“Verblijf in een super hotel op een super plekje”
Beoordeling van Derlon Hotel Maastricht

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Derlon Hotel Maastricht
Beoordeeld als nr. 21 van 38 hotels in Maastricht
18 december 2015 beoordeeld

Een heerlijke plek met uitstekende service in een heel mooi hotel. Het Onze Lieve Vrouweplein ligt aan je voeten en van daaruit stap je zo weer verder in bruisend Maastricht. De vrij uitgebreide stadswandeling loopt hier ook langs.

Kamertip: De kamers met uitzicht op het plein zijn heerlijk
  • Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden

12 december 2015 beoordeeld

Derlon is een hotel midden in de stad aan het mooie en terrasrijke Onze Lieve Vrouwenplein. Het hotel heeft mooie modderden kamers die van alle gemakken voorzien zijn. De badkamer is mooi en groot, helaas alleen een bad met een douchegordijn.
De bar is eigenlijk geen echte hotelbar maar een bar aan de straat, de sfeer is prima maar niet die van een hotelbar. Het ontbijt is prima in een archeologische kelder, mooi maar het blijft een kelder en dus zonder daglicht.

• Verbleef: November, 2015, reisde met vrienden
10 december 2015 beoordeeld

De luxe uitstraling van de kamer, het fantastische ontbijt ( die wij in onze kamer kregen) en de ligging: gezellige binnenstad. Prachtig luxe hotel, uitstekende kamers van alle gemakken voorzien, uitzicht op het Onze Lieve vrouwe plein! Zeer uitgebreid champagne ontbijt, die wij op de kamer geserveerd kregen. Aanrader!

8 december 2015 beoordeeld

Vrij kleinschalig hotel aan het Onze Lieve Vrouweplein: met een paar stappen sta je in de winkelstraten van Maastricht. Ook voldoende leuke restaurantjes dichtbij. Het hotel zelf heeft een beetje een aparte entree: via het restaurant. De gangen in het hotel ogen nogal gedateerd, bij de kamers zelf valt dit wel mee. Geen enorm grote kamers, wel voorzien van de nodige luxe (Nespresso apparaat, badjassen, slipppers). Het champagne ontbijt is erg uitgebreid. Overal vriendelijke en bediening, zowel bij het ontvangst als bij het ontbijt. Met name de locatie en het goede ontbijt maken dit hotel echt een aanrader.

Kamertip: De kamers op de derde verdieping hebben een schuin aflopend plafond.
5 december 2015 beoordeeld

fijn in het centrum, toch goed bereikbaar. parkeergelegenheid is uitstekend en vervolgens zit je midden in het bruisende centrum van Maastricht, midden tussen de restaurants, winkels en terrassen. Helemaal top, vooral icm met de kortingsactie van ING Rentepunten (2 personen € 99,00 inclusief goed ontbijt)

Kamertip: kamer met uitzicht op het Onze Lieve Vrouwe plein is fantastisch.'s ochtends al vroeg rumoerig v ...
23 november 2015 beoordeeld

De centrale ligging is erg prettig.
Het ontbijt in de kelder en de historie van de opgravingen voegen iets extra's toe.
Het kontakt en de vriendelijkheid met personeel waren bijzonder goed.
Wij komen hier zeker nog eens terug.

Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
16 november 2015 beoordeeld

Derlon is een modern hotel, centraal gelegen ten opzichte van winkels en restaurants. Kamers zijn schoon, voorzien van een ruim 2 persoonsbed, mooie badkamer, flatscreen, Nespresso koffie automaat. Maar wat verrassend is aan dit hotel zijn de resten van een oude vestiging die zich onder het hotel bevind. Hier wordt ook het ontbijt geserveerd inclusief champagne!

Kamertip: Vraag een kamer die uitkijkt op het lieve vrouwe plein.
  • Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maastricht bekeken
op 0,4 km afstand
Amrath Hotel DuCasque
nr. 17 van 38 in Maastricht
140 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Derlon Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Derlon Hotel Maastricht

Adres: Onze Lieve Vrouweplein 6, 6211 HD Maastricht, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 21 van 38 hotels in Maastricht
Prijsklasse: € 147 - € 348 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Derlon Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 50
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
De wortels van het viersterren Derlon Hotel Maastricht liggen direct aan het Onze Lieve Vrouweplein. Ooit geweten dat dit charmante plein al in de Romeinse tijd een en al bedrijvigheid was? Hotelgasten prijzen de persoonlijke service bij Derlon, wiens naam een eerbetoon is aan de Franse chef-kok Louis Desiré Derlon. De locatie hartje centrum is niet te overtreffen: om de hoek ligt het sfeer- en stijlvolle Stokstraatkwartier waar Frans aandoende steegjes u vanzelf naar de exclusieve winkels in de Stokstraat leiden. Voor een smakelijke lunch of diner ligt bourgondisch Maastricht aan uw voeten. Culinair genieten, bijvoorbeeld bij mooi weer op het prachtige terras van Restaurant Derlon. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Derlon Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?