HipHotelMartenslane, Owner van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 9 maart 2013
Beste Marike93,

Wow, wat een geweldige beoordeling, hartelijk dank hiervoor!

Wat fantastisch om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad en dat ons concept zo goed bevallen is.

Nogmaals dank en graag tot een volgende keer!

common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 13 februari 2013

Top. Wij komen nog een keer terug. Wat een welkom met een kopje verse pompoenensoep! dat hebben wij nooit eerder mee gemaakt. Ontbijt had voldoende keuze en de ongedwongen sfeer gaf je een thuisgevoel.

• Verbleef Februari, 2013
Beste Jvwin,

Wat geweldig om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest! Wij proberen u ‘thuis' te laten voelen in Maastricht, fijn dat u dat zo heeft ervaren.
Graag tot ziens in Maastricht!

Leiderdorp, Zuid-Holland, Netherlands
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 12 februari 2013

De 3e keer verblijf in Townhouse Hotel Maastricht. Uitstekend hotel met bijzonder gastvrij personeel. Prima kamer, verbleven deze keer in de Basic, geen poespas maar wel met een uitstekend bed en heerlijke douche. Ontbijt zoals altijd weer prima. Hadden ons alleen verheugd op de ontbijt worstjes, maar helaas die waren er deze keer niet. Verder hartstikke goed verzorgd, voor ieder wat wils.

• Verbleef Februari, 2013, bezocht met vrienden
      Service
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 16 februari 2013
Beste Simone D,

Heel erg bedankt voor de enthousiaste feedback over jullie verblijf in ons hotel!

Het doet ons goed om te horen dat u heeft genoten dan onze service en gastvrijheid. We vinden het belangrijk dat u zich als onze gast thuis voelt bij ons in Maastricht.

Nogmaals dank voor het delen van uw ervaring en graag tot ziens voor een 4e keer in Maastricht!

Team Townhouse
Voorschoten, Nederland
490 beoordelingen
81 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 77 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 3 februari 2013 via mobiele applicatie

Bijzondere ambiance. Vrolijke ontvangst. De soep staat klaar. Kamers zijn wat klein door het giga grote en hoge bed. Prima geslapen. Ligt wel wat verder van centrum, 20 minuten lopen, maar vlakbij station.

Verbleef Februari, 2013, bezocht met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 9 februari 2013
Beste ThijsMalmberg,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Wij zijn erg blij om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Graag zien wij u nog een keer terug in Maastricht!

Team Townhouse
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maastricht bekeken
op 1.4 km afstand
Crowne Plaza Hotel Maastricht
nr. 18 van 39 in Maastricht
4.0 van 5 sterren 472 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 6 van 39 hotels in Maastricht
Prijsklasse (per nacht):
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 69
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Townhouse Hotel Maastricht maakt dagelijkse dingen bijzonder, een uniek hotel in Maastricht. Bij ons kom je logeren, niet overnachten. Authentieke gastvrijheid en Limburgse gezelligheid in een modern jasje. Winnaar IMMENS MVO award 2014! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, Budget Places, HostelWorld, Weekend Desk en Venere, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?