“5 gangen”

wo 16-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 514 Restaurants in Maastricht
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

superzaak.....sfeer top.....bediening top....eten nog beter...we hebben genoten.Hier komen we zeer zeker vaker terug.

Datum van bezoek: september 2019
161wilbertn, Eigenaar van JEF Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Onze dank is groot. Hopelijk zien we je snel weer verschijnen. Wilbert

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi modern ingericht maar toch een gezellig restaurant. Het personeel was zeer gastvrij en het belangrijkste het eten was heel lekker. Super mooi gepresenteerd en erg goed van smaak. Wij komen hier zeker nog eens terug

Datum van bezoek: september 2019
161wilbertn, Eigenaar van JEF Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Vertel het verder.... bedankt voor de mooie review. Wilbert, Gigi en team JEF

6 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten! Echt een aanrader! Groot compliment voor de bediening! Jammer dat we zo ver weg wonen anders ging ik veel vaker!

Datum van bezoek: september 2019
161wilbertn, Eigenaar van JEF Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Maarten, wellicht dat we jullie kant op komen met een vestiging. Bedankt en graag tot snel. Wilbert, Gigi en je favoriete serveester Marieke

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten, mooie wijnen, vriendelijke bediening en gezellige, hippe sfeer.
Hier word je als gast ècht verwend!!

suusje bedankt ;-)

1 september 2019 beoordeeld

Opnieuw voortreffelijk gegeten bij Jef! Samen met mijn vriend werden wij hartelijk ontvangen door de meisjes in de bediening. De eigenaren kwamen ons aan de tafel ook vriendelijk begroeten. Je voelt je hier direct thuis. Maar het belangrijkste van alles, het eten is geweldig!

Datum van bezoek: augustus 2019

Ronja, bedankt voor de mooie beoordeling.

Reizigers die JEF Gastrobar bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In JEF Gastrobar geweest? Deel je ervaringen!