“Altijd heel lekker eten”
Beoordeling van Harvey • Kitchen & Bar

Harvey • Kitchen & Bar
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Harvey • Kitchen & Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 195 van 461 Restaurants in Maastricht
30 mei 2018 beoordeeld

Ik heb al een paar keer hier gegeten en het eten is echt heel lekker.
Het is onlangs opgeknapt en alles ziet er modern en mooi uit.
Het terras is goed toeven en op een goede lokatie dicht bij het centrum.
Prijs kwaliteit is goed en gratis parkeren.
De bediening aardig en professioneel.
Zeker een aanrader.

Mathias I, Eigenaar van Harvey • Kitchen & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Bedankt voor de complimenten! We zien u ook heel graag weer terug :)

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen twee presentaties door even iets met collega's. Daarvoor kan je hier prima terecht. Een lekkere maaltijd salade of een goed gevulde burger in een gezellig café aan de rand van de stad. Makkelijk bereikbaar en voldoende (wel betaald) parkeerplaatsen.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top service & eten ! Hier komen we zeker weer terug . Veel keuze op de kaart ! Leuke sfeer zowel buiten als binnen !

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant en eten staat waar de Suits acteur Harvey Specter voor staat: Winnen. Winnen voor de klant en de ervaring. Want het is een waar genoegen hier te eten.

De nieuwe eigenaren Michael en Mattias hebben de broodnodige aanpassingen gemaakt die de vorige eigenaren niet wisten te brengen.

Het is een gezellig en vriendelijk restaurant waar je met plezier aan terug denkt. Het zeer vriendelijk persoonlijk personeel, welke vaak aan de tafel vraagt of alles naar wens is, zorgt voor een gewenste ervaring.

Het eten, de carpaccio en zalm, waren een genot om te eten. Ik zal, zeer snel, terug komen om het toekomstige bier-menu uit te gaan proberen, want; bier hebben ze!!!

Ik adviseer jullie dit restaurant, want het is een genot om hier in alle rust te genieten.
Veel plezier!

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De nieuwe kaart van Harvey is een echte aanrader. Heerlijk eten met gevarieerde gerechten voor ieder wat wils. De bediening is zeer professioneel en vriendelijk.
Wij komen zeker nog vaker terug!

Reizigers die Harvey • Kitchen & Bar bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg
Maastricht, Limburg

In Harvey • Kitchen & Bar geweest? Deel je ervaringen!