Beoordeeld op 28 juni 2020

Uitstekend hotel in een prachtig monumentaal pand vlak bij de markt . Parkeren is op 2 a 3 minuutjes wandelen . Wij zaten in een gloednieuwe kamer aan de achterkant, heerlijk rustig. Markt is om de hoek met allemaal gezellige terrasjes , Vrijthof en OLV plein op ongeveer 10 a 15 minuutjes wandelen . Ook de wijk Wijck aan de andere kant van de Maas is ongeveer 10 a 15 minuutjes wandelen , prima te doen. Als ik weer naar Maastricht zou gaan kom ik hier zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2020
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2020

Beste Edith,

Heel erg bedankt voor je verblijf bij Hotel Monastère en voor deze mooie beoordeling! Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad bij ons en in Maastricht. We waarderen je feedback enorm.

Graag tot ziens bij je volgende bezoek aan Maastricht!

Groetjes, Team Monastère

Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Mooie plek, centraal gelegen!
Ontvangst kan wat enthousiaster, kamer aan de voorkant te veel lawaai van buiten, dus raam dicht, dus benauwd, jammer, Airco lost dat niet op
Wel goed sanitair en Marshall Bluetooth speaker en goed bed.

Datum van verblijf: maart 2020
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Beste Paul,

Bedankt voor je verblijf bij Hotel Monastère en voor het delen van je ervaringen. We waarderen je feedback en zullen deze gebruiken om van te leren. We hopen dat je al met al genoten hebt van je verblijf en van Maastricht, en zien je graag nog eens terug. We zullen dan een rustige kamer aan de achterkant voor je reserveren.

Beoordeeld op 4 maart 2020

Tijdens een weekendje Maastricht in dit hotel verbleven. Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen. We kregen een twee persoonskamer op de vierde verdieping. De kamer bestond uit 2 verdiepingen. Op de onderste verdieping was de badkamer en een kapstok te vinden. Via de trap kwamen we op de bovenste verdieping waar een groot bed stond. Alles was schoon en werd ook elke dag schoon gemaakt. Vanuit de kamer hadden we een mooi uitzicht over de stad. Ook beviel het ontbijt er goed. Keuze is prima en ook goede glutenvrije opties. Het hotel ligt centraal gelegen en je bent overal zo.

Beste gasten,

Heel erg bedankt voor uw verblijf bij Hotel Monastère en voor deze mooie beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons en heeft genoten van het ontbijt bij Café Louis! We waarderen uw feedback enorm.

Graag tot ziens bij uw volgende bezoek aan Maastricht!

Vriendelijke groet, Team Monastère & Louis

Beoordeeld op 3 februari 2020 via mobiele applicatie

dit hotel, 3 minuten lopen vanaf de markt en 5
minuten naar de sphinxpassage, is een goed hotel. lekkere bedden, heerlijke grote badkamer, met hele grote handdoeken.
maar, het was werkelijk veel te warm binnen, de airco zou aan zijn, maar het was 24 gr in onze kamer. en we kregen dit niet veranderd. ook de receptie niet. alle ramen waren hermetisch afgesloten met sloten. dus frisse lucht was er niet meer de volgende ochtend. na het douchen was de kamer ook behoorlijk vochtig, geen ventilatie.
wat er in onze kamer ook miste, waren stoelen bij het tafeltje. en geen rekje om je koffer/tas op te zetten. dus je kleding moest nu op de grond gelegd worden...
het ontbijt was super goed, veel keuze, eitjes, spek, bacon, worstjes, yoghurt, muesli, vleeswaar, kaas, vers fruit - voor ieder wat wils.
koffie en thee kon je zelf zetten uit een automaat.

Datum van verblijf: februari 2020
Management_VH, Front Office van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Beste gast,

Bedankt voor uw verblijf bij Hotel Monastère en voor het delen van uw ervaringen.
Fijn dat u zo tevreden was! Wat vervelend dat u last heeft gehad van een storing in ons airco systeem. Onze excuses hiervoor! Ook bedankt voor uw opmerkingen over de kamer. We waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om van te leren.

Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit is een mooi ingericht hotel op een historische plek. Vriendelijke receptie. Parkeren op 2 minuten lopen bij Sphinx. Hotel is aan de rand van het centrum, alles in Maastricht is te belopen.
We hadden twee wat luxere kamers geboekt met kingsize bed. De inrichting / indeling was net wat anders. We hadden een kamer ( nr 320) met nauwelijks 10 a 15 cm loop ruimte naast het bed, echt waardeloos! De kamer was ook bloedheet, de airco gaf een brommend geluid alsof een vrachtwagen moest starten, en dat de pal naast je bed!
Het bed was heerlijk, alhoewel onze tv niet te gebruiken was daar die niet naar het bed gedraaid kon worden?!?
De douche is echt heerlijk evenals de handdoeken.
Koffie en thee zetten op de kamer maar geen thee lepeltjes en alleen kleine kopjes, en geen prullenbakje voor de rommel, jammer.
Wat echt ergerlijk was dat er geen stoeltje of kast was voor je kleding, zelfs geen rekje voor je koffer, terwijl er zat ruimte in de kamer was (behalve naast het bed dan!), dan maar je kleding op de grond!!!
Het ontbijt is prima verzorgd, met veel keus en wat we naderhand zagen ook extra bestellingen zoals eggs Benedict mogelijk. Ook hier overigens erg warm.
Los bovenstaande problemen op en het hotel is top.

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw verblijf bij Hotel Monastère en voor het schrijven van een review.
Wij waarderen uw feedback en zullen deze zeker in gedachten houden voor de toekomst.

We hopen dat u genoten heeft van Maastricht en zien u graag nog eens terug bij uw volgende bezoek.