“heerlijk...gezellig...gastvrij...genieten!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Townhouse Hotel Maastricht
Beoordeeld als nr. 6 van 38 hotels in Maastricht
11 maart 2013 beoordeeld

Townhouse Hotel gaf ons een fijne thuishaven tijdens ons weekendje Maastricht met koud en nat weer!
Genoten van de kamer met goed bed en huiselijke lounge en heerlijk ongedwongen sfeer!
Wat een fijne regendouche met radio op de badkamer!
Er waren in de lounge enkele verwenmomenten met lekkere hapjes en drankjes...gezellig en geweldig genoten!!

• Verbleef: Maart, 2013, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2013

Beste annette h,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

We vinden het fijn om te horen dat we hebben mogen bijdragen aan een bijzonder en geslaagd weekend Maastricht.

Wij kijken er naar uit jullie weer bij ons te mogen ontvangen.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Townhouse Hotel Maastricht
Bekijk de nieuwste beoordelingen

3 maart 2013 beoordeeld

Op zich een adequaat hotel dichtbij het centrum van de stad.
Ruime nette kamers, schoon en goed sanitair.
Ontbijt standaard en de receptie vriendelijk.
Door alle extra's als ontbijt en parking toch wat prijzig voor wat men krijgt.

• Verbleef: Maart, 2013, reisde met familie
HipHotelMartenslane, Owner van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2013

Beste kkanters,

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om uw persoonlijke beleving in ons designhotel te delen met anderen. Goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons in Maastricht!
Bedankt voor het geven van uw aandachtspunt, wij gaan hier zeker mee aan de slag.
Graag tot ziens.

2 maart 2013 beoordeeld

Binnen 2 kliks werd ik via google naar dit hotel geleid en ik was online al enthousiast! Natuurlijk houd je wat rekening met foto's die mooier zijn dan de realiteit, maar in dit geval is er niets gelogen. Ook niet in de tekst. Het is echt een huiskamer gevoel in de lounge, zonder de hotelservice te verliezen! Knap gedaan. En dat bed in de basic room.... wow, ik wilde eigenlijk niet opstaan. Wat dat betreft zou de (toch al lekker ruime) ontbijttijd nog wel wat mogen worden opgerekt. Vind de ligging ideaal, vlakbij station en de wandeling naar het stadshart over een van de bruggen is erg leuk. Ik kom heel graag terug!

• Verbleef: Februari, 2013, reisde alleen
HipHotelMartenslane, Owner van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2013

Beste Marike93,

Wow, wat een geweldige beoordeling, hartelijk dank hiervoor!

Wat fantastisch om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad en dat ons concept zo goed bevallen is.

Nogmaals dank en graag tot een volgende keer!

13 februari 2013 beoordeeld

Top. Wij komen nog een keer terug. Wat een welkom met een kopje verse pompoenensoep! dat hebben wij nooit eerder mee gemaakt. Ontbijt had voldoende keuze en de ongedwongen sfeer gaf je een thuisgevoel.

• Verbleef: Februari, 2013

Beste Jvwin,

Wat geweldig om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest! Wij proberen u ‘thuis' te laten voelen in Maastricht, fijn dat u dat zo heeft ervaren.
Graag tot ziens in Maastricht!

12 februari 2013 beoordeeld

De 3e keer verblijf in Townhouse Hotel Maastricht. Uitstekend hotel met bijzonder gastvrij personeel. Prima kamer, verbleven deze keer in de Basic, geen poespas maar wel met een uitstekend bed en heerlijke douche. Ontbijt zoals altijd weer prima. Hadden ons alleen verheugd op de ontbijt worstjes, maar helaas die waren er deze keer niet. Verder hartstikke goed verzorgd, voor ieder wat wils.

• Verbleef: Februari, 2013, reisde met vrienden
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2013

Beste Simone D,

Heel erg bedankt voor de enthousiaste feedback over jullie verblijf in ons hotel!

Het doet ons goed om te horen dat u heeft genoten dan onze service en gastvrijheid. We vinden het belangrijk dat u zich als onze gast thuis voelt bij ons in Maastricht.

Nogmaals dank voor het delen van uw ervaring en graag tot ziens voor een 4e keer in Maastricht!

3 februari 2013 beoordeeld

Bijzondere ambiance. Vrolijke ontvangst. De soep staat klaar. Kamers zijn wat klein door het giga grote en hoge bed. Prima geslapen. Ligt wel wat verder van centrum, 20 minuten lopen, maar vlakbij station.

Verbleef: Februari, 2013, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2013

Beste ThijsMalmberg,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Wij zijn erg blij om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Graag zien wij u nog een keer terug in Maastricht!

27 januari 2013 beoordeeld

Geweldige service bij aankomst. We mochten onze bagage opslaan totdat de kamer klaar was. Nette kamer erg leuk ingericht. Modern en vintage stijl. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Geweldig geslapen op een heerlijk bed om vervolgens verwend te worden met een heerlijk ontbijt. Een geweldig pluspunt was het feit dat je in het weekend tot 12.00 kon ontbijten.

Townhouse aanrader!

• Verbleef: Januari, 2013, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2013

Beste Joost K,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf.

Wij hopen u de volgende keer weer bij ons te mogen verwelkomen!

Team Townhouse

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maastricht bekeken
Kaboom Hotel
Kruisherenhotel Maastricht
nr. 3 van 38 in Maastricht
1.375 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 6 van 38 hotels in Maastricht
Prijsklasse: € 70 - € 182 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 69
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Townhouse Hotel Maastricht maakt dagelijkse dingen bijzonder, een uniek hotel in Maastricht. Bij ons kom je logeren, niet overnachten. Authentieke gastvrijheid en Limburgse gezelligheid in een modern jasje. Winnaar IMMENS MVO award 2014! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, MyHotelShop, TripOnline SA, Hotels.com en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?