Townhouse Hotel Maastricht
Als dit hotel je aanspreekt, ben je misschien ook wel geïnteresseerd in
Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 105*
US$ 94*
  • Gratis parkeren
Amrath Hotel DuCasque(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 98*
Zie aanbieding
Hotel Zenden(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 107*
  • Zwembad
The Dutch(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 113*
US$ 106*
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Maastricht(Maastricht)
US$ 133*
US$ 123*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
The Student Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 85*
US$ 82*
  • Restaurant
NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 93*
US$ 73*
Agoda.com
  • Restaurant
Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 86*
  • Bar/lounge
US$ 200*
US$ 193*
  • Restaurant
Hotel St.Martenslane(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 97*
Travelocity
FilterenAlle talen
20 augustus 2012 beoordeeld

Ook een gratis upgrade naar een grote kamer, gelukkig met airco daar het een zeer warm weekend was (36 graden). Je hebt het idee dat alles kan door de zeer vriendelijke bediening. Goede geluidsisolatie, we zaten tegenover een busstation, maar daar was niets van te horen. Iets meer privacy (WC met een open louvre deur) had gekund. Mooie grote TV met een Bose geluidsinstallatie; dat ben ik nog nooit tegengekomen in een Hotel voor deze prijs.

• Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2012

Beste fisher00001,

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Wij hopen in in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

17 augustus 2012 beoordeeld

-Prima ontvangst en service door het personeel(met handenschudden en amuse), dit zie je zelden meer.
-Goede locatie, op ca. 15 min lopen van het Vrijthof en pal voor het station.
-Keurig schone kamer
-Leuke kamer en fraaie badruimte, met de inrichting is er op details gelet
Al met al erg vernieuwend en verzorgd! Niet vaak zo enthousiast geweest over een hotel, we komen hier zeker nog een keer terug.

Beste Len85,

Bedankt voor deze mooie review!
Wij verwelkomen u graag een volgende keer in ons hotel!

15 augustus 2012 beoordeeld

Bij aankomst bleek onze reservering niet doorgekomen te zijn. Voor het ongemak kregen we een free-upgrade naar een prachtige kamer met heerlijk bad. Het hotel wordt duidelijk gerund door mensen die service hoog in het vaandel hebben staan. Prima kamer, lekkere bedden en op loopafstand van het centrum en station. Stijlvolle inrichting van de lobby.

• Verbleef: Mei, 2012, reisde met een partner

Beste Marieke_KMT,

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

14 augustus 2012 beoordeeld

Bij binnekomst in de lobby aangenaam verrast. Erg leuk ingericht. En we konden zelf een kom soep pakken. Bleek een heerlijke pompoensoep.
De kamer bleek erg basic. Geen kast, alleen enkele haakjes aan de muur. Wel schoon en verder een prima bed en de badkamer was ook goed.
Bovenop de kamer hadden we een verrassings pakket gekozen, dat bleek een fles shampo :-(
Dat was voor 16 EURO een erg dure shampoo, een behoorlijke tegenvaller!
Ook hadden we een parkeer plekje gereserveerd voor 25 EURO/dag. Dat bleek in een garage om de hoek te zijn. De garage stond zo vol dat het bijna onmogelijk was een plekje te vinden. Uiteindelijk toch gelukt, echter er blijkt vlak naast het Hotel bij het NS station ook een mogelijkheid om de auto te parkeren voor slechts 11 EURO/24uur! Dus wij voelden ons een beetje genept met onze gereserveerde parkeer plek..
Ontbijt was uitgebreid en goed.
Overall gemiddeld cijfer. Hotel is leuk en aan te raden, verrassingspakket en parkeerplek raden wij af!

• Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2012

Beste bjornvk,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Wij zullen uw aandachtspunten meenemen in onze bedrijfsvoering.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

5 augustus 2012 beoordeeld

Zeer persoonlijk, soepje bij binnenkomst (of een ijsje) en leuk dat ze je een hand geven en je echt verwelkomen/ zich voorstellen.

De basic kamer was erg ruim, luxe genoeg en een echte meevaller, niet vaak zo'n goede kamer gehad!!
Bedden zijn heerlijk.

Tijdens ontbijt ook zeer vriendelijk en alles wordt netjes gehouden, nergens lege borden. Ontbijtbuffet is uitgebreid, lekker en de koffie is top. Ze komen geregeld langs met een lekker extra hapje.

Hier gaan we de volgende keer zeker weer gebruik van maken.

• Verbleef: Augustus, 2012
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2012

Beste JoostJantiene,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Graag tot een volgende keer!!