Beoordeeld op 28 juni 2020 via mobiele applicatie

Halsoverkop een dag van tevoren geboekt. Prima kamer in het centrum, je ontbijt scoor je om de hoek. Als je te vroeg bent (voor 15.00) en je wilt je bagage even kwijt moet je wel 6 eu aftikken voor een bagagekluisje, jammer. Schone kamer voor een redelijke prijs, je moet we om 10.00 uitchecken.

Datum van verblijf: juni 2020
Suzanne Vreeswijk, General Manager van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2020

Bedankt voor uw review!
Heel fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en de locatie van het hotel!
De kluisjes zijn betalend, omdat dit het concept is van easyHotel. Bij easyHotel kunt u overnachten voor een degelijke prijs, waardoor de extra's betalend zijn.
Eventueel is het mogelijk om later uit te checken, dit kan voor 10.00 euro extra en dan kunt u tot 13.00 uur op de kamer blijven.
Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen in de toekomst!

Beoordeeld op 17 juni 2020 via mobiele applicatie

Het is een leuk hotel met kleine kamers. Alles lijkt op het oog mooi en goed. Tot je de bedden inspecteerd. De foto's zeggen genoeg volgens mij en dat in tijden dat hygiëne een extra belangrijke rol speelt.

Datum van verblijf: juni 2020
Suzanne Vreeswijk, General Manager van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2020

Beste Jasper,

Bedankt voor uw review ! Vervelend om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Wij zijn het met u eens dat hygiëne in deze tijd een belangrijke rol speelt. Mocht dit nogmaals gebeuren dan horen wij dit graag bij de receptie zodat wij actie kunnen ondernemen.

Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooie kamer, alles compact, mini badkamer wel. 3 euro voor een kluisje om je bagage achter te laten als de kamer nog niet klaar is, maar 1 handdoek per persoon in de kamer en geen kuis service. Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: februari 2020
easyhotelm, Receptioniste van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Hartelijk dank voor uw review! Ontzettend fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest!
Doordat onze kamers praktisch zijn ingericht, is de badkamer kleiner.
U mag altijd voor extra handdoeken vragen bij de receptie, mocht u behoefte hebben, aan meerdere handdoeken.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij easyHotel Maastricht!

Beoordeeld op 28 december 2019

We wilden graag met de trein naar Maastricht en een aantal nachten in het centrum verblijven om vrienden te bezoeken, te winkelen en naar musea te gaan. Daarvoor is dit een prima optie.
Het is gevestigd in het saaie gebouw waar eerder het UVW huisde. Op een prima plek: kwartier wandelen vanaf het station, hele binnenstad in een kwartier bereikbaar, direct naast het stokstraatkwartier. Auto kan (betaald) geparkeerd worden in de garage binnen 5 minuten bereikbaar.
Ontvangst was weinig hartelijk maar adequaat.
Hotel is basic: geen housekeeping, als je een schone handdoek wil kun je dat bij de balie vragen, een pleister kun je uit de automaat kopen ( een automaat waarin suikerwafel gebroedelijk naast tandenborstel ligt en colablikje naast tampons).
Bij die balie dus een automaat en koffiemachine (1,50), verder geen lobby oid. In de gang enige lockers.
Je krijgt een kaart van de stad, dat is prettig. Fiets huren 12,50.
Kamer is niet ruim. Geen kastruimte, wel 2 haakjes aan de binnenzijde van de deur en 4 kledinghangers achter de spiegel.

Datum van verblijf: december 2019
Suzanne Vreeswijk, General Manager van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2020

Beste gast,

Bedankt voor uw leuke review. Het doet ons deugd te horen dat u een prettige ervaring heeft in ons hotel en de omgeving. Wij hopen u nog eens welkom te mogen heten in ons hotel !

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 29 september 2019

We hadden een kleine, schone kamer met uitzicht op de Maas. De bedden waren prima en de douche was heerlijk. Het hotel biedt geen ontbijt of diner mogelijkheden aan, maar in de centrale hal is wel een automaat voor koffie, thee of chocolademelk. Hier staat ook een automaat voor een snack, tandpasta/tandenborstel, blaarpleisters, paracetamol e.d. Bij het inchecken kregen we een gids en plattegrond van de stad. Het personeel was erg vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2019
easyhotelm, Receptioniste van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2019

Beste Bea M,

Bedankt voor uw review ! Enorm fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.
Goed dat het team zo vriendelijk was. Wij hopen u nogmaals welkom te mogen heten in ons hotel !

Met vriendelijke groeten,