Townhouse Hotel Maastricht
Van der Valk Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 128*
  • Gratis parkeren
Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 103*
US$ 91*
  • Gratis parkeren
Crowne Plaza Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 140*
US$ 129*
CrownePlaza.com
US$ 236*
  • Restaurant
Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 78*
  • Bar/lounge
Amrath Hotel DuCasque(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 95*
US$ 146*
US$ 124*
  • Restaurant
NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 103*
US$ 97*
  • Restaurant
Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Designhotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 127*
Orbitz.com
1 augustus 2012 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst; hoewel we te vroeg waren konden we direct gebruik maken van de kamer (2e verdieping). Bij aankomst werd ons een soepje aangeboden en het bijzondere concept van het hotel duidelijk gemaakt. Het gehele hotel ademt een prettige informele sfeer uit. Omdat in de bar annex lounge zelfbediening geldt wordt niet alleen het gevoel van thuis-zijn versterkt, maar zijn de drankjes ook tegen schappelijke prijzen te verkrijgen. Er valt op te merken dat het thuis-zijn-gevoel geen afbreuk doet aan het te verwachten comfort van een hotel. Verder is de kamer prima van maat met een comfortabel bed en luxe badkamer. Ook is de kamer prima te luchten d.m.v. draai-kiep ramen. Verder hebben wij bij aankomst en na het uitchecken gebruik gemaakt van de beveiligde bagageruimte, dit vonden wij een prima service! Wij vonden het leuk te zien dat er een mix was in het hotel van gezinnen, jongeren, oudere en jongere stellen en dat gaat allemaal prima! Dus iedereen die openstaat voor een gastvrij hotel in een comfortabele, informele en moderne setting is hier aan het goede adres!

• Verbleef: juli 2012, reisde met familie
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2012

Beste MvanK_01,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Wij vinden het erg fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Ook zouden wij het leuk vinden om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

1 augustus 2012 beoordeeld

Mijn man en ik komen al verschillende jaartjes bij Townhouse Hotel.
De bediening is erg vriendelijk en staan direct voor je klaar.
Ook de kamers zijn erg schoon en goede bedden.
De sfeer in dit hotel is aan te raden. Gezellig.
Prima ontbijt en we hopen de volgende jaren hier ook weer naar
toe te gaan.

Kamertip: hogere verdieping minder lawaai
  • Verbleef: juli 2012, reisde met familie

Beste theavandijken,

Hartelijk dank voor deze goede beoordeling!

Wederom vinden wij het fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.

Wij vinden het leuk om u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!

29 juli 2012 beoordeeld

Townhouse design hotel is echt een TOP hotel. Al bij het ontvangst weet je dat het een goed verblijf gaat worden. Vriendelijk personeel, een 'welkomst-soep (of ijsje)'. Bovendien hadden wij extra geluk omdat we de grootste kamer kregen! Niet op gerekend en dus echt een verrassing. De kamer was enorm goed verzorgd. Een heerlijk groot en zeer comfortabel bed. Een groot bad en een douche. Het bijzondere concept is overal terug te zien in het hotel. Bijzondere vormgeving en inrichting. Soms was het niet erg praktisch, maar dat maakte niets uit voor ons. Het hotel ligt direct naast het centraal station.

• Verbleef: juli 2012, reisde met een partner

Beste Stephan H,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Heel erg fijn om te horen dat uw verblijf bij ons naar wens geweest.

Wij zouden het leuk vinden om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

28 juli 2012 beoordeeld

Allereerst werden we vriendelijk ontvangen door een medewerkster die zich persoonlijk voorstelde. Gezien de warmte (30 graden) kregen we een waterijsje aangeboden in plaats van een kopje soep. Het hotel is low budget, maar met maximale service. De basis kamer vond ik wat aan de kleine kant, maar eerlijk is eerlijk, ook tegen een kleine prijs. Het bed lag prima en ook de badkamer was helemaal goed, voorzien van een regendouche. Het ontbijt vind ik relatief duur. Bij het uitchecken kreeg mijn jarige moeder een heerlijk kersenvlaaitje mee. Leuk!

Kamertip: kamers aan de de laan zijn rustiger dan aan de stationzijde. De basiskamer is klein, met weinig loop of zitruimte.
  • Verbleef: juli 2012, reisde met vrienden

Beste Spanings,

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Wat fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.

Wij zouden het leuk vinden om u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

28 juli 2012 beoordeeld

ontvangst was zeer prettig, parkeren geen probleem. kamer erg licht, een prima bed, ruime badkamer.
0ntbijt was goed, ruim aanbod van alles
restaurant hebben we niet geprobeerd.
een prima hotel. ligging vlak bij het station en het centrum.
een aanrader

• Verbleef: juli 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2012

Beste hnanninga,

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Wij zouden het leuk vinden om u nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen.