“Mooiste locatie van de stad!”
Beoordeling van Derlon Hotel Maastricht

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Derlon Hotel Maastricht
Beoordeeld als nr. 21 van 38 hotels in Maastricht
13 augustus 2012 beoordeeld

Wat een prachtig hotel op een dito plein in Maastricht! Wij boekten een arrangement/aanbieding en waren overrompeld door alle luxe. Door het heerlijke weer enkel buiten gezeten en genoten van lunch aldaar en drankjes op het mooie terras. Weinig minpunten te vinden....enkel lof!
Door eerdere reviews gelet op evt. gehorigheid maar wij troffen een enorm rustige kamer.
Bij twijfel doen!

• Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner

26 juli 2012 beoordeeld

Met vrienden een lang weekend doorgebracht. De ontvangst, de kamers en de service waren in een woord geweldig. Het heeft ons aan niets ontbroken. We kregen zelfs koffie aangeboden toen we buiten zaten bij tekomen van een cullinaire avond.

• Verbleef: Juli, 2012
9 juli 2012 beoordeeld

Modern hotel met een Romeinse kelder.
Prachtig kader en vriendelijke service.
Ontbijt ruim voldoende, dichtbij bij het centrum.

• Verbleef: Oktober, 2011, reisde met een partner
15 mei 2012 beoordeeld

Jaren geleden al zeer tevreden met accommodatie en service. Nu (mei 2012) na laatste renovatie, aangenaam verrast door veranderingen ten goede.
Smaakvol ingerichte kamers, zeer efficiënt ingedeeld, uitstekende voorzieningen (t/m strijkbenodigdheden en Nepresso koffie-app.), attente en vriendelijke medewerkers, kortom een sterke aanrader.

• Verbleef: Mei, 2012, reisde met een partner
2 januari 2012 beoordeeld

De laatste drie dagen van 2011 met familie doorgebracht in Maastricht in hotel Derlon. In de eerste plaats omdat dit hotel ligt aan het Onze Lieve Vrouwenplein, het mooiste plein van Nederland, zeker in deze tijd van het jaar als in de bomen op het plein honderden verlichte ballen hangen. We boekten 2 suites en een superior kamer. De suites zijn heel verschillend ingericht. Helaas hebben beide suites geen uitzicht op het OLV-plein (wel op daken en dakramen). Suite 230 kan door de schuine daklijnen en het donkere kleurgebruik (rood en zwart) als heel gezellig worden ervaren, maar diezelfde kamer kan voor anderen heel benauwend werken. De andere suite (214) is heel licht en ruimtelijker.
De superior kamer aan de voorkant van het hotel heeft wel uitzicht op het OLV-plein. Het is een functionele kamer met een kleine badkamer. In- en uitchecken blijft in dit hotel altijd een beetje rommelige aangelegenheid omdat de receptie niet meer is dan een klein bureau midden in het restaurant en de lounge van het hotel. Veel niet-hotelgasten maken gebruik van het restaurant en de bar. Dat levert enerzijds veel levendigheid op, anderzijds gaat dit af en toe ten koste van de service aan de hotelgasten. Overigens zijn de stoelen en de banken in de lounge zo langzamerhand toe aan renovatie en ook de lift verdient een onderhoudsbeurt.
Ontbijt is in de kelder waar je Romeinse opgravingen kunt bewonderen. Omdat het in de kelder is is het er wel vrij donker. Goed ontbijtbuffet (maar dat mag ook wel voor die prijs: € 25). Zeker in de kerstvakantie waarin alle parkeergarages in Maastricht overvol zijn is het prettig dat je je daarover niet druk hoeft te maken: Derlon heeft valetparking(€29,50 per dag).
Kortom: een hotel met veel voordelen maar ook met een fors prijskaartje

• Verbleef: December, 2011, reisde met vrienden
9 oktober 2011 beoordeeld

Voor 125 euro per nacht excl. Ontbijt kies ik de volgende keer voor een ander hotel. Basic ingericht, schoon, vloer deels beschadigd, gehorig, je kan geen raam open zetten ivm geluid van OLV plein (wat een heel gezellige locatie is), vriendelijk personeel

• Verbleef: Oktober, 2011
27 juni 2011 beoordeeld

ontvangst receptie: correct, maar niet overenthousiast.
valet parking: in orde
city & service tax: overdreven duur (5.85 pp)
kamer: sfeervol, huiselijk en tegelijk modern, inclusief: koffie(nespresso) & water(leuk)
badkamer: correct met bad & wc..niet de meeste nieuwe, maar goed onderhouden
ontbijt: in de "kelder" met Romeinse resten"..lekker & volledig buffet. voldoende keuze & aaanvulling. goede service van personeel & superkoffie!
locatie: top, centraler kan niet..
minpunt: straatlawaai. uiteraard ben ik de eerste om toe te geven dat je centrum maastricht altijd lawaaihinder hebt, maar nu leek het alsof isolatie onbestaande was. Ik ga regelmatig op hotel, dus ik kan het goed inschatten hoe erg het was :-)Meestal stoort mij dit niet(ook al omdat ik niet zo goed hoor), maar deze maal was toch wat veel. Betere isolerende ramen zijn een oplossing, zeker als dit meermaals voor opmerkingen geeft. Volgende keer neem ik een kamer met een oneven kamer, zodat we aan de binnenkant slapen :-)

• Verbleef: Juni, 2011, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maastricht bekeken
op 0,4 km afstand
Amrath Hotel DuCasque
nr. 17 van 38 in Maastricht
140 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Derlon Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Derlon Hotel Maastricht

Adres: Onze Lieve Vrouweplein 6, 6211 HD Maastricht, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 21 van 38 hotels in Maastricht
Prijsklasse: € 148 - € 346 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Derlon Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 50
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
De wortels van het viersterren Derlon Hotel Maastricht liggen direct aan het Onze Lieve Vrouweplein. Ooit geweten dat dit charmante plein al in de Romeinse tijd een en al bedrijvigheid was? Hotelgasten prijzen de persoonlijke service bij Derlon, wiens naam een eerbetoon is aan de Franse chef-kok Louis Desiré Derlon. De locatie hartje centrum is niet te overtreffen: om de hoek ligt het sfeer- en stijlvolle Stokstraatkwartier waar Frans aandoende steegjes u vanzelf naar de exclusieve winkels in de Stokstraat leiden. Voor een smakelijke lunch of diner ligt bourgondisch Maastricht aan uw voeten. Culinair genieten, bijvoorbeeld bij mooi weer op het prachtige terras van Restaurant Derlon. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Derlon Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?