We ondersteunen de volgende browsers:

“Townhouse Maastricht, aangename verrassing” 4 van 5 bollen
Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

Beste prijzen voor je verblijf
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Townhouse Hotel Maastricht
Beoordeeld als nr. 5 van 37 hotels in Maastricht
Alphen aan den Rijn, Nederland
20 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Townhouse Maastricht, aangename verrassing”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 29 december 2012

De aankomst was precies zoals verwacht, snel geholpen, vriendelijke medewerkers, heerlijk kopje soep. We hadden een grote kamer besteld en dat was naar wens, alles modern, schoon en ruim ingericht. Centrum Maastricht op loopafstand, geen last van het verkeer door goede isolatie.

Het ontbijt duurde wat langer door een defect koffie apparaat, maar dat kan gebeuren. Wij zouden graag wat investeren in een betere kwaliteit koffie, maar gezien de hoeveelheid die per dag getapt wordt is dat niet eenvoudig of heel duur.

Kortom, wij gaan waarschijnlijk nog wel een keer terug.

• Verbleef December, 2012, bezocht met familie
      Service
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 5 januari 2013
Beste ahakemul,

Hartelijk dank voor het geven van deze mooie review!

Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en wij verwelkomen u graag de volgende keer wederom in ons hotel!

Schrijf een beoordeling

1.207 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (117)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
7 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 29 december 2012

Voor ons was het de tweede keer dat we verbleven in het Townhouse. De sfeer van het hotel bevalt ons wel. De medewekers zijn super vriendelijk, we voelen ons heel welkom. Geen overbodige luxe. De badkamer is schoon en de douchekop doucht heerlijk. Het bed ligt meer dan prima. En 's nachts was het stil. Kortom een aanrader.

Kamertip: Deze keer hadden we een large-kamer - vorige keer een standaard kamer. Eerlijk gezegd zagen we niet ...
Bekijk meer kamertips
Beste Yoga-Inn,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons!

Wij hopen u de volgende keer wederom bij ons te mogen verwelkomen!

Roosendaal, Noord-Brabant, Netherlands
75 beoordelingen
14 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 28 december 2012

Dit is een uitstekend hotel, met goede service, goede atmosfeer, uitstekende inrichting, goed en vriendelijke personeel, prima prijs/kwaliteit verhouding, maar het ontbijt is een ramp. De gedachte er achter is prima, maar de indeling van het buffet is niet goed. Geeft eigenlijk een negatief beeld van dit voortreffelijk hotel. Zo wil ik niet ontbijten, ondanks een uitstekende kwaliteit van het geboden voedsel.

Beste PaulenCarlan11,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Bedankt voor het geven van uw verbeter punt. Jammer dat het ontbijt tegenviel. Wij zullen dit zeker intern gaan bespreken.

Wij hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen verwelkomen!

Roosendaal, Nederland
265 beoordelingen
21 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 88 nuttige stemmen
3 van 5 bollen Beoordeeld op 24 december 2012

Kamer 415, een large room? We vonden de prijs / kwaliteit verhouding absoluut niet kloppen. Een paar bij elkaar geraapte meubelstukken is niet mijn idee van een designhotel maar meer van een kringloopwinkel. Een louvredeur was de scheiding tussen badkamer en kamer, onnodig om te zeggen dat een toiletbezoek niet echt prive is op die manier. Oke, het bed lag goed en dat is toch het voornaamste van een hotel. De ligging t.o.v. centrum, winkels en restaurants is goed. Restaurant Umami, om de hoek, is een aanrader! Bij ons volgende bezoek aan Maastricht wordt het echter een ander hotel.

• 2 van 5 bollen
Beste Sassekia,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven!

Wij vinden het erg jammer om te horen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest.
We zullen zeker uw advies punten intern bespreken en oppakken.

Nogmaals dank dat u wel de moeite heeft genomen om deze review te schrijven.

Veenendaal
56 beoordelingen
26 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 26 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 23 december 2012 via mobiele applicatie

Wij hebben het heerlijk gehad in Maastricht! Werden vriendelijk ontvangen bij binnenkomst, we waren er al vroeg en konden onze bagage alvast achterlaten! Behulpzaam personeel!
Wij hadden een basic kamer geboekt. Kamer is erg klein, maar je hebt alles wat je nodig hebt, zeker voor 1 of 2 nachtjes. Lekkere regendouche, en goed bed!
Geen last gehad van het verkeer.

Ontbijt is lekker, alles vers en ruime keus! Gezellige sfeer! Wij komen weer terug!

• Verbleef December, 2012
Beste Willemaaike v,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Goed om te horen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf bij ons.

Wij verwelkomen u graag een volgende keer wederom in ons hotel!

Haarlem, Nederland
1 beoordeling
4 van 5 bollen Beoordeeld op 21 december 2012

Dit hotel is absoluut een aanrader. De receptie bevindt zich in een soort 'woonkamer' waar een prettige familiesfeer heerst. Toch is het hele hotel erg modern ingericht, en van alle gemakken voorzien. De kamers zijn schoon, maar qua inrichting ietwat saai. Hoe dan ook is het een hele prettige ervaring om hier je tijd door te brengen. Ontbijt overigens ook uitstekend.

Beste vincent245,

Heel erg bedankt voor het geven van deze mooie beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest en wij verwelkomen u graag de volgende keer wederom in ons hotel!

Wondelgem, Oost-Vlaanderen, Belgium
13 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 20 december 2012

We vinden dit een zeer gezellig , "huiselijk" hotel. Wel telkens de grote kamer geboekt.
Heel vriendelijk onthaal. Goed ontbijt (met bubbels), netjes, en op wandelafstand van het station en het centrum . Beter kan niet.
Volgend jaar gaan we weer. Zeker weten !

Kamertip: wij sliepen al 3 keer op de 2de verdieping, grote kamer en sliepen telkens zeer goed
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef December, 2012, bezocht met vrienden
Beste Jaklien V,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Goed om te horen dat u verblijf wederom naar wens is geweest.

Wij verwelkomen u graag volgend jaar wederom in ons hotel!

Met gastvrije groet,
Team Townhouse
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maastricht bekeken
op 0.2 km afstand
Hotel Beaumont
nr. 4 van 37 in Maastricht
4.0 van 5 bollen 956 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Gelegenheid: Townhouse Hotel Maastricht
Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 5 van 37 hotels in Maastricht
Prijsklasse (per nacht): € 71 - € 172
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 69
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Townhouse Hotel Maastricht maakt dagelijkse dingen bijzonder, een uniek hotel in Maastricht. Bij ons kom je logeren, niet overnachten. Authentieke gastvrijheid en Limburgse gezelligheid in een modern jasje. Winnaar IMMENS MVO award 2014! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?