Townhouse Hotel Maastricht
US$ 235*
  • Restaurant
NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 104*
US$ 96*
NH Hotels
  • Restaurant
Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 102*
US$ 90*
  • Gratis parkeren
Crowne Plaza Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 139*
US$ 129*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 108*
US$ 104*
  • Zwembad
Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 83*
  • Bar/lounge
Amrath Hotel DuCasque(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 94*
Zie aanbieding
Van der Valk Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 127*
US$ 124*
  • Gratis parkeren
US$ 145*
US$ 124*
  • Restaurant
Designhotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 148*
US$ 125*
29 juli 2012 beoordeeld

Townhouse design hotel is echt een TOP hotel. Al bij het ontvangst weet je dat het een goed verblijf gaat worden. Vriendelijk personeel, een 'welkomst-soep (of ijsje)'. Bovendien hadden wij extra geluk omdat we de grootste kamer kregen! Niet op gerekend en dus echt een verrassing. De kamer was enorm goed verzorgd. Een heerlijk groot en zeer comfortabel bed. Een groot bad en een douche. Het bijzondere concept is overal terug te zien in het hotel. Bijzondere vormgeving en inrichting. Soms was het niet erg praktisch, maar dat maakte niets uit voor ons. Het hotel ligt direct naast het centraal station.

• Verbleef: juli 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2012

Beste Stephan H,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Heel erg fijn om te horen dat uw verblijf bij ons naar wens geweest.

Wij zouden het leuk vinden om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

28 juli 2012 beoordeeld

Allereerst werden we vriendelijk ontvangen door een medewerkster die zich persoonlijk voorstelde. Gezien de warmte (30 graden) kregen we een waterijsje aangeboden in plaats van een kopje soep. Het hotel is low budget, maar met maximale service. De basis kamer vond ik wat aan de kleine kant, maar eerlijk is eerlijk, ook tegen een kleine prijs. Het bed lag prima en ook de badkamer was helemaal goed, voorzien van een regendouche. Het ontbijt vind ik relatief duur. Bij het uitchecken kreeg mijn jarige moeder een heerlijk kersenvlaaitje mee. Leuk!

Kamertip: kamers aan de de laan zijn rustiger dan aan de stationzijde. De basiskamer is klein, met weinig loop of zitruimte.
  • Verbleef: juli 2012, reisde met vrienden

Beste Spanings,

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Wat fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.

Wij zouden het leuk vinden om u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

28 juli 2012 beoordeeld

ontvangst was zeer prettig, parkeren geen probleem. kamer erg licht, een prima bed, ruime badkamer.
0ntbijt was goed, ruim aanbod van alles
restaurant hebben we niet geprobeerd.
een prima hotel. ligging vlak bij het station en het centrum.
een aanrader

• Verbleef: juli 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2012

Beste hnanninga,

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Wij zouden het leuk vinden om u nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen.

27 juli 2012 beoordeeld

Leuk hotel, groot, goed bed! Top ontbijt, ruime kamer, grote badkamer. Heel vriendelijk personeel. Jammer dat er geen minibar was en van die kleine shampoo/bad flesjes. De lift vond ik persoonlijk een beetje 'eng'. Als de deur te lang open stond, ging de lift al omhoog. Voor een lage prijs een erg goed en leuk verblijf! Zou er zeker een keer terug komen!

Beste Roxcii-90,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Wij vinden het fijn om te horen dat u zo een goed verblijf heeft gehad.

Graag tot een volgende keer!

26 juli 2012 beoordeeld

Ik verbleef gedurende de zomer 2 nachten in dit hotel en was heel blij verrast met de service. Onvoorstelbaar vriendelijke ontvangst (ondanks vroege aankomst mocht ik toch al op de kamer), aaneboden soep was leuk detail, heel veel licht in de kamer, en lekker groot bed.
Ik miste alleen badschuim voor het ligbad (alleen verdeler douchegel vastgemaakt aan de muur) en een toiletborstel in de badkamer. Ikzelf maakte geen gebruik van de bar in de gemeenschappelijke living; het concept ervan (selfservice of toch niet) werd mij jammer genoeg niet uitgelegd.
Heerlijk (en ontzettend uitgebreid) ontbijt; jammer dat de "bubbels" die via een krijtbord worden aangeboden beide ochtenden reeds volledig waren leeggedronken. Al bij al een heel prettig verblijf in dit "basic designhotel". Geslapen als een roos in een heerlijk zacht bed! Perfect propere kamer, ruim aanbod televisiezenders. Aanrader!!!!

• Verbleef: juli 2012, reisde alleen
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2012

Beste Inge1971,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Jammer dat u het missen van de bubbels niet heeft aangegeven, dan hadden wij daarop kunnen inspelen!

Wij hopen u graag weer een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!