Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 162
Traveluro
PricelineUS$ 106
TravelocityUS$ 162
Agoda.comUS$ 171
Beoordeeld op 17 januari 2022 via mobiele applicatie

Heel mooi smaakvol hotel. Perfecte locatie. Jammer dat we er in Coronatijd waren. Ik verheug me op een volgend bezoek. Zodat we gewoon in het restaurant kunnen genieten van het ontbijtbuffet. Maar nu vooral genoten van de heerlijke bedden en de mooie inrichting vh hotel.

Datum van verblijf: januari 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2022

Beste mevrouw,

Allereerst, willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère

Wij zijn blij om te horen dat U ons hotel smaakvol vindt en dat u graag terug wilt komen.

Beoordeeld op 10 januari 2022

Bij het boeken van de luxe suite hadden wij als jong stel een mooie en schone kamer verwacht. Voor een prijs van ongeveer 200 euro is dat denk ik niet meer dan redelijk. De mooie kamer was zeker gelukt, maar schoon dat was het helaas niet!

Helaas bij het binnen komen van de kamer lag er een gebroken wijnglas op het nachtkastje en lagen er ook stukjes glas op de grond. Ook waren beide tafeltjes naast het bed nog vies en zag je de kringen van glazen op het tafelblad. Helaas ben ik ook nog in glas gaan staan omdat wij dachten dat er wel gestofzuigd was.

Nadat ik een bezoek had gedaan aan de service balie beneden werd mij verteld dat het opgelost zou worden. Na 10 min stond er iemand voor onze deur en die heeft gestofzuigd en een beetje schoongemaakt. Helaas was alles nog steeds niet schoon en had ik wel een wondje in mijn voet. Hier werd niks mee gedaan.
Ik had verwacht dat een hotel van dit calibre meer in zijn mars zou hebben.
Hierna hebben wij helaas niks meer gehoord.

Datum van verblijf: januari 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2022

Beste Sem,

Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.

Erg spijtig om te horen dat het boeken van onze luxe suite zo enorm is tegenvallen. Wij willen ons bij deze nogmaals excuseren dat de kamer niet goed schoon was op het moment van inchecken.

Wij willen graag met u in contact komen, aangezien wij de kamer voor u schoongemaakt hebben en erna helaas niks meer van u hebben mogen vernemen. Wij gingen er dan ook vanuit dat het zo goed was, echter erg vervelend om te horen dat u alsnog ontevreden ons hotel heeft verlaten.

U kunt contact met ons opnemen via receptie@hotelmonastere.com

Nog een fijne dag gewenst!

Beoordeeld op 29 november 2021

Schone mooie kamer heerlijk bed alles prima verzorgd heerlijke regendouche Nespresso flesje wijn waterkoker tv met afstandsbediening waterkoker thee op de kamer en een prima ontbijt en dat alles voor een uitstekende prijs in één woord geweldig

Datum van verblijf: november 2021
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2021

Beste Betty,
Wij zijn blij om te horen dat uw gehele verblijf naar wens is geweest!

Beoordeeld op 25 november 2021 via mobiele applicatie

1. Geen prullenbak (alleen een kleine in de badkamer)
2. Geen kledingkast
3. Geen afstandsbediening bij aankomst
4. Heel dun matrasje lag niet fijn
5. Er lag nog rotzooi onder het bed
6. Geen shampoo of bodywash bij aankomst. Na ernaar gevraagd te hebben “konden ze het niet vinden”
7. Er zat een vlek op het bed bij het schoonmaken van de kamer is het gewoon omgedraaid zodat de vlek niet opvalt
8. WiFi is slecht
9. Vieze vegen op de muur
10. Geen nachtkastjes (dus moet de telefoon etc. op de vloer worden gelegd)
11. Weinig bekers, glazen en bestek op de kamer

Voor een kamer deluxe viel dit behoorlijk tegen.

De plaats van het hotel is wel goed, lekker dichtbij het centrum.

vriendelijk personeel

Voor 1 nachtje slapen is het te doen. Maar ikzelf zou hier geen week kunnen verblijven.

Datum van verblijf: november 2021
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2021

Beste,

Hartelijk dank voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère!

Wat jammer om te horen dat verschillende punten niet voor u in orde zijn geweest!
Wij hebben deze punten doorgegeven aan het management en pakken deze waar mogelijk zo snel mogelijk op!
Gelieve ons te informeren in welke kamernummer u bent verbleven.

Wij horen graag van u, fijne dag gewenst!

Beoordeeld op 15 november 2021 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen in centrum van Maastricht. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Trendy Sfinx kwartier is er om de hoek. Mooi oud pand. Stijlvol ingericht. Wij hadden een splitlevel kamer en sliepen boven in de kamer. De trap in de kamer is wel erg steil en glad dus niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn. Vloerbedekking in de kamer is niet echt hygiënisch. Wel mooie ruime kamer

Kamertip: Makkelijk parkeren bij sfinx kwartier of Frontensingel
Datum van verblijf: november 2021
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2021

Beste Wim,

Wij zijn blij om te horen dat de ligging en kamer u heeft bevallen.