Townhouse Hotel Maastricht
Hotel St.Martenslane(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Crowne Plaza Maastricht(Maastricht)
  • Restaurant
Amrath Hotel DuCasque(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
  • Restaurant
Designhotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
6 januari 2013 beoordeeld

Nog nooit meegemaakt dat we bij het inchecken een pan soep op het pitje zagen pruttelen en we vervolgens konden genieten van het gastvrije gevoel van op bezoek zijn bij een oude vriend.
Helaas ontvingen wij geen informatie over hotel bij het inchecken en ook het arrangement zoals het in de krant beschreven werd, werd overgeslagen.
Hotel ligt tegenover het station en we waren bang dat er veel geluidsoverlast zou zijn. Dat viel 100% mee. Goed geïsoleerde kamers. Goede bedden en een ruime douche. Helaas waren de handdoeken nogal verouderd en niet zo fris en we misten zaken zoals shampoo en een matje om op te staan na het douchen.
Ook misten wel een kastje en bergruimte in de kamer, alhoewel de medium kamers er qua ruimte niet echt plaats voor hebben. Het is heel basic ingericht.
Het ontbijt 's morgens was zeer uitgebreid en je kon ook tussendoor koffie of thee halen of een stuk fruit. De tafels en stoelen in de huiselijk ingerichte woonkamer zitten niet echt comfortabel en sommige plekken nodigen niet uit om te zitten, zoals met je gezicht tegen een muur aan maar de sfeer maakt veel goed.
Een wat rommelig allegaartje aan borden en kopjes die zo van een tweedehands markt konden komen gaven het geheel een wat ouderwets gevoel.
De ligging is ideaal, je loopt zo de winkelstraten in en bent meteen bij het station. Wij besloten er een extra nachtje aan vast te knopen om optimaal van Maastricht te kunnen genieten.

• Verbleef: januari 2013, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2013

Beste Gaby H,

Heel erg bedankt voor het geven van uw beoordeling!

Het doet ons goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Wij zullen uw advies punten gaan bespreken in ons wekelijkse interne overleg, onze dank hiervoor!

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

5 januari 2013 beoordeeld

Oorspronkelijk hadden wij een kamer geboekt in het Hip Hotel aan de overkant van de straat. Toen wij aankwamen kregen wij jammer genoeg te horen dat dit hotel "overboekt" was. Hierdoor waren wij wel ontgoocheld. De receptioniste was zeer ontvankelijk voor onze tegenslag en stelde voor ons ter compensatie een grotere kamer aan te bieden. Met de voorgestelde compensatie waren wij echter hoegenaamd niet tevreden! Ipv een kamer aan de overkant, zoals gereserveerd, kregen wij een doorsnee standaardkamer die allerminst hip kon genoemd worden. We besloten dit even aan te kaarten. We kregen onmiddellijk een suite in het Town House hotel aangeboden. En dat allemaal met de glimlach! Wij waren zeer tevreden. Eind goed, al goed! We vermelden ook graag dat het ontbijt tip top was. (boeking via Bongo)

Beste Dagtripper_13,

Hartelijk dank voor het geven van uw beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat u, ondanks de tegenslagen, uiteindelijk toch een goed verblijf bij ons heeft gehad!

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

2 januari 2013 beoordeeld

Plus: leuk ingericht hotel - vriendelijk personeel - lekkere kop mosterdsoep op aanvraag - ongedwongen sfeer om te lezen / ontspannen in de grote huiskamer - uitstekende badkamer - laat ontbijt (7u-12u) - schoon - vlakbij NS station

Min(der): standaard ontbijt - weinig design terug te vinden in de basic kamer - kleine kamer

Beste Annenas,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons.
Bedankt voor het geven van uw advies punten, wij zullen deze gaan bespreken in ons wekelijkse interne overleg.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

1 januari 2013 beoordeeld

Gezellig weekendjeweg in een leuk speels hotel. Erg gastvrij en persoonlijk werden we ontvangen in de bijzondere ruimte door heel behulpzaam personeel.
Wat heerlijk dat we de bagage al vroeg bij inchecken en ook na uitchecken konden achterlaten in een aparte ruimte van het hotel.
Helaas hadden we 's nachts wel last van het geluid van de afzuiginstallatie (?).
Tip:
Misschien is het handig om enkele stoelen weg te halen uit het restaurantgedeelte, zodat de stoelen die blijven staan beter benut worden en er iets meer ruimte blijft om te kunnen zitten en te ontbijten.

• Verbleef: december 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2013

Beste Ria53,

Hartelijk dank voor het geven van deze beoordeling!

Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.
Bedankt voor het geven van uw verbeter punten. Wij gaan dit zeker intern bespreken.

Wij hopen u een volgende keer wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

29 december 2012 beoordeeld

De aankomst was precies zoals verwacht, snel geholpen, vriendelijke medewerkers, heerlijk kopje soep. We hadden een grote kamer besteld en dat was naar wens, alles modern, schoon en ruim ingericht. Centrum Maastricht op loopafstand, geen last van het verkeer door goede isolatie.

Het ontbijt duurde wat langer door een defect koffie apparaat, maar dat kan gebeuren. Wij zouden graag wat investeren in een betere kwaliteit koffie, maar gezien de hoeveelheid die per dag getapt wordt is dat niet eenvoudig of heel duur.

Kortom, wij gaan waarschijnlijk nog wel een keer terug.

• Verbleef: december 2012, reisde met familie

Beste ahakemul,

Hartelijk dank voor het geven van deze mooie review!

Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en wij verwelkomen u graag de volgende keer wederom in ons hotel!