12 december 2015 beoordeeld

Derlon is een hotel midden in de stad aan het mooie en terrasrijke Onze Lieve Vrouwenplein. Het hotel heeft mooie modderden kamers die van alle gemakken voorzien zijn. De badkamer is mooi en groot, helaas alleen een bad met een douchegordijn.
De bar is eigenlijk geen echte hotelbar maar een bar aan de straat, de sfeer is prima maar niet die van een hotelbar. Het ontbijt is prima in een archeologische kelder, mooi maar het blijft een kelder en dus zonder daglicht.

• Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
10 december 2015 beoordeeld

De luxe uitstraling van de kamer, het fantastische ontbijt ( die wij in onze kamer kregen) en de ligging: gezellige binnenstad. Prachtig luxe hotel, uitstekende kamers van alle gemakken voorzien, uitzicht op het Onze Lieve vrouwe plein! Zeer uitgebreid champagne ontbijt, die wij op de kamer geserveerd kregen. Aanrader!

8 december 2015 beoordeeld

Vrij kleinschalig hotel aan het Onze Lieve Vrouweplein: met een paar stappen sta je in de winkelstraten van Maastricht. Ook voldoende leuke restaurantjes dichtbij. Het hotel zelf heeft een beetje een aparte entree: via het restaurant. De gangen in het hotel ogen nogal gedateerd, bij de kamers zelf valt dit wel mee. Geen enorm grote kamers, wel voorzien van de nodige luxe (Nespresso apparaat, badjassen, slipppers). Het champagne ontbijt is erg uitgebreid. Overal vriendelijke en bediening, zowel bij het ontvangst als bij het ontbijt. Met name de locatie en het goede ontbijt maken dit hotel echt een aanrader.

Kamertip: De kamers op de derde verdieping hebben een schuin aflopend plafond.
5 december 2015 beoordeeld

fijn in het centrum, toch goed bereikbaar. parkeergelegenheid is uitstekend en vervolgens zit je midden in het bruisende centrum van Maastricht, midden tussen de restaurants, winkels en terrassen. Helemaal top, vooral icm met de kortingsactie van ING Rentepunten (2 personen € 99,00 inclusief goed ontbijt)

Kamertip: kamer met uitzicht op het Onze Lieve Vrouwe plein is fantastisch.'s ochtends al vroeg rumoerig vanwege schoonmaak van het plein.
23 november 2015 beoordeeld

De centrale ligging is erg prettig.
Het ontbijt in de kelder en de historie van de opgravingen voegen iets extra's toe.
Het kontakt en de vriendelijkheid met personeel waren bijzonder goed.
Wij komen hier zeker nog eens terug.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner