“Uitstekend hotel met een bijzonder concept!”
Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Townhouse Hotel Maastricht
Beoordeeld als nr. 6 van 38 hotels in Maastricht
29 juli 2012 beoordeeld

Townhouse design hotel is echt een TOP hotel. Al bij het ontvangst weet je dat het een goed verblijf gaat worden. Vriendelijk personeel, een 'welkomst-soep (of ijsje)'. Bovendien hadden wij extra geluk omdat we de grootste kamer kregen! Niet op gerekend en dus echt een verrassing. De kamer was enorm goed verzorgd. Een heerlijk groot en zeer comfortabel bed. Een groot bad en een douche. Het bijzondere concept is overal terug te zien in het hotel. Bijzondere vormgeving en inrichting. Soms was het niet erg praktisch, maar dat maakte niets uit voor ons. Het hotel ligt direct naast het centraal station.

• Verbleef: Juli, 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2012

Beste Stephan H,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Heel erg fijn om te horen dat uw verblijf bij ons naar wens geweest.

Wij zouden het leuk vinden om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

28 juli 2012 beoordeeld

Allereerst werden we vriendelijk ontvangen door een medewerkster die zich persoonlijk voorstelde. Gezien de warmte (30 graden) kregen we een waterijsje aangeboden in plaats van een kopje soep. Het hotel is low budget, maar met maximale service. De basis kamer vond ik wat aan de kleine kant, maar eerlijk is eerlijk, ook tegen een kleine prijs. Het bed lag prima en ook de badkamer was helemaal goed, voorzien van een regendouche. Het ontbijt vind ik relatief duur. Bij het uitchecken kreeg mijn jarige moeder een heerlijk kersenvlaaitje mee. Leuk!

Kamertip: kamers aan de de laan zijn rustiger dan aan de stationzijde. De basiskamer is klein, met weinig loop ...
  • Verbleef: Juli, 2012, reisde met vrienden

Beste Spanings,

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Wat fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.

Wij zouden het leuk vinden om u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

28 juli 2012 beoordeeld

ontvangst was zeer prettig, parkeren geen probleem. kamer erg licht, een prima bed, ruime badkamer.
0ntbijt was goed, ruim aanbod van alles
restaurant hebben we niet geprobeerd.
een prima hotel. ligging vlak bij het station en het centrum.
een aanrader

• Verbleef: Juli, 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2012

Beste hnanninga,

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Wij zouden het leuk vinden om u nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen.

27 juli 2012 beoordeeld

Leuk hotel, groot, goed bed! Top ontbijt, ruime kamer, grote badkamer. Heel vriendelijk personeel. Jammer dat er geen minibar was en van die kleine shampoo/bad flesjes. De lift vond ik persoonlijk een beetje 'eng'. Als de deur te lang open stond, ging de lift al omhoog. Voor een lage prijs een erg goed en leuk verblijf! Zou er zeker een keer terug komen!

Beste Roxcii-90,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Wij vinden het fijn om te horen dat u zo een goed verblijf heeft gehad.

Graag tot een volgende keer!

26 juli 2012 beoordeeld

Ik verbleef gedurende de zomer 2 nachten in dit hotel en was heel blij verrast met de service. Onvoorstelbaar vriendelijke ontvangst (ondanks vroege aankomst mocht ik toch al op de kamer), aaneboden soep was leuk detail, heel veel licht in de kamer, en lekker groot bed.
Ik miste alleen badschuim voor het ligbad (alleen verdeler douchegel vastgemaakt aan de muur) en een toiletborstel in de badkamer. Ikzelf maakte geen gebruik van de bar in de gemeenschappelijke living; het concept ervan (selfservice of toch niet) werd mij jammer genoeg niet uitgelegd.
Heerlijk (en ontzettend uitgebreid) ontbijt; jammer dat de "bubbels" die via een krijtbord worden aangeboden beide ochtenden reeds volledig waren leeggedronken. Al bij al een heel prettig verblijf in dit "basic designhotel". Geslapen als een roos in een heerlijk zacht bed! Perfect propere kamer, ruim aanbod televisiezenders. Aanrader!!!!

• Verbleef: Juli, 2012, reisde alleen
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2012

Beste Inge1971,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Jammer dat u het missen van de bubbels niet heeft aangegeven, dan hadden wij daarop kunnen inspelen!

Wij hopen u graag weer een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

17 juli 2012 beoordeeld

heel goed en netjes voor een schappelijke prijs zeer de moeite waard komen zeker nog een terug

Kamertip: goed hotel de moeite waard om met andere duurdere hotels te vergelijken en je zult zien dat deze hoo ...
  • Verbleef: Juli, 2012, reisde met een partner
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2012

Beste Peter V,

Bedankt voor uw review!
Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Graag tot een volgende keer!!

7 juli 2012 beoordeeld

Mijn vriendin en ik zijn 2 nachten in het Townhouse-Hotel geweest, 3, 4 en 5 juli. We zijn er prima behandeld en een heel lekker ontbijt. We hadden een basickamer, misten eerst de kast, maar door een kort verblijf viel dat niet meer op. Het is er heel schoon, personeel is erg vriendelijk, in het kort gezegt een prima hotel, een klein eindje vanaf het station, een aanrader!!!!

Kamertip: vraag om een rustige kamer!!
  • Verbleef: Juli, 2012, reisde alleen

Beste Dieuwke I,

Bedankt voor deze mooie review!
Wij vinden het fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad en we zouden u graag een volgende keer willen verwelkomen in ons hotel.

Team Townhouse

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maastricht bekeken
op 0,2 km afstand
Hotel Beaumont
nr. 5 van 38 in Maastricht
1.201 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 6 van 38 hotels in Maastricht
Prijsklasse: € 72 - € 236 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 69
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Townhouse Hotel Maastricht maakt dagelijkse dingen bijzonder, een uniek hotel in Maastricht. Bij ons kom je logeren, niet overnachten. Authentieke gastvrijheid en Limburgse gezelligheid in een modern jasje. Winnaar IMMENS MVO award 2014! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, MyHotelShop, Booking.com, Expedia, Hotels.com en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?