“Prima hotel op een unieke locatie”
Beoordeling van Derlon Hotel Maastricht

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Derlon Hotel Maastricht
Beoordeeld als nr. 21 van 38 hotels in Maastricht
9 januari 2016 beoordeeld

Prima hotel met uitermate vriendelijk personeel. Vooral de bediening in het restaurant door een (duitse) stagiere verdiende een dikke plus. De ligging van het hotel is uniek: als je de deur uitstapt sta je op het mooiste, en zomers gezelligste, plein van Maastricht, direct grenzend aan het winkelgebied in het centrum van de stad.

Kamertip: De kamers aan de voorzijde van het hotel kijken uit over mooie Lieve Vrouwenplein
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2016, reisde voor zaken
Schrijf een beoordeling

23 december 2015 beoordeeld

Fijn sfeervol en luzel hotel op toplocatie
Ligt in het centrum van Maastricht en je loopt je hotel uit en je zit midden in de gezelligheid
Ondanks locatie toch rustige kamers
Prima schone kamers en meer dan uitstekend ontbijt

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
20 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben afgelopen jaar meerdere keren in dit hotel gelogeerd en het is altijd goed. Dichtbij centrum, parkeren op loopafstand. Ontbijt is goed. Prijs ook. Kamers zijn ruim, badkamer ook. Er is maar 1 lift wat weinig is. Kamers aan de straatkant kunnen wat rumoerig zijn.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde voor zaken
19 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een premium deluxe kamer. Dit is een mooie kamer met uitzicht op het plein. Alles was schoon en er was een tv, radio en espressoapparaat aanwezig. Jammer dat er geen slot op de badkamerdeur is en dat de badkamerdeur van (mat)glas is. Doordat je aan het plein zit, kan er wel vroeg lawaai zijn maar daarom krijg je een zakje met oordopjes.

Ontbijt was in de kelder in een mooie omgeving met een glas champagne erbij. Wel was het een beetje donker omdat er geen daglicht aanwezig was.

Personeel was erg vriendelijk. Alleen was er geen paraplu aanwezig op de kamer, terwijl dit wel was aangegeven op de site.

Pluspunten: mooie kamer met alle benodigdheden, mooie omgeving, aardig personeel, lekker ontbijt

Minpunten: geen paraplu, lawaai van het plein, donkere omgeving bij het ontbijt, glazen badkamerdeur zonder slot

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
18 december 2015 beoordeeld

Een heerlijke plek met uitstekende service in een heel mooi hotel. Het Onze Lieve Vrouweplein ligt aan je voeten en van daaruit stap je zo weer verder in bruisend Maastricht. De vrij uitgebreide stadswandeling loopt hier ook langs.

Kamertip: De kamers met uitzicht op het plein zijn heerlijk
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
12 december 2015 beoordeeld

Derlon is een hotel midden in de stad aan het mooie en terrasrijke Onze Lieve Vrouwenplein. Het hotel heeft mooie modderden kamers die van alle gemakken voorzien zijn. De badkamer is mooi en groot, helaas alleen een bad met een douchegordijn.
De bar is eigenlijk geen echte hotelbar maar een bar aan de straat, de sfeer is prima maar niet die van een hotelbar. Het ontbijt is prima in een archeologische kelder, mooi maar het blijft een kelder en dus zonder daglicht.

• Verbleef: November, 2015, reisde met vrienden
10 december 2015 beoordeeld

De luxe uitstraling van de kamer, het fantastische ontbijt ( die wij in onze kamer kregen) en de ligging: gezellige binnenstad. Prachtig luxe hotel, uitstekende kamers van alle gemakken voorzien, uitzicht op het Onze Lieve vrouwe plein! Zeer uitgebreid champagne ontbijt, die wij op de kamer geserveerd kregen. Aanrader!

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maastricht bekeken
op 0.4 km afstand
Hotel Mabi
nr. 10 van 38 in Maastricht
532 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Derlon Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Derlon Hotel Maastricht

Adres: Onze Lieve Vrouweplein 6, 6211 HD Maastricht, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 21 van 38 hotels in Maastricht
Prijsklasse: € 138 - € 510 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Derlon Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 50
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
De wortels van het viersterren Derlon Hotel Maastricht liggen direct aan het Onze Lieve Vrouweplein. Ooit geweten dat dit charmante plein al in de Romeinse tijd een en al bedrijvigheid was? Hotelgasten prijzen de persoonlijke service bij Derlon, wiens naam een eerbetoon is aan de Franse chef-kok Louis Desiré Derlon. De locatie hartje centrum is niet te overtreffen: om de hoek ligt het sfeer- en stijlvolle Stokstraatkwartier waar Frans aandoende steegjes u vanzelf naar de exclusieve winkels in de Stokstraat leiden. Voor een smakelijke lunch of diner ligt bourgondisch Maastricht aan uw voeten. Culinair genieten, bijvoorbeeld bij mooi weer op het prachtige terras van Restaurant Derlon. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Derlon Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?