Townhouse Hotel Maastricht
Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 120*
US$ 108*
  • Gratis parkeren
In den Hoof Hotel-Restaurant(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 95*
  • Gratis parkeren
NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 89*
US$ 86*
  • Restaurant
Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 110*
US$ 106*
  • Zwembad
US$ 134*
US$ 130*
  • Gratis parkeren
Hampshire Designhotel - Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 122*
US$ 267*
US$ 255*
  • Restaurant
Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 106*
  • Bar/lounge
Hotel St.Martenslane(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 123*
Zie aanbieding
Amrath Hotel DuCasque(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 105*
FilterenAlle talen
24 augustus 2012 beoordeeld

Ligging is uitstekend, voor zowel reizigers met eigen vervoer als met de trein. Parkeren geen enkel probleem aangezien je gebruik kunt maken van parkeergarage van het hotel voor slechts€ 15,00 per dag. Basis hotelkamer was prima, schoon en ruim genoeg voor ons korte verblijf. Ontbijt was prima, uitgebreid en heerlijk vers!! En wat vooral gezegd mag worden is: zeer vriendelijk en gastvrij personeel!!! Wat ook nog prettig is dat we in de kamer over airco konden beschikken, aangezien het rond de 35 graden was tijdens ons bezoek.
We komen zeker nog een keertje terug!!

Kamertip: Als men voor een langere periode wil verblijven is het handig om een iets grotere kamer met kleding kast te reserveren, voor ons korte verblijf was de basis kamer meer dan voldoende.
  • Verbleef: Augustus, 2012, reisde met vrienden
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2012

Beste Adrie G,

Heel erg bedankt voor deze mooie review!
Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel.

20 augustus 2012 beoordeeld

Ook een gratis upgrade naar een grote kamer, gelukkig met airco daar het een zeer warm weekend was (36 graden). Je hebt het idee dat alles kan door de zeer vriendelijke bediening. Goede geluidsisolatie, we zaten tegenover een busstation, maar daar was niets van te horen. Iets meer privacy (WC met een open louvre deur) had gekund. Mooie grote TV met een Bose geluidsinstallatie; dat ben ik nog nooit tegengekomen in een Hotel voor deze prijs.

Beste fisher00001,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!
Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Wij hopen in in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

17 augustus 2012 beoordeeld

-Prima ontvangst en service door het personeel(met handenschudden en amuse), dit zie je zelden meer.
-Goede locatie, op ca. 15 min lopen van het Vrijthof en pal voor het station.
-Keurig schone kamer
-Leuke kamer en fraaie badruimte, met de inrichting is er op details gelet
Al met al erg vernieuwend en verzorgd! Niet vaak zo enthousiast geweest over een hotel, we komen hier zeker nog een keer terug.

Beste Len85,

Bedankt voor deze mooie review!
Wij verwelkomen u graag een volgende keer in ons hotel!

15 augustus 2012 beoordeeld

Bij aankomst bleek onze reservering niet doorgekomen te zijn. Voor het ongemak kregen we een free-upgrade naar een prachtige kamer met heerlijk bad. Het hotel wordt duidelijk gerund door mensen die service hoog in het vaandel hebben staan. Prima kamer, lekkere bedden en op loopafstand van het centrum en station. Stijlvolle inrichting van de lobby.

• Verbleef: Mei, 2012, reisde met een partner

Beste Marieke_KMT,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!
Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

14 augustus 2012 beoordeeld

Bij binnekomst in de lobby aangenaam verrast. Erg leuk ingericht. En we konden zelf een kom soep pakken. Bleek een heerlijke pompoensoep.
De kamer bleek erg basic. Geen kast, alleen enkele haakjes aan de muur. Wel schoon en verder een prima bed en de badkamer was ook goed.
Bovenop de kamer hadden we een verrassings pakket gekozen, dat bleek een fles shampo :-(
Dat was voor 16 EURO een erg dure shampoo, een behoorlijke tegenvaller!
Ook hadden we een parkeer plekje gereserveerd voor 25 EURO/dag. Dat bleek in een garage om de hoek te zijn. De garage stond zo vol dat het bijna onmogelijk was een plekje te vinden. Uiteindelijk toch gelukt, echter er blijkt vlak naast het Hotel bij het NS station ook een mogelijkheid om de auto te parkeren voor slechts 11 EURO/24uur! Dus wij voelden ons een beetje genept met onze gereserveerde parkeer plek..
Ontbijt was uitgebreid en goed.
Overall gemiddeld cijfer. Hotel is leuk en aan te raden, verrassingspakket en parkeerplek raden wij af!

• Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2012

Beste bjornvk,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Wij zullen uw aandachtspunten meenemen in onze bedrijfsvoering.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!