TripAdvisor
Maastricht
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk avondje is gekomen...”
Beoordeling van JEF Gastrobar

JEF Gastrobar
Een tafel reserveren
di 22-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 514 Restaurants in Maastricht
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week met een vriendin JEF Gastrobar gaan uitproberen. Het pand kende ik nog uit de vele jaren dat Gadjah Mas hier zat, maar het interieur bleek op een heel stijlvolle manier vernieuwd te zijn. De nieuwe inrichting is zeer gezellig en smaakvol, en smaakvol was ook het eten. Er is keuze uit een aantal kleine gerechtjes om mee te starten (tip: loempiaatjes gevuld met pekingeend!), en daarna zijn er voor- en hoofdgerechten “to share of not to share”. Wij hebben ieder voor onszelf gekozen, en hadden geen spijt van onze keuzes. Het dun gesneden rundvlees met kimchi en mango was heel mals, en de spareribs zonder bot waren uit de kunst. Bijzonder prettig was ook dat er een zeer ruime keuze was aan wijnen die per glas werden geschonken (als ik goed geteld heb acht witte en zeven rode). Tot slot was ook de bediening vriendelijk en attent. Mij zien ze zeker terug!

Datum van bezoek: september 2019
161wilbertn, Eigenaar van JEF Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Jeroen, Wat een fijne beoordeling. Wij gaan ons uiterste best doen om dit niveau te handhaven en misschien zelfs nog te verhogen. Hopelijk zien we je snel weer terug bij JEF gastrobar. Wilbert, Gigi en team JEF gastrobar

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

superzaak.....sfeer top.....bediening top....eten nog beter...we hebben genoten.Hier komen we zeer zeker vaker terug.

Datum van bezoek: september 2019
161wilbertn, Eigenaar van JEF Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Onze dank is groot. Hopelijk zien we je snel weer verschijnen. Wilbert

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi modern ingericht maar toch een gezellig restaurant. Het personeel was zeer gastvrij en het belangrijkste het eten was heel lekker. Super mooi gepresenteerd en erg goed van smaak. Wij komen hier zeker nog eens terug

Datum van bezoek: september 2019
161wilbertn, Eigenaar van JEF Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Vertel het verder.... bedankt voor de mooie review. Wilbert, Gigi en team JEF

6 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten! Echt een aanrader! Groot compliment voor de bediening! Jammer dat we zo ver weg wonen anders ging ik veel vaker!

Datum van bezoek: september 2019
161wilbertn, Eigenaar van JEF Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Maarten, wellicht dat we jullie kant op komen met een vestiging. Bedankt en graag tot snel. Wilbert, Gigi en je favoriete serveester Marieke

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten, mooie wijnen, vriendelijke bediening en gezellige, hippe sfeer.
Hier word je als gast ècht verwend!!

suusje bedankt ;-)

Reizigers die JEF Gastrobar bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In JEF Gastrobar geweest? Deel je ervaringen!