“koude welkomssoep en warme hand!”
Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Townhouse Hotel Maastricht
Beoordeeld als nr. 6 van 38 hotels in Maastricht
24 augustus 2012 beoordeeld

52 jaar en heel veel hotels bezocht en nog niet eerder meegemaakt dat een receptionist me een hand geeft bij het welkom en ja, t klopt en is leuk! daarnaast was de koude Gazpacho welkomssoep een opkikker en erg smakelijk. heerlijk bed. ruim en zacht. fijne badkamer. raam kan wijd open, ook fijn. let op; onderhoud de spullen en laat e niet verslonzen!

Kamertip: ga in de lobby zitten; er zijn gratis pinda's, soep en fruit!
  • Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2012

Beste Trienette S,

Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling!
Wij vinden het fijn om te horen dat u een goed verblijft heeft gehad in ons hotel.
Wij hopen u een volgende keer wederom bij ons te mogen verwelkomen!

Gastvrij groet,

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Townhouse Hotel Maastricht
Bekijk de nieuwste beoordelingen

24 augustus 2012 beoordeeld

Ligging is uitstekend, voor zowel reizigers met eigen vervoer als met de trein. Parkeren geen enkel probleem aangezien je gebruik kunt maken van parkeergarage van het hotel voor slechts€ 15,00 per dag. Basis hotelkamer was prima, schoon en ruim genoeg voor ons korte verblijf. Ontbijt was prima, uitgebreid en heerlijk vers!! En wat vooral gezegd mag worden is: zeer vriendelijk en gastvrij personeel!!! Wat ook nog prettig is dat we in de kamer over airco konden beschikken, aangezien het rond de 35 graden was tijdens ons bezoek.
We komen zeker nog een keertje terug!!

Kamertip: Als men voor een langere periode wil verblijven is het handig om een iets grotere kamer met kleding ...
  • Verbleef: Augustus, 2012, reisde met vrienden
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2012

Beste Adrie G,

Heel erg bedankt voor deze mooie review!
Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel.

20 augustus 2012 beoordeeld

Ook een gratis upgrade naar een grote kamer, gelukkig met airco daar het een zeer warm weekend was (36 graden). Je hebt het idee dat alles kan door de zeer vriendelijke bediening. Goede geluidsisolatie, we zaten tegenover een busstation, maar daar was niets van te horen. Iets meer privacy (WC met een open louvre deur) had gekund. Mooie grote TV met een Bose geluidsinstallatie; dat ben ik nog nooit tegengekomen in een Hotel voor deze prijs.

Beste fisher00001,

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Wij hopen in in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

17 augustus 2012 beoordeeld

-Prima ontvangst en service door het personeel(met handenschudden en amuse), dit zie je zelden meer.
-Goede locatie, op ca. 15 min lopen van het Vrijthof en pal voor het station.
-Keurig schone kamer
-Leuke kamer en fraaie badruimte, met de inrichting is er op details gelet
Al met al erg vernieuwend en verzorgd! Niet vaak zo enthousiast geweest over een hotel, we komen hier zeker nog een keer terug.

Beste Len85,

Bedankt voor deze mooie review!
Wij verwelkomen u graag een volgende keer in ons hotel!

15 augustus 2012 beoordeeld

Bij aankomst bleek onze reservering niet doorgekomen te zijn. Voor het ongemak kregen we een free-upgrade naar een prachtige kamer met heerlijk bad. Het hotel wordt duidelijk gerund door mensen die service hoog in het vaandel hebben staan. Prima kamer, lekkere bedden en op loopafstand van het centrum en station. Stijlvolle inrichting van de lobby.

• Verbleef: Mei, 2012, reisde met een partner

Beste Marieke_KMT,

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

14 augustus 2012 beoordeeld

Bij binnekomst in de lobby aangenaam verrast. Erg leuk ingericht. En we konden zelf een kom soep pakken. Bleek een heerlijke pompoensoep.
De kamer bleek erg basic. Geen kast, alleen enkele haakjes aan de muur. Wel schoon en verder een prima bed en de badkamer was ook goed.
Bovenop de kamer hadden we een verrassings pakket gekozen, dat bleek een fles shampo :-(
Dat was voor 16 EURO een erg dure shampoo, een behoorlijke tegenvaller!
Ook hadden we een parkeer plekje gereserveerd voor 25 EURO/dag. Dat bleek in een garage om de hoek te zijn. De garage stond zo vol dat het bijna onmogelijk was een plekje te vinden. Uiteindelijk toch gelukt, echter er blijkt vlak naast het Hotel bij het NS station ook een mogelijkheid om de auto te parkeren voor slechts 11 EURO/24uur! Dus wij voelden ons een beetje genept met onze gereserveerde parkeer plek..
Ontbijt was uitgebreid en goed.
Overall gemiddeld cijfer. Hotel is leuk en aan te raden, verrassingspakket en parkeerplek raden wij af!

• Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2012

Beste bjornvk,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Wij zullen uw aandachtspunten meenemen in onze bedrijfsvoering.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

5 augustus 2012 beoordeeld

Zeer persoonlijk, soepje bij binnenkomst (of een ijsje) en leuk dat ze je een hand geven en je echt verwelkomen/ zich voorstellen.

De basic kamer was erg ruim, luxe genoeg en een echte meevaller, niet vaak zo'n goede kamer gehad!!
Bedden zijn heerlijk.

Tijdens ontbijt ook zeer vriendelijk en alles wordt netjes gehouden, nergens lege borden. Ontbijtbuffet is uitgebreid, lekker en de koffie is top. Ze komen geregeld langs met een lekker extra hapje.

Hier gaan we de volgende keer zeker weer gebruik van maken.

• Verbleef: Augustus, 2012
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2012

Beste JoostJantiene,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Graag tot een volgende keer!!

Team Townhouse

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maastricht bekeken
Kaboom Hotel
Kruisherenhotel Maastricht
nr. 3 van 38 in Maastricht
1.375 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 6 van 38 hotels in Maastricht
Prijsklasse: € 70 - € 182 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 69
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Townhouse Hotel Maastricht maakt dagelijkse dingen bijzonder, een uniek hotel in Maastricht. Bij ons kom je logeren, niet overnachten. Authentieke gastvrijheid en Limburgse gezelligheid in een modern jasje. Winnaar IMMENS MVO award 2014! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, MyHotelShop, TripOnline SA, Hotels.com en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?