Townhouse Hotel Maastricht
Crowne Plaza Maastricht(Maastricht)
CrownePlaza.com
Besparingsmelding! 52% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 52% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 257 per nacht.

• Gratis parkeren
Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 131 per nacht.

Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

Stayokay Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Amrath Hotel DuCasque(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 183 per nacht.

• Restaurant
Designhotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 187 per nacht.

Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
29 december 2012 beoordeeld

Voor ons was het de tweede keer dat we verbleven in het Townhouse. De sfeer van het hotel bevalt ons wel. De medewekers zijn super vriendelijk, we voelen ons heel welkom. Geen overbodige luxe. De badkamer is schoon en de douchekop doucht heerlijk. Het bed ligt meer dan prima. En 's nachts was het stil. Kortom een aanrader.

Kamertip: Deze keer hadden we een large-kamer - vorige keer een standaard kamer. Eerlijk gezegd zagen we niet veel verschil, een meter groter. De inrichting is hetzelfde als standaard. De volgende keer nemen we gewoon weer de standaardkamer. Het prijsverschil met de grote kamer is het niet waard.
  • Verbleef: december 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2013

Beste Yoga-Inn,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons!

Wij hopen u de volgende keer wederom bij ons te mogen verwelkomen!

28 december 2012 beoordeeld

Dit is een uitstekend hotel, met goede service, goede atmosfeer, uitstekende inrichting, goed en vriendelijke personeel, prima prijs/kwaliteit verhouding, maar het ontbijt is een ramp. De gedachte er achter is prima, maar de indeling van het buffet is niet goed. Geeft eigenlijk een negatief beeld van dit voortreffelijk hotel. Zo wil ik niet ontbijten, ondanks een uitstekende kwaliteit van het geboden voedsel.

Beste PaulenCarlan11,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Bedankt voor het geven van uw verbeter punt. Jammer dat het ontbijt tegenviel. Wij zullen dit zeker intern gaan bespreken.

Wij hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen verwelkomen!

24 december 2012 beoordeeld

Kamer 415, een large room? We vonden de prijs / kwaliteit verhouding absoluut niet kloppen. Een paar bij elkaar geraapte meubelstukken is niet mijn idee van een designhotel maar meer van een kringloopwinkel. Een louvredeur was de scheiding tussen badkamer en kamer, onnodig om te zeggen dat een toiletbezoek niet echt prive is op die manier. Oke, het bed lag goed en dat is toch het voornaamste van een hotel. De ligging t.o.v. centrum, winkels en restaurants is goed. Restaurant Umami, om de hoek, is een aanrader! Bij ons volgende bezoek aan Maastricht wordt het echter een ander hotel.

Beste Sassekia,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven!

Wij vinden het erg jammer om te horen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest.
We zullen zeker uw advies punten intern bespreken en oppakken.

Nogmaals dank dat u wel de moeite heeft genomen om deze review te schrijven.

23 december 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben het heerlijk gehad in Maastricht! Werden vriendelijk ontvangen bij binnenkomst, we waren er al vroeg en konden onze bagage alvast achterlaten! Behulpzaam personeel!
Wij hadden een basic kamer geboekt. Kamer is erg klein, maar je hebt alles wat je nodig hebt, zeker voor 1 of 2 nachtjes. Lekkere regendouche, en goed bed!
Geen last gehad van het verkeer.

Ontbijt is lekker, alles vers en ruime keus! Gezellige sfeer! Wij komen weer terug!

• Verbleef: december 2012

Beste Willemaaike v,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Goed om te horen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf bij ons.

Wij verwelkomen u graag een volgende keer wederom in ons hotel!

21 december 2012 beoordeeld

Dit hotel is absoluut een aanrader. De receptie bevindt zich in een soort 'woonkamer' waar een prettige familiesfeer heerst. Toch is het hele hotel erg modern ingericht, en van alle gemakken voorzien. De kamers zijn schoon, maar qua inrichting ietwat saai. Hoe dan ook is het een hele prettige ervaring om hier je tijd door te brengen. Ontbijt overigens ook uitstekend.

Beste vincent245,

Heel erg bedankt voor het geven van deze mooie beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest en wij verwelkomen u graag de volgende keer wederom in ons hotel!