“Fantastische ervaring!”

Geclassificeerd als nr. 12 van 514 Restaurants in Maastricht
Keukens: Frans, Nederlands
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: "Kom binnen als gast, vertrek als vriend" Welkom in ons “huiskamer restaurant”, in 2001 gestart, gehuisvest op funderingen uit 1652. Vanaf het begin heeft eigenaresse Annaline de keuze gemaakt om zich te specialiseren in wijn-spijs combinaties. Met de komst van een nieuwe keukenbrigade onder leiding van Jeffrey Meessen, leggen wij de nadruk op menu’s, met iedere dag opnieuw seizoensgebonden gerechten, volgens de klassieke verfijnde Franse keuken. We serveren daarbij passende (regionale)wijnen. Dit is Mes Amis op haar best! Als restaurant gaan we er vanuit dat u de tijd heeft en geniet van het tafelen met uw gezelschap. Mocht u aan tijd gebonden zijn of vanwege een andere reden snelle service wensen, vernemen wij dat graag.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een fantastische avond met super eten!
Ook werd er een super alternatief voorzien voor allergieën!
Zeker en vast een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
Annaline D, Eigenaar van Wijnrestaurant Mes Amis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Jana,

Fijn om te lezen dat u een fantastisch avond heeft gehad!
We zien u graag een volgende keer weer terug!

Annaline Doelen

4 weken geleden beoordeeld

Via de B&B De Smokkelmolen hebben wij dit restaurant ontdekt. Zeer lekker gegeten, een toffe ervaring ... Doe zo verder !!!

Datum van bezoek: september 2019
Annaline D, Eigenaar van Wijnrestaurant Mes Amis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Kaaken, bedankt voor uw enthousiasme. Graag tot een volgende keer.
Vriendelijke groeten van Annaline

11 september 2019 beoordeeld

De voorgestelde menu was zeer lekker en de gerechten mooi op elkaar afgestemd en perfect in harmonie met de geserveerde wijn (aangepaste wijnen). De sfeer is eerder informeel en gezellig. Het kan er wel wat luid worden eens iedereen zijn glaasjes wijn opheeft (normaal). De bediening is top en niet al te stijf; wat de interactie tussen de tafelgast en de mensen in de zaal verbetert. Toprestaurantje.

Datum van bezoek: september 2019
Annaline D, Eigenaar van Wijnrestaurant Mes Amis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Beste Bart,
Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat wij u hebben kunnen verrassen met de kunstwerkjes op het bord en de verrassende wijnen uit onze regio.
Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten van Annaline

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor op dit pareltje in Maastricht uitgekomen en we snappen waarom dit restaurant zo goede kritieken krijgt.
Van de Amuses tot de versnaperingen bij de koffie, alles was gewoon PERFECT !!
Ook de bediening door Valeria? (Ik weet de naam niet meer zeker) was super, altijd een goede uitleg bij de gerechten en een leuke uitleg bij alle topwijntjes van België & Nederland !
Ik snap niet dat dit restaurant niet meer punten van de Gault Millau krijgt want we zijn al in veel *-restaurants gaan eten en er zijn er veel die hier niet aan kunnen tippen !
Bedankt voor de toffe avond en zeker tot de volgende keer

Beste Wesln,
Heel erg bedankt voor deze mooie review, wij zijn ook erg trots op ons restaurant, maar vooral op ons team die dit alles mogelijk maakt. Nog leuker is als gasten zo enthousiast reageren als u, want daar doen we het natuurlijk voor.
Bedankt voor de complimenten en graag tot een volgende keer.
Vriendelijke groeten van Annaline

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen maand hebben wij genoten van het ‘Lazy Sunday’ menu bij Wijnrestaurant Mes Amis.

Wat je verwacht wanneer je de naam hoort, is waarheid; op een geheel relaxte manier genieten van al de heerlijke kunstwerkjes die de chef te bieden heeft.
Vlees, vis of ‘gewoon vegetarisch’; er is voor ieder wat wils en aan werkelijk iedereen wordt er gedacht. Met allergieën en gerechten die je voorkeur niet hebben wordt rekening gehouden.
De kundige en uitstekende bediening (eigenaresse Annaline en gastvrouw Karlijn) zorgen ervoor dat alles naar wens is en voor het fijne, relaxte gevoel wanneer je de zaak weer verlaat.

Verrassend is het woord dat deze avond het best omschrijft; een hele mooie verbouwde zaak en een heerlijk menu om de week af te sluiten.
Mes Amis, wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2019

Beste Constance,
Heel hartelijk bedankt voor deze mooie review, fijn om te lezen dat wij je hebben kunnen verrassen in vele opzichten.
Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten van Annaline

Reizigers die Wijnrestaurant Mes Amis bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Wijnrestaurant Mes Amis geweest? Deel je ervaringen!