We ondersteunen de volgende browsers:

“Zal snel vergeten worden” 3 van 5 sterren
Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Amsterdam, The Netherlands
13 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Zal snel vergeten worden”
3 van 5 sterren Beoordeeld op 3 maart 2013

Op zich een adequaat hotel dichtbij het centrum van de stad.
Ruime nette kamers, schoon en goed sanitair.
Ontbijt standaard en de receptie vriendelijk.
Door alle extra's als ontbijt en parking toch wat prijzig voor wat men krijgt.

• Verbleef Maart, 2013, bezocht met familie
      Service
HipHotelMartenslane, Owner van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 16 maart 2013
Beste kkanters,

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om uw persoonlijke beleving in ons designhotel te delen met anderen. Goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons in Maastricht!
Bedankt voor het geven van uw aandachtspunt, wij gaan hier zeker mee aan de slag.
Graag tot ziens.

Rino Soeters
Schrijf een beoordeling KLM arrow

1.014 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (93)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Groningen, Nederland
5 van 5 sterren Beoordeeld op 2 maart 2013

Binnen 2 kliks werd ik via google naar dit hotel geleid en ik was online al enthousiast! Natuurlijk houd je wat rekening met foto's die mooier zijn dan de realiteit, maar in dit geval is er niets gelogen. Ook niet in de tekst. Het is echt een huiskamer gevoel in de lounge, zonder de hotelservice te verliezen! Knap gedaan. En dat bed in de basic room.... wow, ik wilde eigenlijk niet opstaan. Wat dat betreft zou de (toch al lekker ruime) ontbijttijd nog wel wat mogen worden opgerekt. Vind de ligging ideaal, vlakbij station en de wandeling naar het stadshart over een van de bruggen is erg leuk. Ik kom heel graag terug!

• Verbleef Februari, 2013, bezocht alleen
      Service
HipHotelMartenslane, Owner van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 9 maart 2013
Beste Marike93,

Wow, wat een geweldige beoordeling, hartelijk dank hiervoor!

Wat fantastisch om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad en dat ons concept zo goed bevallen is.

Nogmaals dank en graag tot een volgende keer!

common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 13 februari 2013

Top. Wij komen nog een keer terug. Wat een welkom met een kopje verse pompoenensoep! dat hebben wij nooit eerder mee gemaakt. Ontbijt had voldoende keuze en de ongedwongen sfeer gaf je een thuisgevoel.

• Verbleef Februari, 2013
Beste Jvwin,

Wat geweldig om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest! Wij proberen u ‘thuis' te laten voelen in Maastricht, fijn dat u dat zo heeft ervaren.
Graag tot ziens in Maastricht!

Leiderdorp, Zuid-Holland, Netherlands
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 12 februari 2013

De 3e keer verblijf in Townhouse Hotel Maastricht. Uitstekend hotel met bijzonder gastvrij personeel. Prima kamer, verbleven deze keer in de Basic, geen poespas maar wel met een uitstekend bed en heerlijke douche. Ontbijt zoals altijd weer prima. Hadden ons alleen verheugd op de ontbijt worstjes, maar helaas die waren er deze keer niet. Verder hartstikke goed verzorgd, voor ieder wat wils.

• Verbleef Februari, 2013, bezocht met vrienden
      Service
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 16 februari 2013
Beste Simone D,

Heel erg bedankt voor de enthousiaste feedback over jullie verblijf in ons hotel!

Het doet ons goed om te horen dat u heeft genoten dan onze service en gastvrijheid. We vinden het belangrijk dat u zich als onze gast thuis voelt bij ons in Maastricht.

Nogmaals dank voor het delen van uw ervaring en graag tot ziens voor een 4e keer in Maastricht!

Voorschoten, Nederland
490 beoordelingen
81 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 77 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 3 februari 2013 via mobiele applicatie

Bijzondere ambiance. Vrolijke ontvangst. De soep staat klaar. Kamers zijn wat klein door het giga grote en hoge bed. Prima geslapen. Ligt wel wat verder van centrum, 20 minuten lopen, maar vlakbij station.

Verbleef Februari, 2013, bezocht met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 9 februari 2013
Beste ThijsMalmberg,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Wij zijn erg blij om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Graag zien wij u nog een keer terug in Maastricht!

Alphen aan den Rijn, Nederland
5 van 5 sterren Beoordeeld op 27 januari 2013

Geweldige service bij aankomst. We mochten onze bagage opslaan totdat de kamer klaar was. Nette kamer erg leuk ingericht. Modern en vintage stijl. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Geweldig geslapen op een heerlijk bed om vervolgens verwend te worden met een heerlijk ontbijt. Een geweldig pluspunt was het feit dat je in het weekend tot 12.00 kon ontbijten.

Townhouse aanrader!

• Verbleef Januari, 2013, bezocht met een partner
      Service
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 2 februari 2013
Beste Joost K,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf.

Wij hopen u de volgende keer weer bij ons te mogen verwelkomen!

Leiden, Nederland
35 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 22 januari 2013

Het hotel ligt op de ideale locatie om een weekend in Maastricht door te brengen. Het deel van Maastricht waarin dit hotel ligt kent leuke winkels, cafe's en restaurants. Daarnaast loop je zo het centrum in. Het hotel zelf is leuk van opzet. Er heerst een ontspannen sfeer en de aankleding met name van de lobby is huiselijk en net even anders. De kamers zijn "design" ingericht. Dit houdt in dat er vooral weinig in de kamers zelf aanwezig is op een bed en tafel na.
De kamers zijn niet heel groot zelfs al hadden wij een "grote kamer" geboekt. De badkamer kende een bad/douche combinatie wat niet ideaal is. Het schoonmaken van de kamer gebeurt met de franse slag wat zeker met de weersomstanigheden het betreffende weekend te merken was. Pluspunt van de kamer een goed bed. De prijzen voor de kamers zijn dan ook niet in verhouding met wat je krijgt en ik raad dan ook aan om te kijken naar aanbiedingen voor dit hotel. Wij hebben gekozen om niet te ontbijten in dit hotel aangezien de prijzen voor ontbijt wel erg hoog zijn en er in de buurt leuke ontbijtgelegenheden zijn waar je heerlijk uitgebreid voor een schappelijke prijs kan ontbijten.

• Verbleef Januari, 2013, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren
    • 2 van 5 sterren
      Service
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 26 januari 2013
Beste FlorisMoraal,

Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling!

Fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.
Jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest, wij zijn erg blij met uw feedback en zullen deze uitgebreid bespreken in onze wekelijkse evaluatie.

Wij zouden het leuk vinden om u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maastricht bekeken
op 1.4 km afstand
Crowne Plaza Hotel Maastricht
nr. 18 van 39 in Maastricht
4.0 van 5 sterren 471 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 6 van 39 hotels in Maastricht
Prijsklasse (per nacht):
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 69
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Townhouse Hotel Maastricht maakt dagelijkse dingen bijzonder, een uniek hotel in Maastricht. Bij ons kom je logeren, niet overnachten. Authentieke gastvrijheid en Limburgse gezelligheid in een modern jasje. Winnaar IMMENS MVO award 2014! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Venere, Hotels.com, HostelWorld, Budget Places, Agoda en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?