Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 148 per nacht.

Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 96 per nacht.

NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 101 per nacht.

Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel St.Martenslane(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

Townhouse Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

Crowne Plaza Maastricht(Maastricht)
CrownePlaza.com
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 190 per nacht.

Stayokay Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
  • Gratis ontbijt
Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Gratis parkeren
26 juli 2012 beoordeeld

Met vrienden een lang weekend doorgebracht. De ontvangst, de kamers en de service waren in een woord geweldig. Het heeft ons aan niets ontbroken. We kregen zelfs koffie aangeboden toen we buiten zaten bij tekomen van een cullinaire avond.

• Verbleef: juli 2012
9 juli 2012 beoordeeld

Modern hotel met een Romeinse kelder.
Prachtig kader en vriendelijke service.
Ontbijt ruim voldoende, dichtbij bij het centrum.

• Verbleef: oktober 2011, reisde met een partner
15 mei 2012 beoordeeld

Jaren geleden al zeer tevreden met accommodatie en service. Nu (mei 2012) na laatste renovatie, aangenaam verrast door veranderingen ten goede.
Smaakvol ingerichte kamers, zeer efficiënt ingedeeld, uitstekende voorzieningen (t/m strijkbenodigdheden en Nepresso koffie-app.), attente en vriendelijke medewerkers, kortom een sterke aanrader.

• Verbleef: mei 2012, reisde met een partner
2 januari 2012 beoordeeld

De laatste drie dagen van 2011 met familie doorgebracht in Maastricht in hotel Derlon. In de eerste plaats omdat dit hotel ligt aan het Onze Lieve Vrouwenplein, het mooiste plein van Nederland, zeker in deze tijd van het jaar als in de bomen op het plein honderden verlichte ballen hangen. We boekten 2 suites en een superior kamer. De suites zijn heel verschillend ingericht. Helaas hebben beide suites geen uitzicht op het OLV-plein (wel op daken en dakramen). Suite 230 kan door de schuine daklijnen en het donkere kleurgebruik (rood en zwart) als heel gezellig worden ervaren, maar diezelfde kamer kan voor anderen heel benauwend werken. De andere suite (214) is heel licht en ruimtelijker.
De superior kamer aan de voorkant van het hotel heeft wel uitzicht op het OLV-plein. Het is een functionele kamer met een kleine badkamer. In- en uitchecken blijft in dit hotel altijd een beetje rommelige aangelegenheid omdat de receptie niet meer is dan een klein bureau midden in het restaurant en de lounge van het hotel. Veel niet-hotelgasten maken gebruik van het restaurant en de bar. Dat levert enerzijds veel levendigheid op, anderzijds gaat dit af en toe ten koste van de service aan de hotelgasten. Overigens zijn de stoelen en de banken in de lounge zo langzamerhand toe aan renovatie en ook de lift verdient een onderhoudsbeurt.
Ontbijt is in de kelder waar je Romeinse opgravingen kunt bewonderen. Omdat het in de kelder is is het er wel vrij donker. Goed ontbijtbuffet (maar dat mag ook wel voor die prijs: € 25). Zeker in de kerstvakantie waarin alle parkeergarages in Maastricht overvol zijn is het prettig dat je je daarover niet druk hoeft te maken: Derlon heeft valetparking(€29,50 per dag).
Kortom: een hotel met veel voordelen maar ook met een fors prijskaartje

• Verbleef: december 2011, reisde met vrienden
9 oktober 2011 beoordeeld

Voor 125 euro per nacht excl. Ontbijt kies ik de volgende keer voor een ander hotel. Basic ingericht, schoon, vloer deels beschadigd, gehorig, je kan geen raam open zetten ivm geluid van OLV plein (wat een heel gezellige locatie is), vriendelijk personeel

• Verbleef: oktober 2011