We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“Aangename ervaring in een leuke stad!”
4 van 5 bollen Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Townhouse Hotel Maastricht
Beoordeeld als nr. 6 van 37 hotels in Maastricht
Aalst, België
1 beoordeling
“Aangename ervaring in een leuke stad!”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 5 januari 2013

Oorspronkelijk hadden wij een kamer geboekt in het Hip Hotel aan de overkant van de straat. Toen wij aankwamen kregen wij jammer genoeg te horen dat dit hotel "overboekt" was. Hierdoor waren wij wel ontgoocheld. De receptioniste was zeer ontvankelijk voor onze tegenslag en stelde voor ons ter compensatie een grotere kamer aan te bieden. Met de voorgestelde compensatie waren wij echter hoegenaamd niet tevreden! Ipv een kamer aan de overkant, zoals gereserveerd, kregen wij een doorsnee standaardkamer die allerminst hip kon genoemd worden. We besloten dit even aan te kaarten. We kregen onmiddellijk een suite in het Town House hotel aangeboden. En dat allemaal met de glimlach! Wij waren zeer tevreden. Eind goed, al goed! We vermelden ook graag dat het ontbijt tip top was. (boeking via Bongo)

• Verbleef Januari, 2013, bezocht met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 12 januari 2013
Beste Dagtripper_13,

Hartelijk dank voor het geven van uw beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat u, ondanks de tegenslagen, uiteindelijk toch een goed verblijf bij ons heeft gehad!

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

Schrijf een beoordeling

1.246 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
    4 van 5 bollen
    4,5 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (119)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
2 beoordelingen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 2 januari 2013

Plus: leuk ingericht hotel - vriendelijk personeel - lekkere kop mosterdsoep op aanvraag - ongedwongen sfeer om te lezen / ontspannen in de grote huiskamer - uitstekende badkamer - laat ontbijt (7u-12u) - schoon - vlakbij NS station

Min(der): standaard ontbijt - weinig design terug te vinden in de basic kamer - kleine kamer

• Verbleef Januari, 2013, bezocht met een partner
Beste Annenas,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons.
Bedankt voor het geven van uw advies punten, wij zullen deze gaan bespreken in ons wekelijkse interne overleg.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

Son en Breugel, Nederland
36 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 1 januari 2013

Gezellig weekendjeweg in een leuk speels hotel. Erg gastvrij en persoonlijk werden we ontvangen in de bijzondere ruimte door heel behulpzaam personeel.
Wat heerlijk dat we de bagage al vroeg bij inchecken en ook na uitchecken konden achterlaten in een aparte ruimte van het hotel.
Helaas hadden we 's nachts wel last van het geluid van de afzuiginstallatie (?).
Tip:
Misschien is het handig om enkele stoelen weg te halen uit het restaurantgedeelte, zodat de stoelen die blijven staan beter benut worden en er iets meer ruimte blijft om te kunnen zitten en te ontbijten.

• Verbleef December, 2012, bezocht met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 5 januari 2013
Beste Ria53,

Hartelijk dank voor het geven van deze beoordeling!

Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.
Bedankt voor het geven van uw verbeter punten. Wij gaan dit zeker intern bespreken.

Wij hopen u een volgende keer wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

Alphen aan den Rijn, Nederland
20 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 29 december 2012

De aankomst was precies zoals verwacht, snel geholpen, vriendelijke medewerkers, heerlijk kopje soep. We hadden een grote kamer besteld en dat was naar wens, alles modern, schoon en ruim ingericht. Centrum Maastricht op loopafstand, geen last van het verkeer door goede isolatie.

Het ontbijt duurde wat langer door een defect koffie apparaat, maar dat kan gebeuren. Wij zouden graag wat investeren in een betere kwaliteit koffie, maar gezien de hoeveelheid die per dag getapt wordt is dat niet eenvoudig of heel duur.

Kortom, wij gaan waarschijnlijk nog wel een keer terug.

• Verbleef December, 2012, bezocht met familie
Beste ahakemul,

Hartelijk dank voor het geven van deze mooie review!

Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en wij verwelkomen u graag de volgende keer wederom in ons hotel!

Breda, Nederland
7 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 29 december 2012

Voor ons was het de tweede keer dat we verbleven in het Townhouse. De sfeer van het hotel bevalt ons wel. De medewekers zijn super vriendelijk, we voelen ons heel welkom. Geen overbodige luxe. De badkamer is schoon en de douchekop doucht heerlijk. Het bed ligt meer dan prima. En 's nachts was het stil. Kortom een aanrader.

Kamertip: Deze keer hadden we een large-kamer - vorige keer een standaard kamer. Eerlijk gezegd zagen we niet ...
Bekijk meer kamertips
Beste Yoga-Inn,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons!

Wij hopen u de volgende keer wederom bij ons te mogen verwelkomen!

Roosendaal, Noord-Brabant, Netherlands
75 beoordelingen
14 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 28 december 2012

Dit is een uitstekend hotel, met goede service, goede atmosfeer, uitstekende inrichting, goed en vriendelijke personeel, prima prijs/kwaliteit verhouding, maar het ontbijt is een ramp. De gedachte er achter is prima, maar de indeling van het buffet is niet goed. Geeft eigenlijk een negatief beeld van dit voortreffelijk hotel. Zo wil ik niet ontbijten, ondanks een uitstekende kwaliteit van het geboden voedsel.

Beste PaulenCarlan11,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Bedankt voor het geven van uw verbeter punt. Jammer dat het ontbijt tegenviel. Wij zullen dit zeker intern gaan bespreken.

Wij hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen verwelkomen!

Roosendaal, Nederland
274 beoordelingen
21 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 95 nuttige stemmen
3 van 5 bollen Beoordeeld op 24 december 2012

Kamer 415, een large room? We vonden de prijs / kwaliteit verhouding absoluut niet kloppen. Een paar bij elkaar geraapte meubelstukken is niet mijn idee van een designhotel maar meer van een kringloopwinkel. Een louvredeur was de scheiding tussen badkamer en kamer, onnodig om te zeggen dat een toiletbezoek niet echt prive is op die manier. Oke, het bed lag goed en dat is toch het voornaamste van een hotel. De ligging t.o.v. centrum, winkels en restaurants is goed. Restaurant Umami, om de hoek, is een aanrader! Bij ons volgende bezoek aan Maastricht wordt het echter een ander hotel.

Beste Sassekia,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven!

Wij vinden het erg jammer om te horen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest.
We zullen zeker uw advies punten intern bespreken en oppakken.

Nogmaals dank dat u wel de moeite heeft genomen om deze review te schrijven.

Team Townhouse
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maastricht bekeken
Kaboom Hotel
Hotel Beaumont
nr. 5 van 37 in Maastricht
4.0 van 5 bollen 1.007 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Gelegenheid: Townhouse Hotel Maastricht
Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 6 van 37 hotels in Maastricht
Prijsklasse (per nacht): € 76 - € 207
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 69
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Townhouse Hotel Maastricht maakt dagelijkse dingen bijzonder, een uniek hotel in Maastricht. Bij ons kom je logeren, niet overnachten. Authentieke gastvrijheid en Limburgse gezelligheid in een modern jasje. Winnaar IMMENS MVO award 2014! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?