Derlon Hotel Maastricht
Crowne Plaza Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
Besparingsmelding! 52% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 52% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 257 per nacht.

Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 135 per nacht.

Designhotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 137 per nacht.

NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 130 per nacht.

Van der Valk Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Stayokay Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Townhouse Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 50% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 50% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 189 per nacht.

Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
9 juli 2012 beoordeeld

Modern hotel met een Romeinse kelder.
Prachtig kader en vriendelijke service.
Ontbijt ruim voldoende, dichtbij bij het centrum.

• Verbleef: oktober 2011, reisde met een partner
15 mei 2012 beoordeeld

Jaren geleden al zeer tevreden met accommodatie en service. Nu (mei 2012) na laatste renovatie, aangenaam verrast door veranderingen ten goede.
Smaakvol ingerichte kamers, zeer efficiënt ingedeeld, uitstekende voorzieningen (t/m strijkbenodigdheden en Nepresso koffie-app.), attente en vriendelijke medewerkers, kortom een sterke aanrader.

• Verbleef: mei 2012, reisde met een partner
2 januari 2012 beoordeeld

De laatste drie dagen van 2011 met familie doorgebracht in Maastricht in hotel Derlon. In de eerste plaats omdat dit hotel ligt aan het Onze Lieve Vrouwenplein, het mooiste plein van Nederland, zeker in deze tijd van het jaar als in de bomen op het plein honderden verlichte ballen hangen. We boekten 2 suites en een superior kamer. De suites zijn heel verschillend ingericht. Helaas hebben beide suites geen uitzicht op het OLV-plein (wel op daken en dakramen). Suite 230 kan door de schuine daklijnen en het donkere kleurgebruik (rood en zwart) als heel gezellig worden ervaren, maar diezelfde kamer kan voor anderen heel benauwend werken. De andere suite (214) is heel licht en ruimtelijker.
De superior kamer aan de voorkant van het hotel heeft wel uitzicht op het OLV-plein. Het is een functionele kamer met een kleine badkamer. In- en uitchecken blijft in dit hotel altijd een beetje rommelige aangelegenheid omdat de receptie niet meer is dan een klein bureau midden in het restaurant en de lounge van het hotel. Veel niet-hotelgasten maken gebruik van het restaurant en de bar. Dat levert enerzijds veel levendigheid op, anderzijds gaat dit af en toe ten koste van de service aan de hotelgasten. Overigens zijn de stoelen en de banken in de lounge zo langzamerhand toe aan renovatie en ook de lift verdient een onderhoudsbeurt.
Ontbijt is in de kelder waar je Romeinse opgravingen kunt bewonderen. Omdat het in de kelder is is het er wel vrij donker. Goed ontbijtbuffet (maar dat mag ook wel voor die prijs: € 25). Zeker in de kerstvakantie waarin alle parkeergarages in Maastricht overvol zijn is het prettig dat je je daarover niet druk hoeft te maken: Derlon heeft valetparking(€29,50 per dag).
Kortom: een hotel met veel voordelen maar ook met een fors prijskaartje

• Verbleef: december 2011, reisde met vrienden
9 oktober 2011 beoordeeld

Voor 125 euro per nacht excl. Ontbijt kies ik de volgende keer voor een ander hotel. Basic ingericht, schoon, vloer deels beschadigd, gehorig, je kan geen raam open zetten ivm geluid van OLV plein (wat een heel gezellige locatie is), vriendelijk personeel

• Verbleef: oktober 2011
27 juni 2011 beoordeeld

ontvangst receptie: correct, maar niet overenthousiast.
valet parking: in orde
city & service tax: overdreven duur (5.85 pp)
kamer: sfeervol, huiselijk en tegelijk modern, inclusief: koffie(nespresso) & water(leuk)
badkamer: correct met bad & wc..niet de meeste nieuwe, maar goed onderhouden
ontbijt: in de "kelder" met Romeinse resten"..lekker & volledig buffet. voldoende keuze & aaanvulling. goede service van personeel & superkoffie!
locatie: top, centraler kan niet..
minpunt: straatlawaai. uiteraard ben ik de eerste om toe te geven dat je centrum maastricht altijd lawaaihinder hebt, maar nu leek het alsof isolatie onbestaande was. Ik ga regelmatig op hotel, dus ik kan het goed inschatten hoe erg het was :-)Meestal stoort mij dit niet(ook al omdat ik niet zo goed hoor), maar deze maal was toch wat veel. Betere isolerende ramen zijn een oplossing, zeker als dit meermaals voor opmerkingen geeft. Volgende keer neem ik een kamer met een oneven kamer, zodat we aan de binnenkant slapen :-)

• Verbleef: juni 2011, reisde met een partner