Word beloond met One Key
Vught, Nederland

Vriendenweekend

4,0 van 5 bollen5 weken geleden beoordeeld
Goed en mooi hotel.
Met 7 vrienden 2 grote kamers geboekt wat eigenlijk 4 aparte kamers waren. Geen eigen parkeer garage, maar parkeergelegenheid Sphinx ligt om de hoek. Hotel Ligt bij de markt. Dus snel in het centrum.

Ontbijt kan beter maar verder goed hotel !
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 weken geleden
Beste gast

Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.

Wij zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
We hopen u nog een keer te mogen verwerlkomen in Maastricht!

Volledig restitueerbaar
3.8 km van Hotel Monastere Maastricht
Gratis parkeren
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 3 juni 2024

Perfect stay, very nice location. Rustigere omgeving net naast het stadscentrum .prima verblijf gehad

Datum van verblijf: juni 2024
Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2024

Dear Niels,

Thank you for taking the time to review your stay with us! We are happy to hear that you enjoyed your stay and made good use of our central location!

We hope to welcome you soon again!

Best regards,

Team Hotel Monastere

Beoordeeld op 27 mei 2024

Hotel zelf erg mooi en kwaliteit van het eten was goed. Echter kregen wij een kamer pal aan de straat op de begane grond wat tot diep in de nacht erg gehorig was (café’s tegenover), en recht naast de receptie waar al vroeg veel gasten langs liepen. Vraag naar een kamer aan de binnentuin

Datum van verblijf: mei 2024
Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2024

Beste Gast,
Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van ons hotel. Echter spijtig dat u geluidsoverlast heeft ervaren. Wij zullen dit oppakken met ons team en uiteraard kunt u altijd een voorkeur aangeven voor een kamer aan de achterkant van ons hotel.

Beoordeeld op 20 mei 2024

Het hotel ligt op een prima locatie, de inrichting is erg leuk gedaan, bedden liggen heerlijk en ook ontbijt is prima. Wat wij jammer vonden was dat de kamer vrij klein was en dat er weinig ruimte was om je koffer, kleding en toiletspullen kwijt te kunnen.

Datum van verblijf: mei 2024
Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2024

Beste gast

Wij zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad, en van het ontbijt heeft genoten. Echter spijtig dat u de kamer wat klein vond. Elke kamer in ons hotel is uniek, dus ze kunnen van maat verschillen. Voor uw volgende verblijf raad ik u aan om voor een executive kamer te kiezen, deze bieden namelijk meer ruimte. U kunt ook altijd bij de receptie vragen of er nog bagage- of kledingrekken beschikbaar zijn.

Beoordeeld op 12 mei 2024

Top locatie in het centrum, alles op loopafstand! In de meivakantie verbleven, dus redelijk hoge prijs betaald voor de relatief simpele kamer (die helaas niet helemaal schoon was). Wij sliepen aan de voorkant, met het raam open heb je daar wel overlast van verkeer en ‘uitgaanspubliek’. Receptie is wel heel behulpzaam en meedenkend. Ondanks de kritische noot (met name vanwege de wat hogere prijs), komen we hier zeker terug als we weer naar Maastricht gaan!

Datum van verblijf: mei 2024
Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2024

Beste Gast,
Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van onze locatie en dat u nogmaals terug zult komen. Echter spijtig dat u geluidsoverlast heeft ervaren en dat de kamer niet helemaal goed schoon was. WIj zullen dit oppakken met ons team en uiteraard kunt u altijd een voorkeur aangeven voor een kamer aan de achterkant van ons hotel.

Beoordeeld op 8 januari 2024

Prachtig hotel in centrum Maastricht...parkeren wandeling van 3 min.
Met veel zorg voor oude details is dit klooster verbouwd.
Het was er schoon en prima bedden. Ook het ontbijt was heerlijk. Met een moderne knipoog naar her verleden. Kleine details zoals de bedrijfskleding dragen bij aan het 'klooster' gevoel.Personeel erg aardig. Bedankt dat ik een kijkje mocht nemen in de oude wijnkelder.

Datum van verblijf: januari 2024
Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2024

Beste ypkjem,

Allereerst, willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère

Wij zijn heel blij om al uw prachtige opmerkingen te mogen lezen.

Wij hopen u zeker nogmaals te mogen verwelkomen in Maastricht.