Townhouse Hotel Maastricht
Hotel d'Orangerie(Maastricht)
  • Bar/lounge
FilterenAlle talen
17 augustus 2012 beoordeeld

-Prima ontvangst en service door het personeel(met handenschudden en amuse), dit zie je zelden meer.
-Goede locatie, op ca. 15 min lopen van het Vrijthof en pal voor het station.
-Keurig schone kamer
-Leuke kamer en fraaie badruimte, met de inrichting is er op details gelet
Al met al erg vernieuwend en verzorgd! Niet vaak zo enthousiast geweest over een hotel, we komen hier zeker nog een keer terug.

• Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2012

Beste Len85,

Bedankt voor deze mooie review!
Wij verwelkomen u graag een volgende keer in ons hotel!

15 augustus 2012 beoordeeld

Bij aankomst bleek onze reservering niet doorgekomen te zijn. Voor het ongemak kregen we een free-upgrade naar een prachtige kamer met heerlijk bad. Het hotel wordt duidelijk gerund door mensen die service hoog in het vaandel hebben staan. Prima kamer, lekkere bedden en op loopafstand van het centrum en station. Stijlvolle inrichting van de lobby.

• Verbleef: Mei, 2012, reisde met een partner

Beste Marieke_KMT,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!
Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

14 augustus 2012 beoordeeld

Bij binnekomst in de lobby aangenaam verrast. Erg leuk ingericht. En we konden zelf een kom soep pakken. Bleek een heerlijke pompoensoep.
De kamer bleek erg basic. Geen kast, alleen enkele haakjes aan de muur. Wel schoon en verder een prima bed en de badkamer was ook goed.
Bovenop de kamer hadden we een verrassings pakket gekozen, dat bleek een fles shampo :-(
Dat was voor 16 EURO een erg dure shampoo, een behoorlijke tegenvaller!
Ook hadden we een parkeer plekje gereserveerd voor 25 EURO/dag. Dat bleek in een garage om de hoek te zijn. De garage stond zo vol dat het bijna onmogelijk was een plekje te vinden. Uiteindelijk toch gelukt, echter er blijkt vlak naast het Hotel bij het NS station ook een mogelijkheid om de auto te parkeren voor slechts 11 EURO/24uur! Dus wij voelden ons een beetje genept met onze gereserveerde parkeer plek..
Ontbijt was uitgebreid en goed.
Overall gemiddeld cijfer. Hotel is leuk en aan te raden, verrassingspakket en parkeerplek raden wij af!

• Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2012

Beste bjornvk,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Wij zullen uw aandachtspunten meenemen in onze bedrijfsvoering.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

5 augustus 2012 beoordeeld

Zeer persoonlijk, soepje bij binnenkomst (of een ijsje) en leuk dat ze je een hand geven en je echt verwelkomen/ zich voorstellen.

De basic kamer was erg ruim, luxe genoeg en een echte meevaller, niet vaak zo'n goede kamer gehad!!
Bedden zijn heerlijk.

Tijdens ontbijt ook zeer vriendelijk en alles wordt netjes gehouden, nergens lege borden. Ontbijtbuffet is uitgebreid, lekker en de koffie is top. Ze komen geregeld langs met een lekker extra hapje.

Hier gaan we de volgende keer zeker weer gebruik van maken.

• Verbleef: Augustus, 2012
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2012

Beste JoostJantiene,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Graag tot een volgende keer!!

1 augustus 2012 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst; hoewel we te vroeg waren konden we direct gebruik maken van de kamer (2e verdieping). Bij aankomst werd ons een soepje aangeboden en het bijzondere concept van het hotel duidelijk gemaakt. Het gehele hotel ademt een prettige informele sfeer uit. Omdat in de bar annex lounge zelfbediening geldt wordt niet alleen het gevoel van thuis-zijn versterkt, maar zijn de drankjes ook tegen schappelijke prijzen te verkrijgen. Er valt op te merken dat het thuis-zijn-gevoel geen afbreuk doet aan het te verwachten comfort van een hotel. Verder is de kamer prima van maat met een comfortabel bed en luxe badkamer. Ook is de kamer prima te luchten d.m.v. draai-kiep ramen. Verder hebben wij bij aankomst en na het uitchecken gebruik gemaakt van de beveiligde bagageruimte, dit vonden wij een prima service! Wij vonden het leuk te zien dat er een mix was in het hotel van gezinnen, jongeren, oudere en jongere stellen en dat gaat allemaal prima! Dus iedereen die openstaat voor een gastvrij hotel in een comfortabele, informele en moderne setting is hier aan het goede adres!

• Verbleef: Juli, 2012, reisde met familie
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2012

Beste MvanK_01,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Wij vinden het erg fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Ook zouden wij het leuk vinden om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!